Vicious Circle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
 
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Credits

Deze site is gemaakt door Abigail D. & Kiki. Tenzij deze u toestemming heeft gegeven om ideeën of concepten van deze site te gebruiken voor uw eigen doeleinden, mag u deze niet gebruiken. De afbeeldingen zijn bewerkt door een van de twee makers, maar de tekeningen zelf zijn niet door een van hun gecreëerd.
Laatste onderwerpen
» FACE CLAIMS
i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:49 am van Spaz

» Dayum, hurrdurr en herpderp >.>
i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:38 am van Spaz

» i threw you into the obvious to see what was behind your eyes
i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimema apr 23, 2012 7:50 pm van Dave

» shake that bottom line.
i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimeza apr 14, 2012 1:22 pm van Sawtooth

» 'Cos they can see that we've got it going on! ;D
i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimevr feb 17, 2012 2:00 pm van Rin

» let it snow ♪
i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimeza jan 21, 2012 3:02 pm van Dave

» It's not okay, but we're alright.
i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimeza jan 21, 2012 6:36 am van Karkat

» I never forgot, I never forgot.
i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimedi jan 17, 2012 8:09 am van Karkat

» ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.
i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimeza jan 07, 2012 9:19 am van Sollux


 

 i threw you into the obvious to see what was behind your eyes

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Dave

Dave


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 20-10-11

Character sheet
Leeftijd: 22 years
Partner: john, not sure what he sees in me, but im happy that he's happy now that he's with me... and im freaking out, cos im just so lucky.

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimezo apr 15, 2012 1:58 am

Dave duwde de sleutel van zijn appartement in het slot. Het zou hem niks verbazen als John al thuis was, to be honest. Hij had zijn rode rugzak op zijn rug, aangezien hij terugkwam van zijn werk bij de koffieshop. Leuk he. Hij duwde de deur open en schopte deze weer dicht. "Ik ben thuis." zei hij, aangezien John op de bank zat. Waarschijnlijk had hij dat wel meegekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
John

John


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 26-12-11

Character sheet
Leeftijd: 21 Jaar
Partner: I'm homosexual for Dave, but only for him :B

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimezo apr 15, 2012 3:56 am

John zat in de zete, jaja, IN de zetel TV te kijken. Niet dat er wat nuttigs te zien was, maar goed, hij wachtte toch maar tot Dave thuis kwam. Zijn hoofd draaide richting de deur -niet dat hij die kon zien, maar goed- toen hij opeens het slot hoorde. Niet veel later klonk de blondharige jongen zijn stem door het appartement. "Ik ben thuis." John sprong op uit de zetel en liep naar zijn vriend toe. "DAVE!" Zei hij, en omhelsde hem. Met een grijns keek hij naar de zonnebril die Dave's ogen bedekte, en probeerde achter de bril zijn ogen te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 20-10-11

Character sheet
Leeftijd: 22 years
Partner: john, not sure what he sees in me, but im happy that he's happy now that he's with me... and im freaking out, cos im just so lucky.

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimezo apr 15, 2012 4:05 am

"DAVE!" kierde John en de jonge man (jaja) kwam op hem afgerend. Dave zakte een door zijn knieën terwijl John in zijn armen sprong en hij pakte hem op. Zijn armen zaten onder John's kont als een soort zitplaats voor de jongen en ditorende nu boven Dave uit. Zijn lippen krulde een heel klein beetje omhoog en hij wist zijn nek genoeg uit te rekken zodat hun lippen konden raken. Heel kort, alleen als begroeting, voordat hij de jongen weer aankeek. Nog even knap als negen jaar geleden. Hoewel ze nog niet zo lang een relatie hadden, door John's eeuwige ontkenning. "Veel uitgevoerd vandaag? Lekker gekookt voor me?" vroeg hij hoopvol. Honger. John kookte beter dan hem, feit. Hij kon het zelf ook wel, alleen niet heel goed. Hij kwam dan meestal ook niet verder dan pasta. En pizza. Zo een die je gewoon in de oven propt.
Terug naar boven Ga naar beneden
John

John


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 26-12-11

Character sheet
Leeftijd: 21 Jaar
Partner: I'm homosexual for Dave, but only for him :B

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimezo apr 15, 2012 4:21 am

John gooide zijn armen om Dave heen en de veel grotere jongen pakte hm zonder moeite op. Zijn armen zaten onder zijn kont en nu was John veel groter dan hem. Snel volgde een korte zoen en John grijnsde lichtjes. Misschien had hij niet zo lang moeten ontkennen dat hij niet gay was, dan waren ze waarschijnlijk al veel langer in een relatie. "Veel uitgevoerd vandaag? Lekker gekookt voor me?" "Ik heb niet veel gedaan vandaag, maar er ligt vlees in de pan, er zijn frieten aan het bakken, en er staan ook erwtjes en wortels op. Ik zal wel eventjes kijken hoe het ermee zit!" Hij keek vrolijk naar Dave en kroop weer uit Dave's greep. Daarna wandelde hij naar de keuken. Toen hij het eten bekeek, zag hij ook dat het bijna klaar was. John zette de tafel, en grijnsde lichtjes. Het was maar eenzaam als Dave wegwas. "Dave, 't is klaar!" zei hij luid, zodat Dave hem kon horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 20-10-11

Character sheet
Leeftijd: 22 years
Partner: john, not sure what he sees in me, but im happy that he's happy now that he's with me... and im freaking out, cos im just so lucky.

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimezo apr 15, 2012 4:45 am

John vertelde dat hij inderdaad wat had gemaakt. Maar na friet luisterde hij eigenlijk al niet meer. Friet. Yes good. "Score." Hij liet zijn vriendje zakken zodat die vrolijk naar de keuken kon huppelen. Hij sprong over de bank heen om er vervolgens op neer te ploffeb en John's onbenullige programma te kijken. Maar nog geen 5 minuten later werd hij alweer geroepen. Hij slofte de keuken in en ging naast John staan. "Dat doe je goed." Hij plofte zichzelf neer op een stoel en staarde even naar John, in de hoop dat ie dan ook ging zitten. "Oh.. Ja, juist." Hij deed zijn shades af, wat hij John had beloofd om aan tafel te doen. Anders was het onpersoonlijk. Alleen als er gasten waren mocht hij ze op houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
John

John


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 26-12-11

Character sheet
Leeftijd: 21 Jaar
Partner: I'm homosexual for Dave, but only for him :B

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimezo apr 15, 2012 5:00 am

"Dat doe je goed." Klonk (HAHAHA) Dave's stem naast hem. Hij glimlachte en volgde met zijn ogen Dave die zich neerplofte op een stoel. "Hehe, dankje Dave" Hij nam de stoel tegenover Dave in zijn hand en duwde deze achteruit. "Oh.. Ja, juist." Zei Dave, en deed zijn bril af. Van John moest dat, hij vond het niet gezellig als Dav naar hem keek door die donkere glazen, zeker niet als ze tegenover elkaar zaten om te eten. Nouja, hij moest ze alleen af doen als ze met hun 2 waren. In de andere kamer stond de TV nog te spelen, niet dat hem dat stoorde. John glimlachte eventje en begon dan te eten. "Hoe was 't vandaag?" Vroeg hij de blonde jongen die voor hem zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 20-10-11

Character sheet
Leeftijd: 22 years
Partner: john, not sure what he sees in me, but im happy that he's happy now that he's with me... and im freaking out, cos im just so lucky.

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimezo apr 15, 2012 5:49 am

Te lui om de televisie uit te zetten. Hij had hem toch ook niet aangezet; waarom zou hij hem dan ook uit zetten? "Hoe was 't vandaag?" vroeg John aan hem terwijl hij opschepte. Food. Hij kwakte mayo op zijn bord en nomde eerst nog een frietjen. Slik. "Ging wel." Nog een frietje. "Waren wel meer gillende koters dit keer. Kutdingen." Hopen dat John geen kindjens wou adopteren. "En Tavros is blijkbaar ontslagen omdat hij weer te laat kwam. Maar ja."
Terug naar boven Ga naar beneden
John

John


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 26-12-11

Character sheet
Leeftijd: 21 Jaar
Partner: I'm homosexual for Dave, but only for him :B

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimezo apr 15, 2012 6:20 am

John begon zelf ook te eten, en keek af en toe op naar de jongen die voor hem zat. "Ging wel." Zei hij. "Waren wel meer gillende koters dit keer. Kutdingen." John lachte zachtjes. "Nee, ik denk ook niet dat je zo'n hoop in je huis zou willen." Hij wist ook zeker dat Dave dat nooit zou willen. "En Tavros is blijkbaar ontslagen omdat hij weer te laat kwam. Maar ja." "Lekker dan, hoe komt het dat hij steeds te laat is?" Typish John, veel te veel vragen stellen. Hij deed ook nooit wat nuttigs hier in hun appartement, naast koken, wassen, opruimen... al lag het hier niet altijd even proper. Hij wist zeker dat het erger zou zijn als Dave alleen woonde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 20-10-11

Character sheet
Leeftijd: 22 years
Partner: john, not sure what he sees in me, but im happy that he's happy now that he's with me... and im freaking out, cos im just so lucky.

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimezo apr 15, 2012 6:51 am

"Nee, ik denk ook niet dat je zo'n hoop in je huis zou willen." John wist het. John was een knappe jongen. In meerdere opzichten. Eheheh. "Jij wel dan?" vroeg hij en trok een wenkbrauw op. Levensvragen. Echt waar. "Lekker dan, hoe komt het dat hij steeds te laat is?" Benen. Legs. Dingesen. "Ik gok door het wennen aan die nieuwe benen." vertelde Dave en hapte nog wat friet naar binnen. NJAM NJAM NJAM.
Terug naar boven Ga naar beneden
John

John


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 26-12-11

Character sheet
Leeftijd: 21 Jaar
Partner: I'm homosexual for Dave, but only for him :B

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimezo apr 15, 2012 7:29 am

"Jij wel dan?" Hij keek naar Dave en grinnikte. "Hoe denk je dat ik moet omgaan met kleine kinderen die rondrennen? Ik kan jouw rommel amper aan." Hij grijnsde onschuldig naar Dave. Zijn rode ogen vielen best wel op, maar John was het intussen al gewoon. "Ik gok door het wennen aan die nieuwe benen." Vertelde Dave. Achja het was waar ook, niet aan gedacht. John knikte en at toen weer verder. Opzich viel er niet veel te vertellen.
Nadat hij en Dave gedaan hadden met eten (TIMESKIP :3) ruimde hij de borden enstuff op en plofte in de zetel. "Dave, Dave, Daave, wat gaan we doen?" Vroeg hij en keek richting keuken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 20-10-11

Character sheet
Leeftijd: 22 years
Partner: john, not sure what he sees in me, but im happy that he's happy now that he's with me... and im freaking out, cos im just so lucky.

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimezo apr 15, 2012 7:46 am

"Dave, Dave, Daave, wat gaan we doen?" Hij zette de vaatwasser aan en slofte naar de stoel waar John in zat. Hij pakte hem op - lievelingsbezigheid - en flopte met de jongen bovenop hem neer op de bank. De televisie stond nog aan, maar het was niet iets wat hem veel deed. "Maakt mij niet veel uit. Al liggen we hier of kijken we of er een film op is.." Zijn handen gingen door John's haar en hij probeerde de scheiding te veranderen en shit. Uiteindelijk was het gewoon een grote warboel waardoor hij kort moest lachen - iets dat hij alleen deed rond John of Jade, anders niet. En zelfs dan lachte John nog veel meer dan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
John

John


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 26-12-11

Character sheet
Leeftijd: 21 Jaar
Partner: I'm homosexual for Dave, but only for him :B

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimezo apr 15, 2012 7:59 am

John werd -zoals gewoonlijk- opgepakt door Dave, waarom deed hij zelfs nog de moeite om zelf naar de woonkamer te lopen, als Dave hem altijd meenam? Hij liet zich neervallen op de bank en John keek de jongen aan. Hehe, Dave had z'n bril niet aan, vergeten aandoen? Dan was dat ook de eerste keer. "Maakt mij niet veel uit. Al liggen we hier of kijken we of er een film op is.." Jonh grinnikte toen Dave door zijn haar heenging totdat het een grote warboel was. Hij bloosde zachtjes en drukte zijn lippen op die van Dave, voordat 'ie zich een comfortabel plekje probeerde te zoeken op/naast hem. "Ik weet ook niet wat we kunnen doen hoor." Zei hij nadenkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 20-10-11

Character sheet
Leeftijd: 22 years
Partner: john, not sure what he sees in me, but im happy that he's happy now that he's with me... and im freaking out, cos im just so lucky.

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimezo apr 15, 2012 8:43 am

Hun lippen raakte weer voordat John een comfortabele plek begon op te zoeken. "Ik weet ook niet wat we kunnen doen hoor." Dave leunde onhandig naar de tafel waar de afstandsbediening op zat en begon te zappen. Er was helemaal niks op televisie. Hij zapte zo'n vijf minuten voordat hij op Silence of the Lambs belandde. "Is goede film." zei hij en gooide het volume omhoog. Ze waren net dat Sterling die gevangenis in ging en met Hannibal ging praten. Na dat gesprek liep ze terug, trok die vieze lelijkerd haar aandacht voordat hij sperma in d'r gezicht gooide en ze in diepe shock weg liep. "Doe jij ook altijd." zei hij. Want Dave kwam gewoon altijd klaar op John's gezicht. HAHAH. Sarcasme. Iemand. Schiet me. Nu. Zijn gezicht nuzzlde zachtjes in John's donkere haren. "Cutie." Complimentjes van Dave. Yeehah.
Terug naar boven Ga naar beneden
John

John


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 26-12-11

Character sheet
Leeftijd: 21 Jaar
Partner: I'm homosexual for Dave, but only for him :B

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimevr apr 20, 2012 11:07 am

Dave switchte het kanaal naar een of andere film "Is goede film." zei de blonde jongen. John knikte en lag uiteindelijk comfy op Dave, ja op, met z'n hele gewicht, arme Dave. Maar John is niet dik. Daarom houdt Dave het nog. Okéjagenoeggepraat. Opeens gebeurde er iets vaags like een of andere dude die sperma in een wijf d'r gezicht gooide. Dafuqidon'teven. Ze liep in diepe shock weg, en toen kwam Dave's reactie; "Doe jij ook altijd." John keek eventjes vaag naar Dave. "... Dave, waarom? Waarom maak je altijd deze opmerkingen. Al zou ik het eigenlijk moeten weten dat je dat doet." Dat laatste was meer tegen zichzelf dan tegen Dave, maar dat gebeurde wel vaker, dat ie tegen zichzelf brabbelde. De blonde jongen verborg zijn gezicht in John's zwarte haar. "Cutie." John bloos zachtjes, ja blozen, want dat kan. Voor zover hij kon draaide hij zijn armen rond Dave's nek, en John grijnsde. "Daaave, ik volg de film al niet meer." Zei hij en draaide zijn gezicht richting Dave, zodat John en Dave nu face-to-face zaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 20-10-11

Character sheet
Leeftijd: 22 years
Partner: john, not sure what he sees in me, but im happy that he's happy now that he's with me... and im freaking out, cos im just so lucky.

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimevr apr 20, 2012 11:13 am

"... Dave, waarom? Waarom maak je altijd deze opmerkingen. Al zou ik het eigenlijk moeten weten dat je dat doet." Hij snortte zachtjes. "Ik moet gewoon je aandacht hebben." zei hij. John draaide wat in zijn armen en hun gezichten zaten vrij dicht op elkaar, waardoor zijn mondhoeken het allerkleinste beetje omhoog krulde. "Daaave, ik volg de film al niet meer." Was te verwachtten. Kind had ook geen aandacht. "Yes, 't werkt." zei hij, doelend op zijn eerder gemaakte opmerking over die aandacht. "Bovendien, wat maakt die film nou uit? Ik ben veel leuker." Hij kuste John's neus en zijn rode ogen vonden die van John, achter die bril. John's bril, dan. Dave had de zijne niet meer op. Ach, 't was John maar.. Zijn armen krulde wat strakker om hem heen en hun lippen borstelde tegen elkaar tot hij hem zoende. Omnomnom.
Terug naar boven Ga naar beneden
John

John


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 26-12-11

Character sheet
Leeftijd: 21 Jaar
Partner: I'm homosexual for Dave, but only for him :B

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimeza apr 21, 2012 10:39 am

"Ik moet gewoon je aandacht hebben." John grinnikte zachtjes. "Dat heb je toch al, gekkerd?" Zei hij tegen de jongen en keek naar zijn rode ogen, het was niet vaak dat Dave zijn bril niet op had, maar hij had het wel liever zo. "Yes, 't werkt." John grinnikte zachtjes en rustte zijn voorhoofd eventjes tegen die van Dave, tot hij hem een zoen op zijn neus gaf, en zei: "Bovendien, wat maakt die film nou uit? Ik ben veel leuker." De zwartharige jongen glimlachte. "Ja, dat wel hoor, Dave." Zei hij, op zo'n John toon, een blije, vrolijke John-toon. Hij zou zelf z'n bril afdoen als hij zonder die bril ene fuck zag, wat niet zo was. Dave nam John wat strakker vast en zoende hem. De jongen plaatste zijn handen in Dave's blonde haren en drukte zijn hoofd wat dichter tegen hem aan. JohnDave is lief. Dave is lief. 'Nuff said.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 20-10-11

Character sheet
Leeftijd: 22 years
Partner: john, not sure what he sees in me, but im happy that he's happy now that he's with me... and im freaking out, cos im just so lucky.

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimeza apr 21, 2012 10:45 am

John. Johnjohnjohnjohn. Handen krulde in zijn licht blonde haren en zijn sproetenkop werd wat mer naar die van John gehaald. Hij trok John met zich mee overeind en hun lippen lieten los. Hij keek over John's hoofd heen naar de klok, zag dat het half zeven was (sorry als we al later hadden gezegd, maar dit werkt even beter xD). Zijn blik gleed weer terug naar John, met die grote blauwe ogen. "Mag deze knapperd zijn knapperd meenemen naar de kermis voor mensen die minder knap zijn dan deze twee knapperds?" Allen de beste vragen. Bovendien pronkte hij graag met zijn vriendje.
Terug naar boven Ga naar beneden
John

John


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 26-12-11

Character sheet
Leeftijd: 21 Jaar
Partner: I'm homosexual for Dave, but only for him :B

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimezo apr 22, 2012 4:37 am

Opeens duwde Dave hun 2 omhoog en trok zijn hoofd zachtjes weg. John hield zijn hoofd at schuin en vroeg zich af waarom Dave over zijn hoofd keek. John keek om en zag dat Dave naar de klok keek, het was ongeveer half zeven. Hij draaide zich terug om, en Dave's rode ogen keken in de blauwe ogen van John. Mag deze knapperd zijn knapperd meenemen naar de kermis voor mensen die minder knap zijn dan deze twee knapperds?" John grinnikte. "YAY! Kermis! Natuurlijk mag je dat, knapperd van me." Hij begon zachtjes te lachen En duwde Dave, zodat hij rechtstond, en sprong in z'n rug. "Jij wandelt, ik zit." Zei hij, op zo'n lief mogelijke toon, zodat Dave 'm zou dragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 20-10-11

Character sheet
Leeftijd: 22 years
Partner: john, not sure what he sees in me, but im happy that he's happy now that he's with me... and im freaking out, cos im just so lucky.

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimezo apr 22, 2012 4:42 am

Hij had niet anders verwacht, maar het mocht. Hij kwam overeind en voor hij het wist had hij een John op zijn rug, die op tweeëntwintig wel wat zwaarder was dan op zestien. Welp. Maar goed, hij was een Strider. Hij kon dit. Portemonnee zat al in zijn zak, en meer had hij eigenlijk niet nodig.
Toen ze de straat uit liepen, liet hij John van zijn rug zakken. "Jezus jij bent zwaar." Hij deed een hand in zijn zak en de ander liet hij los hangen. Geheime Strider uitnodiging die betekende 'pak mijn hand'. Want hij was te cool om het zelf te doen. Bovendien kon hij John dan raar aankijken. Eheheh.
Terug naar boven Ga naar beneden
John

John


Aantal berichten : 12
Registratiedatum : 26-12-11

Character sheet
Leeftijd: 21 Jaar
Partner: I'm homosexual for Dave, but only for him :B

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimezo apr 22, 2012 9:45 am

John zat in Dave's rug en hield zijn armen stevig rond Dave's nek. Waarschijnlijk had Dave het geld al bij, want hij nam de sleutels en wandelde de deur uit. Toen ze ongeveer de straat uit waren moest John alweer uit Dave's rug. "Jezus jij bent zwaar." John trok een sad-face, maar niet veel later moest hij alweer wat lachen. Dave had een hand los hangend en een hand in z'n zak zitten. Blij greep John het losse hand en grinnikte. "[B]Welke dingen gaan we allemaal doen Dave? Kermis is awesome! Hehe, thanks Dave, wordt keigezellig![B]" Hij ging op zijn tippen en staan en trok Dave aan zijn schouders iets meer omlaag. Hij keek naar de donkere zonnebril, sloot zijn ogen us drukte zijn lippen op de zachte lippen van Dave en glimlachte lichtjes. John plaatste zijn amren rond Dave's nek en stond even zo to hij bijna niet meer kond ademen en moest lossen. "[]Een klein bedankje[b]" Glimlachte hij.

(Kisses from me to you meeh JohnDave. Mah cuties :33 )
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave

Dave


Aantal berichten : 42
Registratiedatum : 20-10-11

Character sheet
Leeftijd: 22 years
Partner: john, not sure what he sees in me, but im happy that he's happy now that he's with me... and im freaking out, cos im just so lucky.

i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitimema apr 23, 2012 7:50 pm

John's hand pakte inderdaad te zijne. Dave was veel te cool om zelf John's hand te pakken. Ja. Yes. Good. "Welke dingen gaan we allemaal doen Dave? Kermis is awesome! Hehe, thanks Dave, wordt kei gezellig!" Bla bla bla bla bla bla. "Weet ik veel, waar jij zin in hebt denk ik." zei hij, maar hij werd stilgehouden. Hij draaide zich naar John toe die zijn schouders naar beneden haalde terwijl John zelf op zijn tenen ging staan en hun lippen raakte. Zijn mondhoeken krulde omhoog en hij streek met een hand door John's donkere haar. Precious baby. Ze lieten uiteindelijk weer los en hij keek even naar John, liet zijn pokerface weer op glijden. "Een klein bedankje." Hij ging weer met een hand door John's haar, maar dit keer speels.
"Sukkel." Op een goeie manier dan. Hun handen draaide weer in mekaar terwijl ze verder liepen. En het duurde niet lang voordat de kermis in zicht kwam, al voelde het lang want John kon gewoon niet voor tien seconden stil zijn. "Wat wil je doen?" vroeg hij terwijl ze dichterbij kwamen. Hij gokte dat John wel genoeg dingen had die hij wou doen. Jup jup.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Empty
BerichtOnderwerp: Re: i threw you into the obvious to see what was behind your eyes   i threw you into the obvious to see what was behind your eyes Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
i threw you into the obvious to see what was behind your eyes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Cream Buns and Curious Eyes

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vicious Circle :: OOST :: CENTRAL-
Ga naar: