Vicious Circle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
 
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Credits

Deze site is gemaakt door Abigail D. & Kiki. Tenzij deze u toestemming heeft gegeven om ideeën of concepten van deze site te gebruiken voor uw eigen doeleinden, mag u deze niet gebruiken. De afbeeldingen zijn bewerkt door een van de twee makers, maar de tekeningen zelf zijn niet door een van hun gecreëerd.
Laatste onderwerpen
» FACE CLAIMS
the night is full of lights - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:49 am van Spaz

» Dayum, hurrdurr en herpderp >.>
the night is full of lights - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:38 am van Spaz

» i threw you into the obvious to see what was behind your eyes
the night is full of lights - Pagina 2 Icon_minitimema apr 23, 2012 7:50 pm van Dave

» shake that bottom line.
the night is full of lights - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 14, 2012 1:22 pm van Sawtooth

» 'Cos they can see that we've got it going on! ;D
the night is full of lights - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 17, 2012 2:00 pm van Rin

» let it snow ♪
the night is full of lights - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 21, 2012 3:02 pm van Dave

» It's not okay, but we're alright.
the night is full of lights - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 21, 2012 6:36 am van Karkat

» I never forgot, I never forgot.
the night is full of lights - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 17, 2012 8:09 am van Karkat

» ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.
the night is full of lights - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 07, 2012 9:19 am van Sollux


 

 the night is full of lights

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

the night is full of lights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the night is full of lights   the night is full of lights - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 06, 2011 2:12 am

Gavin staarde verontwaardigd naar het schreeuwende meisje. Ze spacete hem helemaal en zat te vragen wie die ander was en of het die hoer was met 't zus en zo. Hij volgde het niet helemaal meer. Hij wou het eigenlijk ook niet meer volgen. Het boeide hem zo weinig.. Ze moest eens weten wat er in de tussentijd allemaal was gebeurd. Zijn groene ogen staarde het meisje gewoon aan terwijl ze hem tripte.
"Ik wil je nooit meer zien!" riep ze en duwde hem opzij. Hij keek haar na met een geïrriteerd kakhoofd. "Zijn we het tenminste ergens over eens!" riep hij. Het meisje stak haar middelvinger op en liep met zware stompen verder. Zijn bruine haren waaide een beetje mee met de harde wind die er buiten was. Hij draaide zich om en liep zelf ook weer The Devil's Playground in. Hij stalkte de bar, omdat hij wel vond dat hij een biertje mocht. Nou ja, er was weinig dat hem over het algemeen tegen hield.
"Kom er bij!" werd er vrolijk geroepen waarna hij een hand rond zijn pols voelde en naar de bar werd toegetrokken. Hij staarde in het vrolijke - en nogal van de aarde afstaande - hoofd van Haru. De jongen had duidelijk te veel op, wat hem om de een of andere reden stoorde. Hij klonk niet als Haru.
"Denk je niet dat je iets te veel op hebt?" was het eerste wat Gavin droogjes opmerkte. Hij vond dronken zijn helemaal niet bij Haru passen. Die gozer was altijd zo kalm en zo. Toen de bartender nog een biertje voor Haru neer propte, pakte Gavin dat biertje en goot het uit in de gootsteen.
"Ben je gek of zo?" gromde hij naar de bartender. Wou hij dat Haru zich in een coma zoop of zo? Eigenlijk dacht hij niet zo erg na over wat hij allemaal deed, maar he, what's new.. Hij dacht nooit na over wat hij deed of zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Haru

Haru


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 25-10-11

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Nobody..

the night is full of lights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the night is full of lights   the night is full of lights - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 06, 2011 8:53 am

Hij had nauwelijks meer de controle over zichzelf. Woorden kwamen al vanzelf zijn mond uit voordat hij er ooit over na kon denken. Hij kon eigenlijk niet eens meer goed nadenken. Alles was gewoon een puinhoop in zijn hoofd en het leek net alsof hij de hele wereld door een tunnel bekeek. Hij deed dingen die hij zelf niet eens wou doen als hij nuchter was, lachte om grappen die normaal nooit grappig genoemd zouden worden en het ergste was dat hij niet kon stoppen met drinken.

De jongen staarde hem aan, waardoor Haru alleen maar meer moest lachen. Had de jongen zich verslikt ofzo? Hij zag er namelijk nogal onnozel uit.
"Denk je niet dat je iets te veel op hebt?” De jongen was echt onnozel. Hij had echt niet teveel drinken op. Er kon zelfs nog meer bij, dan werd alles ook nog veel leuker.
“Ík teveel drinken op? Doe effe normaal man!” riep hij lachend en hij draaide zich wat om op de barkruk om het glas te pakken dat net werd neer gezet. Vlak voor zijn neus werd het glas door Gavin in de gootsteen gegoten. De glimlach verdween van zijn gezicht. Wat dacht die klootzak wel te doen met ZIJN bier? Zijn kaken klapten op elkaar en hij wendde zijn blik op de jongen.
"Ben je gek of zo?" Hij? Gek?
“Je bent zelf gek!” riep hij verontwaardigd en hij sprong van de barkruk af, duwde de jongen achteruit terwijl hij zelf wat onstabiel stond. “Klootzak die je bent! Waar was dat nou weer voor nodig?”

Stomme stemmingswisselingen.. Waarom deed hij zo tegen de jongen? Het leek er net op dat ze wel bevriend zouden kunnen worden, als ze elkaar wat vaker zagen. Oké, het zag er niet echt naar uit aangezien de jongen rijk was, asociaal, brutaal.. Maar hij mocht hem wel, op een of andere manier. De negatieve eigenschappen van Gavin waren ook wat minder geworden nadat hij hem had gered. En om zo te doen tegenover een jongen die voor zijn neus bijna in elkaar was geslagen was ook oneerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

the night is full of lights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the night is full of lights   the night is full of lights - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 06, 2011 9:32 am

"Je bent zelf gek!" riep Haru verontwaardigd terwijl hij van de barkruk af sprong. Gavin's groene ogen staarde de jongen aan. Die stond trouwens niet zo stabiel meer, wat hem alleen maar meer zeker maakte dat de jongen te veel op had. Al wist hij dat eigenlijk ook wel. Al gauw werd Gavin uitgemaakt voor klootzak en vroeg waar 't voor nodig was.
"Nee jij bent een klootzak!" riep Gavin terug. Gefrustreerd keek hij Haru aan, terwijl hij terug dacht aan daarvoor. Hij wist dat de jongen sterker was dan hem, maar oke. "Jij loopt me hier keihard te mindfucken!" riep hij en kniede de jongen. Bam, right in the vital regions. :wiggle:. Terwijl de jongen erop reageerde, pakte Gavin zijn pols beet en trok hem naar de kant van de discotheek. Daar deed hij de deur open en duwde hij Haru er nogal harteloos uit, terwijl hij zelf volgde en de deur liet dichtvallen. Panisch joch dat 't was. Er viel niet echt met 'm te discussiëren.
"Luister, als je dat eigenlijk nog kan," begon Gavin met een zuur hoofd. Haru was min of meer een vriend van hem, en hij gaf om hem. Raar genoeg. "Ik geef 't niet graag toe, maar ergens ben ik wel een heel klein beetje om je gaan geven. Soort van. Bovendien ben ik je nog wat verschuldigd. Dus ik laat je je niet zomaar een coma in zuipen of wat je ook van plan bent." siste hij de jongen toe. Hoewel zijn woorden goed bedoeld waren, klonk het nog boos en chagrijnig. Doh.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Haru

Haru


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 25-10-11

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Nobody..

the night is full of lights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the night is full of lights   the night is full of lights - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 06, 2011 10:19 am

Alles begon met de minuut onduidelijker te worden. De dreunende muziek bezorgde hem een vervelende hoofdpijn en alles leek te draaien. Diep van binnen wist hij dat hij gewoon teveel op had, maar hij snakte naar meer en naar meer. Met alcohol kon hij bij de rest horen, iets wat hem anders niet interesseerde. Zijn gedachtengang was ook helemaal verstoord, vulde zich met stompzinnige ideeën en fantasieën. De controle over alles was gewoon weg. Hij moest en zou alcohol hebben.
"Nee jij bent een klootzak!" werd er naar hem geroepen. Het deed hem denken aan zo'n welles-nietes spelletje. Gavin keek hem gefrustreerd aan, waardoor hij even spottend lachte. Het bleef grappig, de uitdrukkingen van de jongen. "Jij loopt me hier keihard te mindfucken!" What the-.. Opeens kreeg hij een knietje en dook hij vloekend ineen. Dat was ook een laffe actie. Opeens greep een hand hem beet en werd hij half strompelend meegesleurd. Haru klemde zijn kaken ineen en de deur van de discotheek werd open geduwd, waarna hij ruw naar buiten werd geduwd. Waarom gingen ze naar buiten? Wat moest de jongen nou weer? "Luister, als je dat eigenlijk nog kan." Hij snoof, krabbelde een beetje overeind. Zijn lichaam trilde een beetje en hij wist dat als hij overeind ging staan, er een kans was dat hij om zou vallen. Het kwam vast door dat knietje. "Ik geef 't niet graag toe, maar ergens ben ik wel een heel klein beetje om je gaan geven. Soort van. Bovendien ben ik je nog wat verschuldigd. Dus ik laat je je niet zomaar een coma in zuipen of wat je ook van plan bent." Het klonk allemaal nogal zwaar geïrriteerd.
"Het enige wat ik van plan was, was om een fijne avond te hebben! Dan hoef je niet mijn alcohol weg te gooien!" Hij had niet veel op.. Het leek alleen maar zo..

Uiteindelijk was hij van plan naar huis te gaan, maar aangezien hij zelf nauwelijks meer kon staan ging de jongen met hem mee. Zwaar mopperend dat hij thuis nog wel wat alcohol zou drinken en half steunend op de jongen liep hij over straat. Het duurde niet zo lang, al binnen tien minuten waren ze bij zijn huis. Er brandden nog een paar lichten, waarschijnlijk waren zijn ouders nog op. De rest was allemaal een was, aangezien hij zich slechter begon te voelen door de alcohol. Hij wist alleen nog dat een boze moeder hem naar zijn kamer stuurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

the night is full of lights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the night is full of lights   the night is full of lights - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 06, 2011 11:28 am

{{ it's not O K A Y . but we're A L R i G H T

Gavin gooide de dekens van zich af en slofte uit zijn bed. 'T was half tien, wat voor zijn doen nogal meeviel. Hij was ook redelijk vroeg naar huis gegaan in verband met Haru en dat hij te lui was om daarna nog terug te gaan. Crash - zijn Duitse Herder - kwam vrolijk uit zijn mand en slofte net als Gavin naar de keuken. Hij aaide het dier over zijn hoofd en zette koffie voor zichzelf. Hij zou even douchen, tanden poetsen, haar doen, aankleden, hond uitlaten.. en daarna naar Haru. Waarom wist hij ook niet, maar hij wou gewoon weten of 't goed was gekomen of niet. Voornamelijk door dat knietje. 'T was niet zijn aardigste actie geweest, maar hij had weinig kunnen beginnen tegen Haru. Hij slurpte wat koffie naar binnen en dropte zijn mok in de afwasmachine.

Hij drukte de bel in en hoorde een zachte toon. Angelique - of wat was haar echte naam? Lies? Lauren? Lianne? Lie iets in ieder geval - stond voor de deur, terwijl hij Haru's moeder hoorde vragen - al roepend - wie het was. "Is Haru er?" Al gauw werd hem verteld dat hij in zijn kamer te vinden was, waardoor Gavi de trap op slofte. Hij liep naar de deur en opende deze, waarna hij zich realiseerde dat het de boven wc was. Ehehe.. Hij deed de deur weer dicht, gelukkig liep er niemand met hem mee of zo die zijn faalactie had gezien. Hij liep weer verder en opende een andere deur. Zijn blik viel op Haru en hij moest zijn lach onderdrukken. Die had vast een enorme kater.
"Good morning sunshine ~" zei hij vrolijk, met een sadistisch ondertoontje. Leedvermaak for the win, for sure. "Lekker geslapen? Of weet je dat niet meer?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Haru

Haru


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 25-10-11

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner: Nobody..

the night is full of lights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the night is full of lights   the night is full of lights - Pagina 2 Icon_minitimema nov 07, 2011 10:38 am

Ondanks de bonkende hoofdpijn kon hij nog wel slapen, alleen was het nogal droomloos. Alsof hij gevangen zat in het niets. Hij wist niet eens meer hoe hij precies in zijn eigen bed was beland en kon zich vaag een ruzie met Gavin herinneren, maar voor de rest niet veel meer. Voordat zijn moeder even naar de buren ging om ze uit te zwaaien aangezien ze al vroeg gingen verhuizen, maakte ze hem wakker en ga ze een korte preek over verantwoordelijkheid en stompzinnigheid, voordat ze een glas met ijskoud water en wat pijnstillers op zijn nachtkastje. Het waren er vier, maar aangezien de hoofdpijn nogal erg was, nam hij ze alle vier maar. Zijn keel was kurkdroog dus dronk hij het hele glas maar leeg. Het was warm en alles duizelde. Slapen kon hij niet meer en het liefste wou hij de hele dag in bed liggen. Maar één keer had hij een ergere kater meegemaakt, maar toen lag hij ook nog in het ziekenhuis door uitdroging. Na een poosje kwam Angelique naar boven en ging ze even bij hem zitten, waarbij ze even praatten. Ze vertelde hem dat Gavin hem naar huis gebracht had en hijzelf nogal echt dronken was. Dat was wel te vermoeden, ja. Ze vulde zijn glas bij en bijna trok hij het uit haar handen. Zijn keel voelde net een woestijn. Niet veel later, toen ze al weg was gegaan, ging de bel beneden. Er klonken stemmen en de deur ging dicht. Haru kroop meer onder de dekens, deed een poging tot slapen ondanks de kater die hij had. Plotseling ging de deur open en klonk er ingehouden gelach. Zijn ogen gingen open en hij zag Gavin in de deuropening staan. Wat deed die nou weer hier? Zeker kijken hoe het met hen ging.
"Good morning sunshine ~" Haru rolde met zijn ogen en ging overeind zitten, wreef in zijn ogen. De wereld leek nog meer te draaien en hij leunde een beetje tegen de muur aan, die naast zijn bed was. Niet echt een comfortabele houding, maar om in zijn bed te liggen als de jongen er was, was ook niet erg netjes. Waarom ging de jongen eigenlijk gewoon niet weg? Stomme kater.
"Lekker geslapen? Of weet je dat niet meer?" Hij zuchtte. 
"Was al om zes uur wakker," mompelde hij en hij bestudeerde de jongen. Die had de vorige avond vast niet zo veel op, of hij kon goed tegen alcohol. "Ik heb gehoord dat je me naar huis had gebracht." Een lichte glimlach verscheen op zijn gezicht. Hij zou eigenlijk niet weten waar hij anders was beland als de jongen hem niet had meegenomen. Hij wou het eigenlijk niet eens weten..

Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

the night is full of lights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the night is full of lights   the night is full of lights - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 08, 2011 9:11 am

Haru meldde Gavin dat hij al rond zes uur wakker was, waarna hij een klein 'oh..' geluidje liet horen. Hij krabde stilletjes aan de bruine haren op zijn achterhoofd en staarde wezenloos naar de jongen, niet echt nadenkend of zo. Zijn hoofd was gewoon een grote leegte. Een waas. Dat had je met onintelligente mensen. Er speelde alleen een eindeloos muziekje in af waarvan hij alleen het refrein wist. Trololol.
"Ik heb gehoord dat je me naar huis had gebracht." Van z'n moeder zeker? Die was vast ook niet al te blij met d'r dronken zoon. Sowieso, had ie 'm beter op de grond kunnen laten wegrotten aangezien die moeder er ook weinig mee kon. Haha. Maar zo harteloos was zelfs Gavin niet. Nou ja. Misschien. Beetje wel he..
"Uhu, was niks." zei hij een beetje afwezig. Hij was er ook niet voor de volle honderd procent bij. En waarom? Hmn, als hij dat eens wist. Als hij dat wist, dan kon hij 't probably oplossen. Misschien was 't te vroeg voor zijn tere hersentjes. Hem kennende he, was 't wel zo. Wow, ik heb echt geen inspiratie. Toch voelt 't alsof 't best lang word. Wordt. Word. Hurgeblurge ik weet 't niet. "Behalve dat je zei dat je jezelf thuis ging vol zuipen 'n alles, maar dat leek me 'n beter plan dan buiten rond hangen." merkte hij met een grinnik op. Kon best sadistisch opgevat worden eigenlijk. Moest je 'm gewoon niet te serieus voor nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





the night is full of lights - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: the night is full of lights   the night is full of lights - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
the night is full of lights
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vicious Circle :: NOORD :: DEVIL'S PLAYGROUND-
Ga naar: