Vicious Circle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
 
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Credits

Deze site is gemaakt door Abigail D. & Kiki. Tenzij deze u toestemming heeft gegeven om ideeën of concepten van deze site te gebruiken voor uw eigen doeleinden, mag u deze niet gebruiken. De afbeeldingen zijn bewerkt door een van de twee makers, maar de tekeningen zelf zijn niet door een van hun gecreëerd.
Laatste onderwerpen
» FACE CLAIMS
let it snow ♪ - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:49 am van Spaz

» Dayum, hurrdurr en herpderp >.>
let it snow ♪ - Pagina 3 Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:38 am van Spaz

» i threw you into the obvious to see what was behind your eyes
let it snow ♪ - Pagina 3 Icon_minitimema apr 23, 2012 7:50 pm van Dave

» shake that bottom line.
let it snow ♪ - Pagina 3 Icon_minitimeza apr 14, 2012 1:22 pm van Sawtooth

» 'Cos they can see that we've got it going on! ;D
let it snow ♪ - Pagina 3 Icon_minitimevr feb 17, 2012 2:00 pm van Rin

» let it snow ♪
let it snow ♪ - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 21, 2012 3:02 pm van Dave

» It's not okay, but we're alright.
let it snow ♪ - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 21, 2012 6:36 am van Karkat

» I never forgot, I never forgot.
let it snow ♪ - Pagina 3 Icon_minitimedi jan 17, 2012 8:09 am van Karkat

» ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.
let it snow ♪ - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 07, 2012 9:19 am van Sollux


 

 let it snow ♪

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Roxas

Roxas


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 23-12-11

Character sheet
Leeftijd: 19 years.
Partner: Guess nobody, but I'm fine with that. ^^

let it snow ♪ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: let it snow ♪   let it snow ♪ - Pagina 3 Icon_minitimedo jan 19, 2012 7:34 am

Een hand greep hem bij de hals van zijn shirt, trok hem wat mee en het duurde een paar seconden voordat hij besefte dat hij in een bekend gezicht staarde. The fuck? Dit was ook echt niet het moment om de jongen te ontmoeten. Niet nu hij hier huilend stond.
"Houd je fikken thuis, kutjo-" De jongen leek hem te herkennen en hij voelde hoe hij werd losgelaten en weggeduwd. Met een zachte zucht kwam zijn ingehouden ademhaling zijn mond uit en ruw veegde hij al die tranen weg. "Gaat het?" Natuurlijk was het niet tegen hem bedoelt. Waarom wel? Zijn blik ging naar de jongen die door de botsing op de grond lag. Zijn lichaam wou eigenlijk hetzelfde doen, op de grond liggen totdat hij zeker wist dat Axel hem niet meer zou bezoeken. Of totdat Axel in de buurt kwam. Hij wou de ginger nooit meer zien, al betekende het dat hij zijn huis niet meer in kon en dus dakloos op straat moest leven. En toen besefte hij doordat de twee handen van de jongens voor hem in elkaar draaiden, dat degene die hij omver had gelopen vast Dave’s vriendje was. Oeps. "Dit is Roxas, je weet wel." Er ging een lichte rilling door hem heen.
"Hee Roxas! Ik ben John en.. Hee wat is er?" Hij keek op naar de jongen, rolde met zijn ogen alsof het niks was.
“Ughe.. Een ruzie. Niks bijzonders.” Hij had geen idee of het wel zo geloofwaardig klonk als hij bedoelde. Misschien was het beter als hij deze tortelduifjes alleen liet, voordat hij zelf groen van jaloezie zou worden. Niet dat dat snel ging gebeuren. Het was maar een voorbeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 20-10-11

Character sheet
Leeftijd: 22 years
Partner: john, not sure what he sees in me, but im happy that he's happy now that he's with me... and im freaking out, cos im just so lucky.

let it snow ♪ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: let it snow ♪   let it snow ♪ - Pagina 3 Icon_minitimedo jan 19, 2012 8:14 am

John was precies het tegenovergestelde van Dave. Totaal niet cool, heel erg behulpzaam, heel goedgelovig. Het was niet iets dat hij toe zou geven, maar hij was kinda wel het type dat graag macht uitoefende over een ander. Manipuleren, uitproberen, kijken hoe ver je kon gaan tot ze eindelijk 'nee' zeiden. John had het idee dat als hij niet deed wat Dave wou, hij niet meer bij hem wou zijn. Dat was niet waar, maar goed, dat waren Egbert's paranoïde angsten. Raar joch.
"Ughe.. een ruzie. Niks bijzonders." Egbert knikte en keek Dave aan van 'okay, now i'm bored'. Dave fronste lichtelijk en keek naar Roxas, niet echt gelovend wat hij zei. Hij woonde alleen, dus ruzie met zijn ouders zal het niet zijn? En wie kon hem nog meer zo van streek krijgen? Fuck, kende hij hem maar beter. Nou ja, hij wist niet of dat echt wat was wat hij wou.
"Zeker?" klonk Dave's stem, lichtelijk toegevend dat hij niet overtuigd was van wat Roxas zei. John kroop wat dichter tegen hem aan en keek met zijn blauwe ogen naar Roxas, eindelijk begrijpend dat er wel meer was dan een niet-zo-bijzondere ruzie. Dave keek van achter zijn zonnebrilglazen naar de jongen, wachtend op een of ander verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxas

Roxas


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 23-12-11

Character sheet
Leeftijd: 19 years.
Partner: Guess nobody, but I'm fine with that. ^^

let it snow ♪ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: let it snow ♪   let it snow ♪ - Pagina 3 Icon_minitimedo jan 19, 2012 8:23 am

Zijn benen trilden lichtjes en zijn ogen staarden weer naar de grond, wachtend op een ‘Dan gaan we weer’ of ‘Oké is goed’ of wat dan ook. Met elke seconde die er verstreek kon Axel dichter in de buurt van hem komen. De stad was niet echt heel erg klein, maar hij wist dat als hij op één plek bleef de ginger hem ooit wel zou vinden. Hij had geen idee of de gingerhead wel naar hem naar het zoeken was. Hopelijk niet. Hopelijk ging de jongen gewoon weg. Zijn telefoon in zijn broekzak trilde – aangezien hij hem op stil had gezet – en hij negeerde het. Hij wist maar één persoon die hem om deze tijd in de avond zou kunnen bellen. Mopper mopper.
"Zeker?" Roxas beet op zijn lip en wist niks meer om te zeggen. Als hij ja zei, was er een kans dat de jongen hem toch niet geloofde of juist hem wel geloofde en hem met rust liet. Maar als hij nee zei was er een grote kans dat de jongen er op in zou gaan en hij alles zou moeten vertellen. Nee, hij ging echt niet zijn levensgeschiedenis hier op straat vertellen. Voordat hij dat zou gaan doen, wou hij eerst alles op een rijtje voor zichzelf zetten, iets wat hij nu echt niet kon. Iets wat hij nu niet eens wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 20-10-11

Character sheet
Leeftijd: 22 years
Partner: john, not sure what he sees in me, but im happy that he's happy now that he's with me... and im freaking out, cos im just so lucky.

let it snow ♪ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: let it snow ♪   let it snow ♪ - Pagina 3 Icon_minitimedo jan 19, 2012 8:45 am

Dave werd compleet genegeerd en John keek schuin omhoog naar zijn vriend. Hij was er blijkbaar ook niet zeker van wat hij van Roxas moest denken, evenmin als dat Dave dat was. Hij knikte uiteindelijk en keek voor een moment nog naar Roxas.
"Dan hoef je het ook niet te vertellen. Ik ga hier niet wachten tot jij een of ander zielig verhaal uitspuugt over hoe verschrikkelijk je leven is waar ik dan vervolgens op moet reageren alsof ik 't echt vreselijk kut voor je vind terwijl ik eigenlijk vind dat je het verdient. Ik plaats daarvan ga ik nu m'n vriend zo hard neuken dat-" hij werd onderbroken door John die aan zijn arm trok. "Dave!" siste hij, niet tevreden met het feit dat Dave zulke dingen zat uit te spreken. Dan vooral om dat eerste, niet eens dat tweede. Dave rolde zijn ogen en keek Roxas weer aan. "Sorry, ik versprak me." LOL AS IF HE WOULD EVER BELIEVE THAT. "Ik bedoelde natuurlijk dat John me gaat pijpen en-" LOL. Er werd weer aan zijn arm getrokken, ditmaal wat harder. Pff, pretverpester.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxas

Roxas


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 23-12-11

Character sheet
Leeftijd: 19 years.
Partner: Guess nobody, but I'm fine with that. ^^

let it snow ♪ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: let it snow ♪   let it snow ♪ - Pagina 3 Icon_minitimedo jan 19, 2012 10:24 am

Hij wist niet waarom, maar heel veel mensen dachten dat hij jonger dan zijn werkelijke leeftijd was. Waarschijnlijk door zijn lengte en 'babyface', zoals dat genoemd werd. Daarnaast was zijn stem ook niet echt superlaag, maar dat hadden meerdere jongens wel. Het irritantste was dat als hij met vrienden liep mensen soms dachten dat hij het broertje van een van de gozers was en ze hem raar aankeken als hij alcohol wou kopen. Niet dat dat vaak gebeurde, hij dronk nauwelijks.
Zijn ogen staarden nerveus en verlegen naar de grond, niet wetend wat hij moet zeggen. Er ontstond een brok in zijn keel en het liefst wou hij wegrennen, maar dat leek hem zo egoïstisch.
"Dan hoef je het ook niet te vertellen. Ik ga hier niet wachten tot jij een of ander zielig verhaal uitspuugt over hoe verschrikkelijk je leven is waar ik dan vervolgens op moet reageren alsof ik 't echt vreselijk kut voor je vind terwijl ik eigenlijk vind dat je het verdient." Hij keek op. The fuck? Waar sloeg dat nou weer op? Roxas luisterde niet naar het sekspraatgebeuren, aangezien het hem niks boeide.
"Als je denkt dat ik het verdien, waarom liet je me eerder niet op de grond liggen? En wie zegt dat ik je een heel zielig verhaal ga vertellen? Het enige wat ik nog zal zeggen is dat ik mijn huis niet meer in ga, maar dat interesseert je toch niet." De tranen rolden weer over zijn wangen. Emoties kwamen nog steeds harder aan dan normaal dankzij zijn vervloekte hoofdpijn. En omdat hij zelf ook nog wat overdrevener deed. Omdat hij dat kon. "Ik dacht dat je een toffe gozer was, Dave. Maar ik weet nu niet zeker meer of ik dat goed had gedacht." Jezus, het kwam er allemaal nogal anders uit dan de bedoeling was geweest. Maar ja, beter iets dan niets. Roxas zette een stap achteruit, twijfelde of hij weg zou gaan. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 20-10-11

Character sheet
Leeftijd: 22 years
Partner: john, not sure what he sees in me, but im happy that he's happy now that he's with me... and im freaking out, cos im just so lucky.

let it snow ♪ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: let it snow ♪   let it snow ♪ - Pagina 3 Icon_minitimeza jan 21, 2012 3:02 pm

"Omdat ik toen nog niet wist dat je een vieze hater bent." Misgunner dat het was. Een beetje nietbegrijpend keek John van Dave naar Roxas. Roxas huilde, wat John een :c-uitdrukking gaf. Wat liep Dave nou weer allemaal te zeggen? Shut up, Dave. Dave had echter al lang vernomen dat Roxas niet honderd procent hetero was, wat de situatie alleen maar lachwekkender maakte.
"Ik dacht dat je een toffe gozer was, Dave. Maar ik weet nu niet zeker meer of ik dat goed had gedacht." Dave begon meteen te lachen. Een toffe gozer? Dat was nou nog eens een interessant gebruik van woorden, vooral van een.. wat, zeventien jarige? Achttien misschien? Pathetic. "Toffe peer." begon hij spottend tegenover Roxas, terwijl hij John in de arm porde. Hij kreeg een lichtelijk kwade blik toegegooid. Zijn gevoel voor humor werd niet op prijs gesteld.
"Roxas," begon John, die een stap naar voren deed. Dave had nog wel zijn hand vast en staarde neutraal naar de twee. Jezus zeg. Alsof zijn vriend ging overstappen naar.. whatever the fuck Roxas was. "Het spijt me dat alles in het niets loopt voor je, maar blijf even. Dan kunnen we erover praten. Dave houd zijn mond wel, toch?" En bij die toch werd hij aangekeken met grote blauwe ogen. Dave staarde hem voor een moment aan een knikte vervolgens. "Ja joh, ik wil hier toch niks meer mee te maken hebben."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





let it snow ♪ - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: let it snow ♪   let it snow ♪ - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
let it snow ♪
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vicious Circle :: OOST :: CHESTNUT PARK-
Ga naar: