Vicious Circle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
 
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Credits

Deze site is gemaakt door Abigail D. & Kiki. Tenzij deze u toestemming heeft gegeven om ideeën of concepten van deze site te gebruiken voor uw eigen doeleinden, mag u deze niet gebruiken. De afbeeldingen zijn bewerkt door een van de twee makers, maar de tekeningen zelf zijn niet door een van hun gecreëerd.
Laatste onderwerpen
» FACE CLAIMS
;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:49 am van Spaz

» Dayum, hurrdurr en herpderp >.>
;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:38 am van Spaz

» i threw you into the obvious to see what was behind your eyes
;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimema apr 23, 2012 7:50 pm van Dave

» shake that bottom line.
;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimeza apr 14, 2012 1:22 pm van Sawtooth

» 'Cos they can see that we've got it going on! ;D
;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimevr feb 17, 2012 2:00 pm van Rin

» let it snow ♪
;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimeza jan 21, 2012 3:02 pm van Dave

» It's not okay, but we're alright.
;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimeza jan 21, 2012 6:36 am van Karkat

» I never forgot, I never forgot.
;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimedi jan 17, 2012 8:09 am van Karkat

» ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.
;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimeza jan 07, 2012 9:19 am van Sollux


 

 ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimezo nov 27, 2011 7:41 am

De jonge trol zat op zijn bank met de gameconsole van zijn playstation 3 in zijn handen, naar zijn televisie scherm te staren. The Elder Scrolls V: Skyrim, nieuwe obsessie. Het doel van het spel was ene Alduin vermoorden, maar er kwam meer bij dan kijken. Zijn mobiel ging af en hij griste het ding van tafel nadat hij zijn spel op pauze had gezet. 'HeY bUtTfUcK. iS t GoEd aLs iK zO lAnGsKoM? bEn eR iN lIkE tIeN fUcKInG mInUteN.' Karkat rolde zijn ogen en gooide zijn mobiel weer aan de andere kant van de bank. Hij zag de jongen wel weer verschijnen.
Zijn relatie met Gamzee was nogal moeilijk om te omschrijven. Dan vooral omdat Gamzee zich bezig hield met redrom en hij met blackrom. Karkat had Gamzee voor een lange tijd ervaren als kismesis, hoewel dat dus niet samen ging met die redrom. Kismesisstude was een type romantiek waarbij beide trollen elkaar haatte maar toch een seksuele aantrekking voor elkaar voelde. Het was vereist dat beide zo voelde, maar omdat het een type blackrom was, was 't voor Gamzee vrijwel onmogelijk. Hoewel die nooit had gezien wat het probleem was, door zijn opvoeding. Gamzee's verzorger was altijd te vinden langs de zee, waardoor hij de standaard dingen die een trol zou moeten weten niet wist. Vandaar dat Gamzee nooit het probleem had gezien met het feit dat hij een matespritship voor hem voelde en Karkat weer een heel ander soort gevoel had. Het was behoorlijk fucked up allemaal. Er klonk het geluid van zijn msn op zijn laptop, waardoor hij het spel opnieuw pauzeerde en msn opende.

Karkat's faal moment :'D:

Fucking John weer hoor. Hij begreep echt niks van dat hele.. mensen romantiek gedoe. Er was voor hun soort echt nooit onderscheid geweest tussen de geslachten. Het was meer dan gewoon dat een jongen met een jongen ging, terwijl mensen er een heel andere term voor hadden bedacht? Zou er ook een term zijn voor als een meisje een meisje leuk vond? Of voor als een jongen en meisje leuk vond? Raar soort was het maar.
Toen de deurbel ging, deed hij zijn laptop dicht en stond hij op. Dat zou Gamzee waarschijnlijk zijn. Nou ja, kleine kans dat iemand anders hem kwam bezoeken. Hoewel hij wel blij was met Gamzee's gezelschap, was het haast normaal voor ze geworden om te doen alsof het niet zo was. Hij opende de deur, en zoals verwacht, daar stond zijn beste vriend/boyfriend/kismesis/matesprit. Gigantische jongen, echt een reus. De vorige keer dat hij van zijn luie reet was gekomen om Gamzee te zoenen - of poging daartoe - moest hij op zijn tenen staan. Jezus.
"Ey." begroette hij de juggalo. Hij dacht er niet bij na om een stap opzij te zetten zodat de jongen binnen kon komen, maar keek hem alleen voor een moment aan. Voor zover hij wist, waren zij de enige twee trollen in Vicious. Gigantische, oranje hoorns. Enorm lang. Schmink of wat het ook was op zijn gezicht. Jup, Gamzee viel wel op. Maar over Karkat kon je precies hetzelfde zeggen.

[&Gamzee]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimema nov 28, 2011 8:30 am

Hij draaide aan het gas van zijn motor. Die bromde luid en scheurde nog harder over de snelweg. Het was een klein tijdje over de snelweg rijden naar Karkat toe. Met zijn motor - en zeker op deze snelheid - was het minder dan 10 minuten. Stevig hield hij zijn handen rond de handvatten van zijn stuur. Een helm opdoen kon niet, dus dat deed hij gewoon niet. Daarom bukte hij zich zo laag mogelijk over zijn stuur. Dude, als hij politie tegenkwam scheurde hij gewoon weg. Shit, shit shit. Eén auto scheurde langs hem af, met niet meer dan een paar centimeter verschil. Gefrustreerd keek hij naar de auto, terwijl hij weer op de weg lette. Een zucht ontsnapte uit zijn mond. Oh, hier moest hij afslaan. Okay. Hij gaf een ruk aan zijn stuur en nam de afslag naar Karkat's huis. Langzamer rijden, ugh. Zijn motor bromde steeds wanneer hij een beetje gas gaf. Verveeld staarde hij voor zich uit. Op een bordje stond de straatnaam waar hij moest zijn. Jééj. Er was niemand - er kwam niemand aan. Hij leek iets naar achter te vliegen toen hij gas gaf, maar ging meteen weer goed zitten. Door zijn snelheid duurde het maar een paar seconden voor hij bij Karkat's huis stond. Zijn banden kwam piepend tot stilstand. Behendig sprong hij van zijn zadel af en liep al fluitend - met zijn motor - naar de deur. Op de stoep zette hij het ding neer, en sloot het af. Het duurde niet echt lang. Gamzee duwde op de deurbel, en zoals verwacht maakte Karkat open. Hij was bijna een kop groter dan hem. "Hey buttfuck," begroette hij hem. Zijn handen raakten de schouders van Karkat aan. Hij pakte zijn schouders vast en tilde hem op. Met een boog zette - of gooide - hij hem aan de kant. Hij ging met zijn hand even langs één van zijn hoorns en plofte toen neer de op de bank. De PS3-controller en het achtergrondgeluid van een spel viel hem op. "Wat doe je?" zei hij op neutrale toon. De moeite om om te kijken nam hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimema nov 28, 2011 8:50 am

Gigantische tyfus reus dat het was. De jongen begroette hem op een hun standaard manier, waarna hij handen onder zijn oksels voelde en werd hij droogjes opgepakt. Hij trok vrijwel meteen een beledigd hoofd, geïrriteerd door het feit dat de jongen vele malen sterker was dan hem. "Let me go, asswipe!" riep hij met duidelijke ergernis in zijn stem, maar daar was Gamzee vast wel mee bekend. Hij werd opzij gegooid maar wist op zijn voeten te belanden, vanzelfsprekend. Hij was niet zo klein dat hij een meter naar de grond tuimelde, hoogstens vijfentwintig centimeter. En dan had Gamzee hem alsnog niet echt gegooid.
"Wat doe je?" werd hem gevraagd, zonder omkijken. Hij slofte naar de bank en plofte naast Gamzee neer en wierp hem een captain-obvious blik toe. "Op de PS3 spelen. Skyrim." vertelde hij, waarna hij de controller weer oppakte en verder speelde. Zijn handen gleden over de knopjes terwijl zijn ogen zich langzaam maar zeker weer aan de televisie plakte.

"Ik ga weg." werd hem gemeld. Gamzee was er al ongeveer twee uur en zat Faygo te drinken en gare opmerkingen te maken, waar Karkat soms te serieus op inging. De juggalo kon er wel om lachen allemaal, en ergens vond Karkat 't ook wel gezellig.
"Waar ga je heen?" vroeg hij aan zijn moeder, waarna hij zich omdraaide van de bank. Zijn handen zaten op de rand van de zitplaats en hij was wat omhoog gekomen. Zijn moeder was niet samen met zijn vader en ging nog regelmatig uit, iets waar hij geen problemen mee had.
"Met Benny uit. Ben waarschijnlijk niet thuis. Er ligt geld voor pizza." Benny. Wie noemde z'n kind nou weer zo? Vast zo'n mensen naam.. Hij begreep niet hoe zijn moeder kon uitgaan met mensen. Het waren.. mensen. Die moesten geen wezens met hoorns, seriously. Hij knikte en keek naar Gamzee, daarna weer naar de televisie. Ze keken inmiddels Family Guy, omdat Karkat vast liep bij Skyrim en Gamzee hem uit zat te lachen. En daar hield hij niet van. Helemaal niet, zelfs. Maar van de juggalo kon hij het hebben.
"Je blijft eten, right?" vroeg hij vervolgens aan de trol tegenover hem. Hoewel hij niet wist wat ze precies hadden, wist hij wel dat hij graag had dat de jongen bleef. Hoe langer, hoe beter. Grote kans dat hij dan ook nog bleef logeren, tot Terezi's grote plezier. Zijn jongere zusje kon het best goed vinden met Gamzee, beter dan dat hij het met hem kon vinden. Stomme Redrom players. Redrom's hadden altijd zoveel in gemeen met elkaar, dat het haast irritant was. Vooral als je jongere zusje iets te goed kon opschieten met de jongen die je leuk vond. Dat irriteerde. Enorm.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimevr dec 02, 2011 1:12 am

Gamzee lachte om de blik van Karkat. Hij hield ervan om hem te irriteren. "Okay." meldde hij droogjes. Vragen waar het over ging, of het een leuk spel was, een nieuw spel. Nah, daar had hij totaal geen zin in. Een gesprek met teveel woorden was zo gayfish. Tenminste, als het nergens over ging dan. Oké, als het over, like, iets belangrijks ging was het nog wel te doen. Op de game rende een character rond, terwijl Gamzee staarde naar het scherm. Eigenlijk snapte hij er niet veel van. Van deze game niet dan. In zijn handen had hij zijn fles Faygo, en nam een grote slok. Hij was een soort van verslaafd aan dat spul. Gulzig nam hij nog een paar slokken, waarbij hij het luid doorslikte. Hij draaide zijn hoofd even om toen hij de moeder van Karkat hoorde zeggen dat ze weg ging. Het was teveel moeite om even ‘doei’ te zeggen, dus keek hij weer naar het televisiescherm. Inmiddels stond Family Guy al op, waarbij Gamzee luid om de droge humor lachte. Het feit dat de moeder van Karkat met een mens uitging liet hij achterwege, ten eerste was het zijn moeder niet, en het waren zijn zaken ook niet. Een rotopmerking erover maken had wel gekund, maar alleen tegen Karkat of iemand die hem niets interesseerde dan. Karkat vroeg of hij meeat. “Pizza? Fuck yeah!” Eerst had hij een ongeïnteresseerde blik op zijn gezicht, maar dat veranderde al snel genoeg in een lach. Pizza eten, Faygo zuipen, Gamen of TV kijken, bij Karkat zijn. Was dat niet een zin die voor ‘geweldig’ stond? Hij schudde aan zijn fles Faygo en dronk die daarna leeg. Op de TV had Meg een vriendje, die al snel genoeg uitging met haar moeder. De hoer. Dat was iets waar hij echt niet tegen kon – als iemand vreemdging. Tenminste, als dat bij familie, vrienden of bij zichzelf was. Want ja, als diegene het zelf verdiende of als hij ‘m niet kende boeide het hem ook niets. “Uh, fuckface? Wat voor pizza gaan we bestellen?” Hij keek voor zich uit met een verveeld gezicht, starend naar Family Guy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimevr dec 02, 2011 2:10 am

Gamzee reageerde enthousiast genoeg over het feit dat ze pizza gingen eten. Ach, alles beter dan die vage slijmtaarten waar die dude high van werd. "Hmn, m'n ma is soms wel fucking chill." Karkat liet zichzelf van de bank naar de grond ploffen en opende zijn laptop weer, die op de salontafel zat. Hij tikte de site in voor online bestellen en ging naar 't stukje om te browsen.
"Uh, fuckface?" klonk er achter hem, waarna hij zich omdraaide en zijn blik op Gamzee focuste. "Wat voor pizza gaan we bestellen?" De jongen keek naar Family Guy, waarna Kar weer naar zijn laptop scherm keek. Dat ding was inmiddels klaar met laden, dus pakte hij het op en plofte hij op Gamzee's schoot. Hij zat met zijn rug tegen de leuning van de bank en als hij naar links keek zag hij Gamzee - van heel dicht bij, dat had je immers als je op iemands schoot zat -, en als hij naar rechts keek zag hij de televisie. Maar goed.
"Wat mot je hebben dan?" vroeg hij, zonder Gamzee aan te kijken. Hij zocht ondertussen verder en klikte uiteindelijk de peperoni aan, waarna hij terug keek naar Gamzee, wachtend op zijn antwoord. Het verbaasde hem eigenlijk al dat de trol meer dan twee seconden zijn bek had kunnen houden, aangezien dat meestal niet gebeurde. Hij ging er niet vanuit dat er wat was, anders had hij dat ook al lang al gehoord. Hij hoorde manisch Peter Griffin gelach in de achtergrond, waardoor zijn blik weer naar de televisie gleed, waar hij vervolgens als een zombie naar staarde. Helemaal in trans, natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimeza dec 03, 2011 10:14 am

Karkat had inmiddels zijn laptop gepakt en was op zijn schoot gaan zitten. Niet dat het hem iets uitmaakte. Gamzee keek naar het scherm van de laptop. De cursor verplaatste zich naar het internet knopje waarna Kar naar een pizza-bestel-site ging. "I don't fuckin' know, bro." meldde hij lachend. Nou ja, eigenlijk lachte hij meer om de grappen van Family Guy, dat nog steeds op TV was. Het viel hem pas na een paar minuten op dat Kar naar hem keek. Gheghe. Er stond een peperoni pizza met een vinkje ernaast. "Hell yeah, peperoni!" zei hij met een C:-face. Het maakte hem niet zoveel uit wat voor pizza ze bestelden, maar peperoni was alsnog zijn favorite. Peter Griffin lachte zoals hij altijd deed, net alsof het om zijn opmerking ging. Tegelijk met Kar keek hij weer naar de TV. Na een paar minuten was de aflevering voorbij, en fronsend wachtte Gamzee tot er een nieuwe aflevering zou starten. Maar dat was niet zo. Wel kwam er een blokje in beeld met 'Next: American Dad'. Nah, dat was ook leuk. Eerst kwam er een reclame, waarbij hij weer naar Karkat keek. "Moeten we niet like, de pizza bestellen?" vroeg hij met een pokerface. Eigenlijk zat hij al te lang stil. Hij legde zijn handen onder Karkat en tilde hem op, met laptop en al. Daarna zette hij hem weer neer, een stukje verder op de bank. Gamzee stond op en rekte zich uit. De jongen slofte naar de keuken, en greep nog een fles Faygo uit de koelkast. Van zitten kreeg je dorst, man. Op de weg terug naar de bank lag er een game. Het was niet Skyrim die ze eerder speelden. Gamzee stopte om het beter te bekijken. Er stond 'Amnesia: The Dark Descent' op de voorkant. Een grijns vormde zich rond zijn lippen. Dit spel was zo awesome. Hij hield in één hand zijn Faygo, en in de andere de game terwijl hij naar Kar terug liep. Dit moesten ze gewoon spelen, seriously.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimeza dec 03, 2011 10:40 am

Karkat was inmiddels helemaal in trans geraakt door Family Guy, hoewel hij nogal snel in trans raakte door de televisie programma's. Dan hoorde hij gewoon even niks en focuste hij op wat er voor hem gebeurde, hoewel dat ook niet helemaal in zijn hoofd aankwam. Pas toen de aflevering voorbij was en Gamzee meldde dat ze pizza moesten bestellen, keek hij terug met een 'huh' geluidje en de nagel van zijn wijsvinger nog tussen zijn tanden leunend. Dat was een beetje een trekje van hem. Als hij ergens mee intensief mee bezig was, zaten de twee voorste tanden - van de onderste rij - tussen zijn nagel en zijn vinger en hij trok het ding er steeds weg wat het geluid maakte alsof je een nagel knipte (weet niet hoe ik het uit moet leggen, maar ik doe het ook heel vaak).
"Oh.. ja. Ging ik net doen." zei hij, hoewel het voor Gamzee ook wel duidelijk moest zijn dat dat niet helemaal waar was. Hij keek weer naar het schermpje van zijn laptop en begon weer te klikken, tot hij handen rond zijn lichaam voelde en eerst omhoog ging, en daarna weer naar beneden. Hij keek voor een moment omhoog toen hij weer op aarde beland was, en zag Gamzee weglopen. Heh. Hij bestelde de pizza en die zou over een uurtje moeten komen, aangezien het pas net half vijf was. Hij hoorde weer voetstappen en zag toen Gamzee staan, met in zijn ene hand een fles Faygo en in de andere Amnesia: The Dark Descent.
"How the fuck do you slurp down that weird swill all day?" vroeg hij, doelend op de fles Faygo. Dat spul was vies. Klaar. En het zag er ook niet heel lekker uit, hoewel de meeste zeiden dat het wende. Ja, ja.. Vergif. Pas toen begreep hij wat de jongen wou bereiken met het spel in zijn handen. Hij hield zijn laptop in zijn handen en stond op, waarna hij dat ding uit Gamzee's handen griste en weer ging zitten, om vervolgens de CD in zijn laptop te doen. Ze hadden het illegaal gekopieerd en om de een of andere reden hield dat in dat ze een CD moesten gebruiken. Weird, maar oke. "Oke, maar ik ga dit fucking vervloekte spel niet spelen." klaagde hij, wetend dat hij het spel creeper vond. Hij opende het spel en maakte een nieuw profiel aan onder de naam GAMZEE, om vervolgens zijn laptop in Gamzee's handen te duwen. "Veel plezier." zei hij, waarna hij hem aanstaarde. Oke, hij wou ook wel meekijken. Hoewel hij waarschijnlijk creeper momenten zou beleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimema dec 05, 2011 10:14 am

"I don't fuckin' know." grijnsde hij vrijwel meteen na de vraag van Kar. "Het is gewoon.. lekker, weet je?" vervolgde hij weer. Dude, hij wist wel dat Karkat het smerig vond. Even tilde hij de fles op en staarde ernaar. De paarse kleur - hij had druiven-smaak gekozen - en de bubbeltjes die erin zaten. Hij kon niet echt tegen prik, dus daar had hij gekozen voor Faygo. De pizza was dus besteld, nou ja, genoeg tijd om Amnesia te spelen, right? Het moest een eng spel zijn, yeah, dat was juist spannend. Gamzee plofte neer op de bank en legde de fles Faygo naast zich. Karkat had de laptop, dus zijn blik gleed meteen naar de laptop toe. Met een glimlach volgde hij wat Kar op het scherm deed. De game werd uit zijn handen gegrist en in de de laptop geduwd te worden. Het hoofdscherm startte op en er werd een nieuw profiel aangemaakt met de naam 'GAMZEE'. "Okay," reageerde hij. "Maar ik mooi wel." Daarbij werd de laptop in zijn handen geduwd. Hij keek even over de laptop heen, en zag een muis liggen. Met een touchpad leek dit spel het hem niet makkelijker, dus griste hij de muis van de tafel en stak het kabeltje in de USB poort van de laptop. De bank was stevig genoeg om de muis op de bewegen. Geconcentreerd startte het spel op met een bericht dat het doel van het spel niet was om te winnen, maar dat je je moest verdiepen in de wereld en personages van Amnesia. Oké dan.

"My name's Daniel.. I'm from Londen and I live at.. At.. Mayfair." De zin werd in een Brits accent uitgesproken, en er was een beeld te zien van een soort gang. Daarna was er nog een scene gezien met een paar zinnen, weer op een andere plek. Niet veel langer daarna lag het beeld schuin, het leek alsof Daniel was gevallen. Zijn personage stond op, en er stond een bericht bovenaan het scherm. Op 'M' klikken, okay. Er kwam een blaadje tevoorschijn. "Follow the liquid and find it's source." Let's begin. Het was even wennen aan de controls, aangezien hij het spel nooit eerder had gespeeld. Met moeite liep hij naar een deur, en gebruikte zijn muis om die open te maken. "I don't trust this game." lachte hij met een gespeeld accent. Er lag iets op een bureau in de kamer. 'Tinderbox'. Oké dan. Weer verscheen er een bericht bovenin het scherm. Dude, als dit spel doorging met die HINTS.. Het irriteerde hem vreselijk. Hij stapte de kamer uit en liep door de 'gang'. Op de grond was een spoor van.. Roze vloeistof te zien. Gamzee had geen idee wat het fucking spul was, en hij wilde 't ook niet weten, eerlijk gezegd. Weer liep hij verder, en er waren wat geluiden te horen. Nah, daar liet hij zich niet door afschrikken. Lachend liep hij verder. Om de hoek was een grote poort, deur, of wat dan ook te zien. Hij trok eraan en het beeld schudde wat. Weird. Niet meer aan trekken dus. Hij liet Daniel verder lopen door de gangen, en er schoot een deur open. "Fuckin' penis! Freaking asstard, what is this nonsense?" Hij fronste en om eerlijk te zijn schrok hij even. Er was een kledingkast, die hij opende, er waar weer een tinderbox te vinden was. Hij vertrouwde dit spel niet, serieus. Hij draaide zijn personage naar de opengeslagen deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimedi dec 06, 2011 5:37 am

"Ik ga ook drinken halen." meldde Karkat, toen Daniel's stem uit zijn laptop begon te ketteren. Hij stond op en liep naar de keuken, waar hij de koelkast open deed. Hij werd nerveus van dat spel. Vandaar dat hij heel onopvallend was 'gevlucht' om wat te drinken te halen. Hij goot wat liptonicedteaikweetniethoejehetwoordschrijft-shizzle in een glas en slurpte het snel op, waarna hij zijn glas onder de kraan deed en weer terug liep. Hij kneep zijn ogen samen om over de bank heen te kunnen zien waar Gamzee precies was.
"Fuckin' penis!" Kar schoot wat omhoog bij de plotse uitbarsting, alleen omdat het net zo rustig was geweest. Blijkbaar was het iets wat in Amnesia gebeurde, maar dat had hij al verwacht. Sowieso was hij niet geschrokken als het tegen hem bedoelt was, want dat was alleen normaal. "Freaking asstard, what is this nonsense?" Karkat grinnikte en viel op zijn knieën, achter de bank. Hij legde zijn armen op de bank en rustte zijn hoofd er ook op, zodat hij naar het scherm kon kijken. "Je bent echt een gigantische debiel. Zelfs ik was hier niet bang." merkte hij op, met een neutraal gezicht. Hij bleef echter wel achter de bank. Hij wist immers precies wanneer er WEL wat aankwam. Tenminste, tot hoever hij was gekomen. Wat niet verder was dan The Sewers, want in The Prison kreeg hij al een massale hartaanval. Zoveel gangetjes. Natuurlijk was het maar een spel, maar toch. K'maan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimewo dec 07, 2011 8:22 am

Toen Kar wat te drinken ging halen luisterde hij naar zijn voetstappen. Het was vast niet eens om drinken te halen, maar om weg te zijn van de game. Een grijns vormde zich rond zijn lippen terwijl hij weer naar de muis greep. Die bewoog hij, en hij focuste zich weer op het beeldscherm van de laptop. Daniel bewoog zich vooruit. Na een tijdje was Karkat weer terug, en zat naast hem. Met een binnensmondse grom staarde hij 'm aan. "Ik ben gewoon een debiel. Deal with it." Gamzee maakte een derp-face en lachte daarna. Daniel liep naar de kamer die Gamzee niet vertrouwde. Hij bleef om zich heen kijken, op de loer voor monsters of wat dan ook. Inmiddels stond hij in het midden van de kamer en pakte nog een tinderbox op. Vreemd genoeg kon hij ook op een stoel klikken. Mhm. Gamzee klikte en tilde de stoel op, en gooide 'm naar de andere kant van de kamer. Vaag spel, vaag spel. Maar dat maakte het niet minder leuk. Hij floot vrolijk, en liet de kamer uit. Er was een deur met een trap. Eigenlijk had hij geen zin meer om te spelen. "Zo," merkte hij op, terwijl hij op 'Save & Quit' klikte, en daarna het scherm afsloot. "Ik heb genoeg gehad van dit spel voor vandaag." Hij klapte de laptop dicht en zette die weg. Gamzee boog zich naar Karkat toe en bleef boven hem hangen, zonder iets te doen. Zijn lippen krulden zich tot een grijns terwijl hij zich dichter naar Kar bewoog. Hij zat nu nog maar een klein stukje van hem af.

[Kort. ;___;]
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimewo dec 07, 2011 9:02 am

"Zo," klonk er, waarna de jongen het spel opsloeg en beëindigde. "Ik heb genoeg gehad van dit spel, voor vandaag." De laptop werd dichtgeklapt en op de salontafel gelegd, waarna Kar over de bank heen sprong, zodat hij weer naast Gamzee zat. "Sweet almighty taintchafing fuck." mompelde hij, doelend op het feit dat de trol zo snel opgaf. Niet dat hij zoveel Amnesia had gespeeld in een dag. "Aandacht van een goudvis." merkte hij op, waarna hij weer opzij keek, maar zag alleen het print van Gamzee's T-shirt. Gamzee zat half over hem heen gebogen, waardoor hij omhoog keek, alsof hij naar het plafond wou kijken - als het plafond Gamzee's hoofd was, dan. Haha.
"What?" vroeg hij vervolgens en fronste. Er verscheen een grijns rond de trol zijn gezicht, waardoor Kar een geïrriteerd geluidje maakte, fronste en de andere kant op keek. "Ik haat je." meldde hij, waarna hij zijn handen op de jongen zijn achterhoofd plaatste en naar hem toe trok, zodat hij zijn lippen op die van Gamzee kon plaatsen. Hij had Gamzee leren kennen via Trollian - een online chatbox geval - toen hij nog in een relatie was met Sollux, zijn voormalige kismesis. Dat was niet allemaal rozengeur en maneschijn geweest. In die hele relatie was Kar nogal als een stuk stront behandeld, hoewel hij zich er destijds nooit aan geïrriteerd had. Kismesissitude hield immers in dat wanneer je zei dat je iemand haatte, je alleen bedoelde dat je van diegene hield. Op een sick, twisted manier. Maar nou hij erop terug keek, voerde Sollux het ook wel erg ver. Och well.. Het deed er niet toe. Allemaal irrelevante shit die door z'n kop tolde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimevr dec 09, 2011 10:16 am

Een lach vormde zich alweer rond zijn lippen bij Karkat's woorden. Normaal was hij allang boos geworden op Kar, om wat dan ook. Vandaag was 't anders, hij wilde de dag met Karkat doorbrengen, zonder de ruzie of iets - hoewel die ruzie's niet echt ruzie's waren. "What?" Even verdween zijn glimlach, als Karkat serieus niet instemde met zijn poging tot zoenen werd hij pissig. Maar zoals verwacht vervolgde Kar zijn woorden. "Ik haat je." Hij werd omhelsd door Karkat, nou ja, sort of. Vervolgens raakten zijn lippen die van Karkat. Iets daarna liet hij de lippen van Kar los. "I hate your guts, bro." grijnsde hij, met daarna een flauwe lach. Niet lang daarna staarde hij in de ogen ven de jongen tegenover hem. "But still.. You're this kind of awesome, douche." Weer liet hij zijn lippen die van Karkat raken. Eigenlijk kon hij niet aan iets anders denken dan hem nu. Na vandaag zou het wel weer als normaal worden, - gescheld en ruzie - maar op een goede manier. Even herhaalden de woorden van Kar zich in zijn hoofd. "Aandacht van een goudvis," Ghe ghe, inderdaad. Het werd toch gewoon.. Saai als je de hele tijd hetzelfde deed. Bovendien vond hij het spel niet al te geweldig nadat hij het eerste stukje gespeeld had, en werd hij verleid door Karkat. De nakker.

[Sorry dat 'ie zo kort is, maar ik wilde er niet van alles in zetten dat geen doel heeft.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimevr dec 09, 2011 10:58 am

Eigenlijk paste Gamzee wel bij hem. Hij had immers iemand nodig die niet zo snel boos werd om de dingen die hij zei, aangezien die niet altijd even geweldig waren. Nou ja, geniaal wel, maar misschien minder leuk voor diegene die hij toeriep. "I hate your guts, bro." grijnsde de jongen hem toe, toen hun lippen los lieten. Zijn mond was een neutrale streep, hoewel hij zich vanbinnen wel warm voelde. Hoewel mensen niet zouden begrijpen dat iemand blij kon worden van de woorden 'ik haat je', was het makkelijk uit te leggen dat die woorden - wanneer vertaald naar het menselijke dialect, haha - gewoon 'ik hou van je' betekende. Als snapte hij hun disfunctionerende relatie niet. De ene keer waren ze matesprits en de andere keer was Gamzee zijn kismesis. Make up your mind, dammit. "But still.. You're this kind of awesome, douche."
"I already fucking know that." zei hij op sarcastische toon. Nog voordat hij weer het moment kon verpesten met een stomme opmerking, werd hij weer gezoend. Niet dat hij daarover wou zeuren, natuurlijk.. Zijn handen lagen in Gamzee's nek, lichtelijk gekieteld door de uiteinden van de trol zijn donkere krullen. Toen er buiten regen klonk, liet hij even los en keek hij uit het raam. Zijn handen gleden uit Gamzee's nek en vielen in zijn eigen schoot, voordat hij weer terug keek naar Gamzee. "Sorry, heb blijkbaar ook de aandacht van een goudvis." merkte hij op met een shrug (*SHRUG* xD) en krulde zijn armen om de jongen heen, waarna hij zijn gezicht in de jongen zijn borst verborg. Omnomnom. Warmte.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimezo dec 11, 2011 12:20 am

Kar's armen lagen om zijn nek heen, en raakten zijn krullen aan. Hij lachte weer. Dude, als hij bij Karkat was moest hij wel lachen. Het was beter dan thuis zitten, met een fles Faygo en een slijmtaart. Hoewel, de Faygo en slijmtaarten waren best lekker. Dat vond niemand anders, maar die slijmtaarten werkten serieus als drugs voor hem. Hij werd d'r in elk geval rustig van. Kar liet los toen er regen te horen was. Zijn armen lieten los en met een neutraal gezicht bleef Gamzee hem aanstaren. Na de opmerking van hem ging er een klein lachje vanaf. Gelukkig hoefde hij niet lang alleen te zitten, maar krulden Kar's armen weer om hem heen, en knuffelde hij hem. Langzaam legde hij zijn armen ook om Karkat heen. Omdat hij een stuk - bijna een kop - groter was moest hij onderuit zakken. "I motherfuckin' got your back, bro." fluisterde hij nadat hij zijn gezicht dichter bij dat van Kar had gebracht. Hij liet zijn ogen even dichtvallen, hij was best moe. Gamzee gaapte even, en opende zijn ogen voor een paar seconden om te kijken naar de klok. De pizza zou over een paar minuten aan kunnen komen. Eigenlijk had hij niet zo'n honger, maar als de pizza er eenmaal was zou hij wel honger krijgen. Nou ja, hij kon niet overleven op één fles Faygo. Aan de andere kant wel, maar je had fuckin' eten nodig. Hij dwaalde af. Voorzichtig opende hij zijn ogen weer, om naar Kar te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimedi dec 13, 2011 7:28 am

"I motherfuckin' got your back, bro." fluisterde Gamzee's stem. Ze bleven voor enkele seconden zo, tot Kar besloot dat het moment voorbij was. Binnen een seconde had hij zich ruw uit Gamzee's armen ontdaan en zat hij weer nors aan de andere kant van de bank. Zo ging het regelmatig met hem. 'Omg, I love you, hold me closer. No, gtfo. I hate you. Leave me alone.' Hmn. Zoals ik al eerder heb opgemerkt, 't was maar goed dat hij iemand had die zo'n oneindig geduld had. Hij wist ook wel dat zijn attitude tegenover de wereld niet zo snel werd gewaardeerd, maar toch veranderde er nooit wat.
"Berightback." mompelde hij, waarna hij de kamer uit liep, het gangetje op en vervolgens de badkamer in. Hij sloot de deur en draaide hem ook op slot, waarna hij op de rand van het bad ging zitten. Zou Terezi al thuis zijn? Hij had nog niks van d'r gehoord, dus waarschijnlijk niet. Hmpf. Hij mompelde enkele scheldwoorden en stond weer op. Hmm.. Hij trok de wc door om de indruk te geven dat hij niet zonder reden in de badkamer was - hoewel Gamzee waarschijnlijk toch niet wist dat hij daar was. Hij draaide de deur van zijn slot en opende de deur naar zijn kamer. Hij zakte neer op zijn bed en liet zich naar achteren vallen, haast vergeten dat Gamzee nog in de woonkamer was. Hij liet zijn hand naar de bovenkant van zijn kussen glijden en haalde er een nogal oud crab-plush vandaan. Hij had het ding al sinds zijn geboorte en het was soort van belangrijk voor hem. Kinderachtig, maar belangrijk. Er klonk het geluid van z'n msn die hij door de deur hoorde, waardoor hij Crabby op zijn bed achter liet en weer terug liep naar de woonkamer. Hmpf. Hij plofte weer neer en trok zijn laptop naar zich toe, om vervolgens hem te ontgrendelen en zijn msn te openen.

TEREZI:

Hij? Verlegen? FJdksfj. Fucking Terezi all over the world. Het feit dat zijn bloedkleur zij dat hij onderdeel uitmaakte van The Sufferer was al deprimerend genoeg; iets dat hij liever geheim hield. Gamzee had niks te vrezen. Die had paars bloed, het bloed van The Highbloods. Hij was hoog gerankt. En een van de meest gevaarlijke trollen die in het heelal rondzwierf. Je zou er maar mee naar bed moeten, eh.. Gefrustreerd sloot hij msn af en duwde hij zijn laptop weer op de salontafel, net toen de deurbel ging. Pizza time.. Hij stond op en liep naar de deur, waarna hij die open deed, pizza ontving, betaalde en de deur weer dicht smeet. Hij legde de pizza neer op de salontafel en opende de doos, waarna hij achterover viel op de bang. "Smaaklijk." mompelde hij chagrijnig.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimevr dec 16, 2011 7:24 am

Gamzee staarde weer verder naar de televisie terwijl Karkat uit de kamer verdween. Het was niet alsof het tv-programma interessant was, maar hij kon moeilijk KayKay achterna lopen als een verdwaalde, eenzame, zielige puppy. Boven was te horen dat de WC werd doorgetrokken. Okay, als je moet dan moet je. Weer gleed zijn blik naar de televisie, en wachtte tot Karkat eindelijk naar beneden kwam. Daar was ' ie al. Zijn laptop maakte een geluidje en Kar ging zitten en begon te chatten. Gamzee wierp een korte blik op het scherm, en het bleek dat hij met Terezi aan het chatten was. Na een kleine tijd wachten ging de deurbel, hell yeah, pizza! Eigenlijk wilde hij 'm gaan halen, maar Karkat was hem voor. The bastard. Not really through. De pizza werd op de salontafel gelegd en hij mompelde kinda chagrijnig. Niet geïnteresseerd viel hij aan. Hij propte het stuk pizza in zijn mond en keek even naar Kar. "You're not eating bro. Take some!" Hij pakte een stuk pizza uit de doos en duwde dat richting Karkat's mond. Even grijnsde hij en duwde de pizza bijna in z'n gezicht. Maar Kar ontweek zijn pizza-eat-force-actie en ging verder naar achteren zitten. Gamzee slikte zijn pizza weg. "Je gaat deze pizza eten, dude. Of je 't nu wilt of niet." Hij sprong met een lach op en probeerde de pizza in Karkat's mond te proppen. Daarna pakte hij zelf nog een groot stuk en propte dat in zijn eigen mond. Nomnomnom. Pizza is delicious as hell.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimevr dec 16, 2011 9:31 am

"You're not eating bro." merkte Gamzee op, waarna hij hem even met een kaashoofd aanstaarde. "No shit dude." gromde hij hem sarcastisch toe, waarna hij weer naar de televisie keek. Hij krabde even aan zijn voorhoofd waarna hij nog wat van Gamzee's gebler hoorde, tot hij een stuk pizza voor zijn muil geduwd kreeg. Vrijwel meteen kroop hij naar achteren. "Je gaat deze pizza eten, dude. Of je 't nu wilt of niet."
"Doubt it." gromde hij, waarna de jongen lacherig opsprong en hij half geforceerd werd om die pizza in zijn bek te krijgen. Hij duwde met zijn handen tegen de jongen zijn borst - hoewel hij zelf ook wel wist dat hij niet sterker was dan Gamzee - en maakte klagende geluiden terwijl hij zijn nek uitstrekte en probeerde de pizza te ontwijken. Tevergeefs, omdat er uiteindelijk pizza op zijn kin zat.
"Fuck you!" gromde hij en duwde Gamzee van zich af, waarna hij naar de keuken liep. Stiekem haatte hij zichzelf om alles wat hij deed en zei, maar 't was niet handig om er lang over na te denken. Hij slofte naar de kraan en deed zijn hand eronder, waarna hij het water over zijn kin wreef en het schoon. Damn. Het was niet dat Gamzee niet gewend zou zijn aan het feit dat hij flipte om de kleinste dingen, maar.. djfhsk. Verdomme. Hij slofte weer terug en plofte neer op de bank - in complete stilte - om vervolgens een stuk pizza te pakken en eraan te beginnen. Ach, 't was het minste wat hij kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimevr dec 16, 2011 12:47 pm

Gamzee reageerde niet op de opmerking - of wat 't dan ook was - van Kar. Zijn handen lagen nu op zijn borst, dude, wilde hij hem weer gaan zoenen? No way, hij ging pizza eten, en hem niet verleiden met.. Kisses or other miracles. De pizza zat inmiddels op zijn kin, waarbij hij luid lachte. KayKay liep naar de keuken om daar waarschijnlijk zijn gezicht - handen of whatever - schoon te maken. Was Kar nu serieus geflipt om de pizza? Even zuchtte Gamzee, het was eigenlijk best irritant dat hij om alles flipte - elk klein dingetje. Maar 't was als.. gewoon iedereen. Je had slechte en goede kanten, bro. Waarschijnlijk wist Karkat zelf ook wel dat het niet fijn was om over elk ding te flippen, maar kon hij er dan iets aan doen? Terwijl Gamzee met een derp-face midden in gedachten zat liep Kar terug naar de bank en begon aan een stuk pizza. Yeah, mission completed. Totally. Het leek Gamzee beter om Kar maar even met rust te laten, anders zou hij hem toch weer pissig maken en dan kregen ze weer vreselijke ruzie - hoewel die waarschijnlijk niet zo vreselijk bedoeld was - en nou ja, dat was gewoon lame. Om toch niet stom te zijn schoof hij iets naar hem toe, gewoon om te kijken of hij even alleen wilde of gewoon een dikke hug nodig had? Kon natuurlijk ook. Maar hij zou alles like verpesten als ' ie hem nu ging huggen terwijl Kar d'r geen zin in had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimevr dec 16, 2011 1:00 pm

Karkat trok zijn benen omhoog zodat ze op de bank zaten en na de laatste hap van zijn pizzaslice te hebben genomen, sloot hij zijn armen rond zijn benen. Met een gezicht als een oorwurm staarde hij naar de televisie, niet echt lettend op wat er allemaal voorbij kwam flitsen. Hij keek vanuit zijn ooghoeken naar Gamzee, die wat meer naar hem toeschoof. Bastard. Waarom moest hij zo goddamn schattig doen? Het was zo goed als onmogelijk om hem te negeren. Moest hij hem ook perse zo laten lachen? 'T was erg genoeg dat ze zo goed met elkaar op konden schieten. Er waren genoeg dingen die hij op dat moment had willen doen, maar - to be honest - hij durfde er geen van allen. GOD YOU 4R3 SOOOOO SHY FOR 4N 4NGRY GUY WHO W4NTS TO B3 4 B1GSHOT L34D3R, 1TS R1D1CULOUS . Oke, oke, misschien had Terezi wel een punt.. Hij kroop een beetje naar links op de bank en liet zichzelf zijwaards omvallen zodat hij met zijn hoofd in Gamzee's schoot belandde. Lol. Als zijn gezicht niet opwaards was gericht - zodat hij naar het plafond kon kijken, iets wat hij ook deed - was 't best awkward. Maar dat was niet zo. Dus 't was niet awkward. Nou ja, voor Kar was vrijwel alles awkward. Ongemakkelijk leven. Het leven was zwaar, vooral als je Karkat heette.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimevr dec 16, 2011 1:14 pm

Karkat viel neer op zijn schoot en hij was eigenlijk te lui om hem te huggen of zo. Even gleed zijn blik naar Kar, die daar zo.. kinda cute lag. Love's just a fucking miracle. Hij kon het gewoon niet weerstaan om hem te huggen - maar like een dikke hug of zo ging te ver, nadat hij pissed was geweest over de pizza. Gamzee wilde hem gewoon niet nog meer tot last zijn, okay? Toch liet hij langzaam zijn handen rond Karkat vallen, hij had aandacht nodig. Een zucht onstnapte uit zijn mond terwijl hij onderuit zakte en probeerde te relaxen. Aan de ene kant was het bij Karkat zijn een miracle, en gewoon awesome. Aan de andere kant kon hij niet tegen de ruzie's of wat er dan ook was. Maar alleen thuis zitten zonder Karkat was ook een hel. Motherfuckin' crappy life, sometimes then. Er waren gewoon weinig perfecte momenten tussen hun twee - ze waren meestal bijna perfect. Maar daar moest hij maar mee leven, anders was 't niet, en het zou ook niet kunnen veranderen. Toch pasten ze goed bij elkaar. Als magneten. The one side hates, and the other side loves, right? Dan was Karkat natuurlijk de kant die haatte en Gamzee de andere kant. En op de een of andere - vage - manier vormde dat een koppel. Zich schuldig voelend over de kleine ruzie keek hij Kar aan. "Ik wilde je niet pissig maken, bro." Kon alles niet gewoon.. kinda perfect zijn? Natuurlijk kon niet alles perfect zijn, sure. Maar een beetje toch wel? Hij grijnsde verontschuldigend - in de hoop dat dat zou helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimevr dec 16, 2011 1:29 pm

Karkat voelde een paar armen om hem heen en keek nijdig naar het plafond, Gamzee's blik ontwijkend. Zijn oorwurm-kop bleef aanhouden, hoe erg hij zijn grijns ook moest onderdrukken. Hij zou de jongen geen lach schenken. Pfoe, fuck that.
"Ik wilde je niet pissig maken, bro." FJddjfhs. Fucking apologies all over the world. Moest weer zijn verontschuldigingen aanbieden wat het des de moeilijker maakte om boos te zijn. Bastard. Asswipe. Fucking idiot. In stilte lag hij daar even, tot hij zichzelf naar Gamzee toedraaide en zijn armen rond de jongen zijn nek draaide. Ietwat gefrustreerd zat hij daar, met een .__.-hoofd. GOD YOU 4R3 SOOOOO SHY FOR 4N 4NGRY GUY WHO W4NTS TO B3 4 B1GSHOT L34D3R, 1TS R1D1CULOUS. Ja, inderdaad. Hoewel hij nu wel wat had geprobeerd, voelde het nog steeds raar. Way too uke, I guess.
"You're a fucktard. Seriously." gromde hij met hoorbare irritatie in zijn stem. Voor een minuut of twee zaten ze zo, tot Karkat zachtjes begon te 'spinnen'. Prrrrr prrrrr geluidjes, you know. Hij had zelf niet eens in de gaten dat hij het deed, en bleef daar dus maar gewoon zitten. Met plezier, die niet zichtbaar was; maar wel hoorbaar.

:'D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimevr dec 16, 2011 1:45 pm

Karkat bleef naar de TV - of wat er ook voor hem stond - staren. Gamzee keek met een verveelde blik voor zich uit en besloot 't zelfde te doen. Dit was zo.. Fucking saai. Jeez, hij wilde niet de hele tijd praten of proberen alles goed te maken. De armen van Karkat lagen nu om hem heen, opeens. Stiekem genoot 'ie wel van de knuffel. Maar om 't zo overdreven te zeggen.. I don't even know. Karkat was zo random. Het ene moment haatte hij hem wel, en dan.. Was het weer zoals dit. Huggen en shit. Niet dat het niet fijn was, ghe ghe. Zijn armen legde hij losjes om Karkat heen, weer. "You're a fucktard. Seriously." Gamzee keek hem even aan en lachte toen. "I know, I know." Toen Kar geluidjes begon te maken luisterde hij even. Spinnen? Seriously? Het was kind of cute through. "Kar?" vroeg hij zacht. "Je spint." Hij moest even lachen, maar drukte zich toen weer tegen Karkat aan. Eigelijk was dit het perfecte moment om- Forget it. Hij ging een afstandje van Karkat af en bracht zijn gezicht toen naar dat van hem. Langzaam liet hij zijn lippen die van Kar raken, maar om problemen te voorkomen ging hij niet hevig zoenen of shizzle.

Randomness FTW.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimevr dec 16, 2011 1:54 pm

"Kar?" klonk er, tussen zijn gespin door. "Hm?" De jongen grinnikte. "Je spint." Daarna lachte hij. "I did no such thing!" bracht hij meteen uit, ontkennend. "En al deed ik-" De jongen drukte zich weer zachtjes tegen hem aan, waardoor hij weer stil viel. Waarom voelde alles wat Gamzee deed zoveel beter dan alles wat hij deed? Het was bijna frustrerend. Hij was wel nogal het type dat op de een of andere manier alles frustrerend wist te vinden, dus hij kon moeilijk Gamzee's sociale skills de schuld geven.
Voor hij er erg in had, zaten ze weer te bekken. Ach, het zou een leugen zijn als hij zei dat hij het niet leuk vond. Hij wist niet precies hoe lang ze zo bezig waren, maar het voelde als een eeuwigheid. Wat niemand je ooit vertelde though, was dat een eeuwigheid langzaam aan als thuis begon te voelen. Toen hun lippen los lieten, gingen zijn armen wat steviger rond Gamzee en rustte zijn hoofd op de trol zijn schouder.
"'T had erger kunnen zijn." meldde hij, niet verwachtend dat Gamzee wist waar het over ging. Het klonk nogal afgezaagd, maar als Gamzee toch een fucktard moest zijn, was hij wel blij dat hij zijn fucktard was. En onbewust - zoals altijd - begon hij weer te spinnen. Ach, het was vrijwel de enige manier om te weten of iemand zo nijdig als hij daadwerkelijk nijdig was, of stiekem gewoon genoot. Teehee.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimeza dec 17, 2011 1:17 pm

"Yes you did," lachte hij vrijwel meteen na de ontkenning van Karkat. Hij begon een zin - maar drukte zich toen tegen Gamzee aan. Het was gewoon schattig, daar kon niemand omheen. Eigenlijk wist hij niet eens dat Karkat kon spinnen. Hij leek niet echt op een.. Kat of zo. Doesn't matter, het was gewoon te cute om te weerstaan. Hij had eigenlijk geen idee wat hij nu zo geweldig aan Karkat vond waardoor hij hem leuk vond. Het was gewoon.. Onbewust of shizzle. Zo kon hij nergens op komen, het was gewoon alles. Gewoon Karkat. Totally. Een grijns vormde zich weer rond zijn lippen terwijl Karkat - na 't zoenen - hem weer vastgreep en op hem lag, kind of. Karkat was just a motherfucking miracle. Perfecte omschrijving voor Kar - nou ja, zoals Gamzee hem in elk geval zou beschrijven. - "'T had erger kunnen zijn." Wut? Gamzee had totaal geen idee waar 't over ging of hoe Karkat op het onderwerp - wat het dan ook mocht zijn - kwam. Reageren had geen nut, aangezien hij niet eens een idee had van waar het over ging. Daarom keek hij Karkat gewoon maar aan, wachtend tot hij weer iets zou gaan zeggen, of vragen, of.. Wat dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitimedi dec 20, 2011 9:02 am

Karkat likte langs de zijkant van zijn lippen, maar veegde er toch al langs met zijn hand. Gamzee staarde hem heel neutraal aan - nou ja, in hoeverre Gamzee normaal kon kijken, want het was bijna altijd een (:-hoofd - waar hij lichtelijk nerveus van wist te worden. Zijn gespin was gestopt terwijl hij Gamzee aankeek, met zijn handen in de trol zijn nek. Hij draaide zijn eigen hoofd een paar graden, ietwat vragend.
"Sinds wanneer ben ik de sociale in deze fucking messed up whatever the fuck this is?" Een relatie was het sowieso niet echt te noemen. Kinda unfunctional, perhaps. Hij mompelde zachtjes enkele scheldwoorden terwijl hij Gamzee's neus krabde, waar wat verf vanaf kwam. Teehee. Waarom verfde hij eigenlijk zijn gezicht? Hij had altijd begrepen dat het iets had te doen met zijn Juggalo zijnde, maar hij wist 't ook niet precies.
"Waarom plamuur je elke dag je gezicht onder met dit helse spul?" vroeg hij vervolgens met een frons. Zijn gezicht stond ook heel neutraal, terwijl hij de jongen aankeek. Inmiddels was hij wel lichtelijk nieuwsgierig geworden naar de precieze reden. Zou hij gelijk hebben gehad? Zou hem niks verbazen. Hij had immers meestal wel gelijk.. Ahaha. Zo bescheiden chiekii.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vicious Circle :: WEST :: THE BORDER-
Ga naar: