Vicious Circle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
 
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Credits

Deze site is gemaakt door Abigail D. & Kiki. Tenzij deze u toestemming heeft gegeven om ideeën of concepten van deze site te gebruiken voor uw eigen doeleinden, mag u deze niet gebruiken. De afbeeldingen zijn bewerkt door een van de twee makers, maar de tekeningen zelf zijn niet door een van hun gecreëerd.
Laatste onderwerpen
» FACE CLAIMS
;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:49 am van Spaz

» Dayum, hurrdurr en herpderp >.>
;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:38 am van Spaz

» i threw you into the obvious to see what was behind your eyes
;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimema apr 23, 2012 7:50 pm van Dave

» shake that bottom line.
;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 14, 2012 1:22 pm van Sawtooth

» 'Cos they can see that we've got it going on! ;D
;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 17, 2012 2:00 pm van Rin

» let it snow ♪
;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 21, 2012 3:02 pm van Dave

» It's not okay, but we're alright.
;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 21, 2012 6:36 am van Karkat

» I never forgot, I never forgot.
;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 17, 2012 8:09 am van Karkat

» ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.
;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 07, 2012 9:19 am van Sollux


 

 ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 20, 2011 10:10 am

Hij trok een 8D-hoofd en lachte naar Karkat terwijl die zijn hoofd draaide. Als een hond wanneer je gewoon iets vaags tegen die riep. Ghe. "Dunno bro." reageerde hij droogjes op de opmerking van 'm. "Misschien ben je dat ook weer niet," grijnsde Gamzee, waarna hij zijn gezicht weer dichter bij dat van Karkat bracht. Die mompelde en raakte zijn neus aan. Hij veegde de verf van zijn neus af. Gamzee keek hem met een lege blik aan. "Waarom plamuur je elke dag je gezicht onder met dit helse spul?" Even knipperde hij, en hij dacht aan zijn uitbarsting - de bar. Alles. Zijn handen gingen naar zijn gezicht, waarbij hij die even daarvoor hield. Waarschijnlijk was het 't motherfucking beste om het hem toch te vertellen en uit te leggen. "Wil.. Je het zien?" vroeg Gamzee zacht. Hij had geen idee of Karkat wel wist dat hij die littekens had. Niet wachtend op antwoord stopte hij zijn hand in zijn mouw en veegde de verf weg. Nou ja, het meeste dan. Tenminste dat waar zijn litteken zat. Het was nu waarschijnlijk duidelijk te zien. Hij keek naar beneden en zuchtte. Het voelde niet fijn om het litteken te laten zien - maar het was.. Karkat. His best motherfucking friend. Well, eigenlijk ook meer. Die moest het ooit te weten komen. Even lachte hij hardop en keek Kaykay toen aan. "Gevecht in een bar. Motherfucking idiot. Hij raakte me met een fucking fles." Dat was dan de algemene uitleg van hoe hij aan het litteken kwam. Als Karkat nog wilde weten waarom hij nu precies de motherfucking verf op zijn face pleurde vroeg hij het maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 20, 2011 10:28 am

"Wil.. je het zien?" vroeg de jongen tegenover hem zachtjes. Aan de toon te horen had hij een gevoelige snaar geraakt, waardoor hij lichtelijk bang werd voor de jongen zijn reactie. Hij knikte toch zachtjes, tegen beter weten in. De jongen veegde met zijn mouw het merendeel van de verf van zijn gezicht, waarna drie krassen langs de jongen zijn gezicht zichtbaar werden. Karkat's ogen werden wat groter en zijn mondhoeken vielen een beetje naar beneden. Wat.. De jongen legde uit dat hij had gevochten en die dude hem met een fles had geraakt. Even wist hij niet hoe hij moest reageren.
Gamzee wist alles van hem. Ze hadden ontmoet toen Karkat dertien was en Gamzee vijftien. Karkat had alles behalve een goeie familie situatie - ze zaten midden in de scheiding - en hij rende om de maand weg. Op een van die tochtjes had Gamzee hem gevonden op Kar's standaard weg-ren plekje en had hem een cafe ingenomen. Het was bijzonder vervelend geweest voor Kar omdat dat zijn eerste ruzie was geweest met Sollux, waarna er vele volgde tot het op zijn einde uitliep. Hij was eerst nogal op zijn hoede wat Gamzee betrof, maar langzaam begon hij te merken dat Gamzee de enige was die hij kon vertrouwen en waar hij afhankelijk van durfde te zijn (maakte niet uit hoe stoned hij was, hij was charmant op zijn eigen stomme manier). En inmiddels was het niet meer dan gewoon dat Gamzee bijna altijd in zijn appartement zat.
"Oh.." wist hij er nogal onbenullig uit te brengen. Zijn handen lagen net onder Gamzee's kaak en hij staarde de jongen aan. "Fuck man.." mompelde hij. Zijn armen verplaatste zich in een omhelzing. Niet ideaal op de bank, maar hij stoorde zich er niet aan. Hij hield te jongen enigszins stevig vast. Hij had hem eigenlijk willen zoenen, maar dat was iets waar hij op het moment zelve te verlegen voor was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 21, 2011 11:10 am

Karkat reageerde verbaasd, geschokt, iets in die richting. Terwijl Kar's mond vertrok deed die van hemzelf dat ook. Normaal was hij altijd blij, hyper, over-sociaal.. Dit had hem dieper geraakt. Mensen werden bang van hem toen hij de littekens had, ze staarden naar hem.. En toen was hij met het idee van de verf gekomen. Hij werd nog wel aangestaard, maar niet op dezelfde manier als eerst. Even vlogen herinneringen van het verleden door zijn hoofd. Gamzee was nog maar vijftien en Karkat dertien. De eerste keer dat ze elkaar hadden ontmoet, ghe. Een café. Niet langer daarna kwam hij vaker en vaker naar Karkat toen, en dat liep uit tot.. Dit. Niet dat het niet fijn was, Karkat was een geweldige motherfucker. Niet oplettend staarde hij voor zich uit, en merkte na een paar seconden dat Kar iets zei. "Fuck man.." Nog steeds starend werd hij omhelsd door Karkat. Er schoten stromen van emotie door hem heen, maar hij klemde zijn kaken op elkaar om die te onderdrukken. Het was geen goed moment om hier wat zielig te gaan doen. De jongen hield hem stevig vast, terwijl Gamzee zijn armen ook om Karkat heen klemde. Misschien wel iets té stevig. Na een tijdje zo bij Kar te hebben gezeten schoof hij iets naar achteren en keek hem aan. Een paar seconden later gleed zijn blik even naar beneden, waarna hij opstond en naar de keuken probeerde te sloffen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 22, 2011 9:31 am

Toen de twee uit elkaar schoven, keek hij de jongen even aan. Drie krassen over zijn gezicht. Hoe lang zou dat al zo zijn? Hij had die verf al sinds hij hem kende, dus die littekens waren er al behoorlijk lang. En ze waren niet eens minder geworden. Nou ja, vast wel, maar nog lang niet verdwenen. Hij keek echter naar Gamzee's ogen, aangezien dat het beter leek. Ahaha. Als iemand hem een beter persoon kon maken, moest 't Gam wel zijn. Toen de jongen opstond, hield Karkat hem wat steviger vast en bleef hij als een tumor aan zijn borst hangen.
"Je neemt me maar mee." meldde hij luchtig met een serieus gezicht en zijn armen krulde wat steviger om de trol heen. Hij liet zijn kin op Gamzee's schouder rusten en spinde zachtjes. Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Onbewust natuurlijk, want het was nogal zeldzaam dat hij zichzelf ook maar hoorde. De trol zijn donkerpaarse haren kietelde tegen de rechterkant van Kar's gezicht en mengde zich met zijn zwarte, wat niks boeiends was en meestal merkte je het niet op maar ik heb postvulling nodig dus ik pleur het er lekker bij. Het feit dat hij al van die jongen waar hij zich aan vastklampte hield, was iets wat hij zo vreselijk goor vond dat hij het nauwelijks kon uitstaan. Dat de jongen hem veranderde in iemand die als een tumor op iemand anders lichaam zat geplant was al vreselijk genoeg. Hij was geen klef type, nee, alsjeblieft niet. Zijn gedachten schoten van een ding naar het andere en dat was precies wat hem zo irriteerde. Hij kon niet besluiten of hij afstand wou doen van Gamzee of het juist voort wou zetten. Wat zette ze eigenlijk voort? Niks.. Naja.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 23, 2011 8:58 am

Wanneer hij opstond bleef de motherfucker als een puppy aan hem aan hangen. Het was Karkat, dus liep hij gewoon door, en aangezien KK licht was ging dat niet heel erg moeizaam. "Je neemt me maar mee." Gamzee grijnsde even. Daarna legde de jongen zijn kin op Gam's schouder en spinde. Het was zo motherfucking cute. Langzaam en terwijl hij liep rustte zijn hoofd ietwat op dat van Kar, waardoor het gespin nog luider werd voor hem. Het duurde een eeuwigheid voordat hij ook maar op de helft van de kamer was, geen idee of dat kwam doordat Karkat aan hem hing - waarschijnlijk niet - maar 't maakte ook niets uit. Het was fijn. KayKay was eigenlijk totaal verschillend van hem, zoveel hadden ze niet gemeen, maar dat maakte ze juist.. Dunno. Daardoor pasten ze waarschijnlijk nog meer bij elkaar. Met een (o: -face liep hij verder, en in de keuken slofte hij naar de koelkast, waar hij een nieuwe fles Faygo uit greep. Zijn gezicht hief hij weer wat op, Karkat nog steeds aan hem geplakt, en opende de fles. God, het was een motherfucking miracle om een nieuwe fles Faygo te openen. Na een paar seconden te hebben genoten van de geur en het gevoel van nieuwe Faygo slokte hij al starend een paar slokken naar binnen. Gamzee zette de fles op een tafel neer en focusde zich weer op Karkat. "PsSt. BeSt FrIeNd. PsSsSsSt." fluisterde hij in het oor van de spinnende jongen. 'Best friend' was eigenlijk gewoon een koosnaampje voor 'm, want.. Ze hadden like een relatie, of niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 28, 2011 12:29 pm

Terwijl de trol naar de koelkast liep, leunde Karkat wat naar achteren (maar hing nog wel als een lappenpop rond Gamzee's nek). Hij liet een hand los en ging ermee langs de littekens van Gamzee's gezicht, met van die gefascineerde babyogen. Ahaha. Zie je het al voor je? Naja. Ik stuur 't wel via msn. Als ik 'm kan vinden. Dan snap je het al helemaal. Dan krijg je die kop nooit meer uit je hoofd. Dat probleem heb ik at the moment. Grote kans dat ik 'm al eens gestuurd heb, by the way. Oke, maar terug naar het onderwerp. Zijn hand gleed weer terug rond Gamzee's hals en hij drukte zijn lippen kort tegen die van de jongen. Alleen kort omdat hij de fles Faygo open hoorde gaan, en wist dat de jongen er een slok van wou nemen. Dus begroef hij zijn gezicht maar weer in Gamzee's borst. Wow, wat voelde het stom, maar Gamzee rook echt heel lekker. Hij voelde zich een enge creeper en het was nooit iets dat hij buiten zijn hoofd zou zeggen of typen, maar het was echt zo. General stalker.
"PsSt. BeSt FrIeNd. PsSsSsSt." hij schrok half op, alsof Gamzee zijn gedachten had kunnen horen of zo. Schaam schaam. "WHAT." siste hij, meteen chagrijnig door alle schaamte die hij voelde. Dammmmmmiitttttt. NNNNHHHHHGGGGGG.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 29, 2011 10:12 am

Handen van de jongen gleden langs zijn gezicht, littekens. En dan die ogen. Waarom? Wat was er zo- Oké, je kwam niet elke dag een juggalo zoals hij tegen, met fuckin' paint op z'n gezicht. Maar het was gewoon.. Karkat kuste hem kort, en hij moest toch toegeven dat die motherfucker niet slecht zoende. Hij wilde wel boos op hem worden voor het aanraken van zijn littekens, het was niet prettig, aangezien hij zich er kinda voor schaamde. Maar lang boos kon hij niet zijn op hem. Kom op, hij spinde. Gamzee nam meteen een slok van zijn Faygo toen Kar weer tegen zijn borst aan ging liggen. Karkat was zijn best stalker friend, la la la. All these motherfucking songs in his head. Random songs, hell yeah. Afgeleid grijnsde hij, en zijn blik gleed nog even naar Karkat, die een ik-probeer-chaggie-te-doen-maar-ben-eigenlijk-heel-kawaii-actie uitvoerde.

Gamzee lag in bed, heel uitgebreid en uitgerekt. Geen idee- Ah, naast hem lag Karkat. Oké, dan moest hij dus in Karkat's bed liggen. Sure thing. Eén arm van 'm lag om de jongen heen gewikkeld. Gam had geen flauw idee hoe het pastte - Okay, Karkat was niet groot, maar Gamzee zelf was minstens 1.90, dus hoe dat in een eenpersoonsbed pastte, no fucking idea. Hij gaapte even luid, hoe laat was 't eigenlijk? Met zijn ogen half open staarde hij naar een klokje naast Karkat. Rond.. Twee uur 's nachts. Weer gleed zijn blik naar Karkat, en die was aan het slapen, blijkbaar. Geen zin om op te staan, en het was sowieso te vroeg. Hij nestelde zich weer naast KayKay en probeerde in slaap te vallen, of in elk geval rustig te liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 29, 2011 10:34 am

Karkat's armen zaten uitgebreid rond Gamzee gewikkeld in bed en zijn muil zat open. Zijn benen waren rond een van Gamzee's benen gekruld en zijn voorhoofd lag tegen Gamzee's ribben aan. Hij sliep ook altijd zo netjes, kuch kuch. Hij sliep, maar toen Gamzee rond bewoog werd hij zelf ook wakker. Nou ja, wakker.. Zijn ogen knipperde even onregelmatig tot hij weer normaal kon kijken. Woah, weird.
"Ben je wakker?" vroeg hij zachtjes. Als hij nog niet eens half wakker was, was het moeilijker om chagrijnig te zijn. Vooral omdat Gamzee helemaal warm was en lekker rook en al die kleffe shizzle<3. Ja, met een hartje. Want dat moest wel echt. Vooral rond twee uur 's ochtends. Of 's nachts. Hoe noemde je het dan? Toen het bleek dat Gamzee wel wakker was, draaide Kar zijn kop enkele graden. Hij lie zichzelf weer vallen en kroop tegen Gamzee aan. Warmte. Jippie. Hij was moe. Hij wou eigenlijk alleen nog slapen, to be honest.
"We should make a verbal agreement to only kiss each other." mompelde hij zachtjes. Hij realiseerde zich niet eens dat hij eigenlijk gewoon vroeg of hij verkering met hem wou. Was ie te moe voor. Hij kotste ook maar een waterval aan woorden uit. Hij had zijn ogen gesloten maar sliep nog niet helemaal, hoewel dat elk moment kon gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 29, 2011 10:59 am

Het was niet alsof hij meer dan de helft van het bed in beslag nam, nee hoor. Maar Karkat was klein, die had er waarschijnlijk geen problemen mee. Na nog een klein tijdje liggen bleek de jongen naast hem ook wakker te zijn geworden. "Ben je wakker?" Gamzee gaapte weer, en eindigde in een soort gesmak. "Ja, denk van wel." mompelde hij ietwat slaperig. Slapen was soms een bitch. Opstaan ook. Vooral opstaan, aangezien Gamzee eigenlijk overal en altijd in slaap kon vallen, of in elk geval kon gaan liggen, hangen of wat dan ook. Kar draaide en kroop tegen hem aan. Waarom moest hij zich steeds gedragen als een.. Puppy, of een huisdier? Niet dat het erg was - het was juist heel schattig. Met een c:-face krulde zijn armen weer om Karkat's lichaam heen. Op de een of andere manier was hij kind of koud. Gamzee murmelde iets en sloeg zijn armen nog steviger om de jongen heen. Hugs are nice. "We should make a verbal agreement to only kiss each other." Gamzee moest de zin een paar keer in zijn hoofd herhalen, omdat hij maar half wakker was. Het woord 'kiss' kwam nog het duidelijkste over. Karkat klonk slaperig, wat overigens grappig was. "I'm fine with that. Really fine." Zijn stem klonk wat schor en hees omdat hij net - en half - wakker was. Gamzee's reactie was niet lang, geweldig, of speciaal. Gewoon wat je zou verwachten als je een normale vraag stelde. Moest het dan beter? Moe opende hij zijn ogen even, om naar Karkat te kijken, die tegen hem aan lag gekropen. Het liefst zou hij in slaap vallen met KayKay naast hem, dunno. Eén hand reikte naar Kar's hoofd, waarna hij zijn handen door het haar van de gozer liet gaan en daarna zijn gezicht dichter bij dat van hem bracht. Karkat bracht zijn hoofd wat naar boven, geen idee of hij dat in zijn slaap deed of niet. Gamzee's lippen raakten die van Kar zachtjes. To kiss each other, right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 9:52 am

"I'm fine with that." meldde Gamzee. Zijn stem klonk een beetje hees en schor, waarschijnlijk omdat hij niet bepaald wakker was. "Really fine." Hoewel zijn reactie niet speciaal was, was dat ook alles wat Karkat vroeg. Hij was blij genoeg. Zijn ogen waren gesloten en hij knikte nog een beetje, maar flikkerde alweer in slaap. Moe.. Al gauw sliep Gamzee, net als Karkat. Al was dit voor Karkat van korte duur, want hij kreeg een knuffel tegen zijn hoofd geflikkerd, waardoor hij wazig zijn ogen opende en zijn hoofd wat hief, om naar de deuropening te kijken. Oh.. Terezi. Ze was thuis. Ze wees naar zijn laptop en toen naar de hare, en uit haar mondbewegingen kon hij opmaken dat hij op MSN moest komen. Langzaam kroop hij weg van Gamzee en opende hij zijn laptop. Msn, lalala.

Spoiler:

----volgendeochtend

Karkat zat chagrijnig voor de televisie. Gamzee lag als het goed was nog in bed. Na dat gedoe met Terezi had hij zich gewoon afgemeld en was hij verder geslapen, naast Gamzee. Maar hij had al genoeg ideeën om Terezi te irriteren, die op de stoel zat en ook televisie keek. Wacht maar, wacht maar. Hij had zijn plannetjes al gesmeden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 30, 2011 10:23 am

Hij was inmiddels alweer in slaap gevallen, en was over Faygo, slime pie en allerlei vage dingen aan het denken. Je kon het geen dromen noemen want hij kreeg nog wel wat mee van wat er gebeurde - hoewel 't niet veel was. Er was een plof te horen, Gamzee had geen idee waarom er iets neerplofte of wat dan ook, maar het maakte hem ook totaal niets uit. Karkat kroop onder zijn armen weg, of nou ja, half, het zou hem eigenlijk niet veel uitmaken waarom hij dat deed. Moe viel hij weer in slaap, dit keer zonder Karkat onder zijn armen geklemd te hebben.

- Volgende ochtend, yay! -

Gamzee opende zijn ogen wat slaperig en keek rond, Karkat lag niet naast hem of zo. Die was vast naar onderen. Hij probeerde recht te gaan zitten en lachte even om zijn zicht dat helemaal blurred was. "Wow bro. Motherfucking blurr." Okay, tijd om Karkat te gaan zoeken. Speurtocht naar Karkat, tralalalala. Even ging zijn hand langs zijn gezicht, dat niet met verf was bedekt. Hij stond op en liep naar de badkamer, waar hij water op zijn gezicht gooide. Als Terezi hier was, dan zou hij zijn verf toch op moeten doen. Dunno. Maar hij had geen verf bij zich. Fuck. Ze moest er maar mee leven dan. Hij wandelde naar beneden, waar hij Karkat zag, die voor de TV zat. Een grijns verscheen op zijn gezicht, en hij liep naar hem toe. Daar sloeg hij zijn armen om zijn hals heen en lachte even. Gamzee's donkere krullen waren door de war en raakten Kar's gezicht. Gam sprong naast Karkat en keek even naar het programma dat op TV was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 03, 2012 10:35 am

Af en toe keken hij en Terezi naar elkaar met priemende oogjes vol haat, tot Gamzee doodleuk naast Karkat sprong. Meteen trok hij een zuur gezicht, maar realiseerde zich toen dat hij maar beter aanhalig kon doen. Nah, dat was niks voor hem. Wat kom hij nog meer bedenken om Terezi te irriteren? Hij wou haar gewoon boos maken door helemaal kleffig te doen met Gamzee. Dat zou d'r leren. Nou ja. Leren om wat te doen? Het zou d'r leren om hem om zo'n belachelijke tijd wakker te maken. Wat deed ze überhaupt bij zijn kamer? Pft. Nou, hij had al een idee.
"Gamzee," begon hij, "ik ga douchen. Kom je mee?" Zijn gele ogen staarde de jongen met een opgetrokken wenkbrauw aan, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Jup. Dat hij met zijn vriendje wou gaan douchen was ook normaal. Teehee.
"NEE KAR DAS NIET EERLIJK." riep een stem achter hem, waarna hij zich omdraaide naar Terezi, met diezelfde opgetrokken wenkbrauw. Aha. Nu had hij haar.
"Wa's niet eerlijk?" Terezi viel stil, en voor enkele minuten bleef er ook stilte. Hij draaide zich met een (:-hoofd om en pakte Gamzee's hand, waarna hij naar de badkamer paradeerde. Ruzies met Terezi liepen altijd dramatisch uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimewo jan 04, 2012 11:29 am

Er leek spanning te hangen tussen Karkat en Terezi. Maar dat maakte hem eigenlijk geen fuck uit, hij mocht Terezi toch al niet zo. Gamzee bleef een beetje derpy naast Karkat staan, weer aan 't dagdromen. Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaygo. Meer Faygo. Waarom was 't eigenlijk... Zo lekker? Nou ja, iedereen vond het ranzig, behalve hij. Gamzee zou 't nooit begrijpen, maar goed. Het bleek dat Karkat Terezi wilde gaan irriteren, dus het leek hem wel leuk om ook de troll uit te gaan hangen. Eens kijken wat Karkat van plan was, dan zou hij mooi mee kunnen doen. "Ik ga douchen. Kom je mee?" De jongen knikte en grijnsde. Terezi was aan het schreeuwen en Gamzee kreeg een opgetrokken wenkbrauw te zien en keek even met een 'Yeah, I know'-blik naar KK. "Sure thing, motherfucker," lachte hij en sloeg zijn arm om hem heen. Vanaf dat moment lette hij niet meer op, en droomde weg naar zijn wereld vol Faygo, onzinnige raps en andere onzin. Niet lang nadat hij onzin aan het bedenken was werd hij meegetrokken door de jongen en ze naar de badkamer liepen. "Hahahaha. Awesome bro," knipoogde hij met een trollface. "Gaan we nu ook echt douchen?" Gamzee's stem klonk nu iets zachter. Eigenlijk wilde hij wel douchen, ze hadden gisteren de hele dag maar gezeten en lui gedaan. En, kom op, het was Karkat. Zijn... Vriendje. Moeilijk om hem zo te noemen, hmpf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 06, 2012 9:48 am

"Hahahaha. Awesome bro," zei Gamzee terwijl Karkat de deur op slot deed. Ja ja, heel awesome, hij vond het best allemaal. "Gaan we nu ook echt douchen?" werd hem gevraagd, dit maal iets zachter. Half walgend keek hij om naar Gamzee, niet echt gelovend dat hij dacht dat Kar dat serieus van plan was. "Nee, natuurlijk niet." siste hij en deed de douche aan, waarna hij de deksel ding van de wc naar beneden deed en erop ging zitten. "We laten haar alleen denken dat we dat gaan doen, zodat ze boos word." legde hij uit, waarna hij verveeld naar de muur keek. Arme Gamzee. x'D
De laatste keer dat hij - kuch - intiem was geweest met iemand, was toen hij nog samen was met Sollux. En to be honest was hij niet van plan om dat snel opnieuw te doen. Ach, die tijd kwam wel weer. Voorlopig hield hij het bij 'och, arme Gamzee'. Leedvermaak. Nee maar srsly. Hij had gezien wat ervan kwam als je ook maar iets deed, en daarom deed hij het niet meer. Voorlopig. Hij zei niet dat hij nooit meer ging neuken of zo, maar gewoon.. even niet. En al helemaal niet omdat ze pas een dag hadden. Hoewel ze ver daarvoor al bezig waren geweest met elkaar aflebberen. Maar goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 06, 2012 10:44 am

Karkat keek hem met een walgend gezicht aan. Waarom? Geen idee. Misschien wilde hij het niet eens weten. Dunno. "Nee, natuurlijk niet." Oké, het was dan dat hij stiekem, heel stiekem wel wilde gaan douchen met 'm, maar goed. Karkat ging zitten en Gamzee ging op de rand van 't bad zitten. Mhm. "We laten haar alleen denken dat we dat gaan doen, zodat ze boos word." Oh. Kom op. Dat snapte hij ook nog wel. "Okay," mompelde hij droog, zijn blik verveeld op Karkat gericht terwijl zijn handen onder zijn kin lagen. Als ze hier zo lang moesten blijven zitten was er niet te doen. En dat.. Was een ramp. Voor hemzelf dan. Hij moest gewoon iets te doen hebben. Had hij dat niet, dan ging hij Faygo zuipen of een slimepie eten. Die waren hier ook al niet. Faygo wel, maar ze konden nu niet naar beneden, en hij had al bijna twee flessen van dat spul op. De jongen slaakte een zucht en staarde vooruit. "Ik verveel me," klonk er, zijn stem wat gedoofd door zijn handen die er half voor lagen. Eigenlijk klonk hij als een verwend kind dat niets te doen had en daarom maar ging zeuren. "Hoe lang moeten we hier zitten, zodat 't geloofwaardig overkomt?" Gamzee trok zijn wenkbrauwen op terwijl hij naar Karkat keek. Terezi was hatelijk, en dit was een leuke grap, of hoe je het ook wilde noemen.. Maar het feit dat hij zich moest vervelen was minder. Ugh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimevr jan 06, 2012 10:54 am

"Okay." mompelde de jongen en Karkat plukte verveeld aan zijn T-shirt. Natuurlijk was het ook niet zo geweldig allemaal, maar hij had het ervoor over. Na ongeveer twee minuten begon Gamzee al te zeiken als de cholera. "Ik verveel me." PFFFFFF. Stfu Gamzee, stfu. En snel een beetje. Karkat trok een chagrijnig hoofd - zo een als wanneer Eridan aan hem hing en was like "KAR Y U NO LOVVE ME?" - en reageerde er maar niet op. "Hoe lang moeten we hier zitten, zodat 't geloofwaardig overkomt?" Hij keek gefrustreerd naar Gamzee die zijn wenkbrauwen had opgetrokken. Jezus, je kon ook overdrijven zeg. Zo erg was het toch niet? Sollux begreep zijn haat voor Terezi tenminste en zeurde ook niet zo. Hoewel het verschil was dat hij dan ook daadwerkelijk wel was gaan douchen. Misschien had hij dat ook met Gamzee moeten doen. NEE. NEE. FOEI, AF. Hij had normen. En die normen zou hij niet buigen alleen zodat Gamzee zijn kinderachtige bek hield en hem even met rust liet. Pffft. Zal ik nog meer geluidjes maken, zodat mijn post vol is? Volgens mij loop ik namelijk nogal leeg. PFFFFFFT. Tskskksk. Tspft. Naja, das meer een mengeling van geluidjes die ik geregeld maak. Maar goed, vulde m'n post wel mooi af zodat ik het nu kan afronden met een pijnlijke en gemene opmerking. "Sollux zeurde nooit." merkte hij op. Woehoe, way to go. Tegen je huidige vriend beginnen over je ex. Waarom ook niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Gamzee

Gamzee


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 27-11-11

Character sheet
Leeftijd: 17 years
Partner: KaRkAt :o)

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 07, 2012 7:54 am

Karkat was chagrijnig, maar daar was hij al lang genoeg aan gewend. En eigenlijk begon het hem heel lichtelijk te irriteren. Niet echt, maar meer... Dat het toch wat aan hem knaagde, maar niet zo erg dat hij irritant ging doen tegen Kar. - Hurrrr, postopvulling en uitleg van vaagheid. - Gamzee snortte even. Even ging het door zijn hoofd dat hij niet alles zo moest pikken van Karkat. Het was eigenlijk zo. Nee. Hij.. Mocht niet zo denken over Karkat. Ze hadden pas iets. Geen ruzie maken. Hij zou het niet aankunnen als hun relatie kapot ging. Dan.. Hij wilde er niet eens aan herinnerd worden. Insane. Hmpf. De jongen besloot maar stil te zijn en weer naar zijn Faygo en andere onzin-wereldje te gaan. Binnen een paar minuten - misschien korter - zat hij niet meer zo in de knoop met Karkat. Opeens leek Karkat iets te zeggen. "Sollux zeurde nooit." Gamzee opende zijn ogen, en wierp zonder recht te gaan zitten een blik op hem vanuit zijn ooghoeken. - Hij was bij het naar zijn Faygo-wereldje gaan achterover gaan hangen - Alsof het hem niets zou doen. Alsof.. De motherfucker' geen gevoelens had. Er leek iets los te springen en hij balde zijn vuisten. Abnormaal gedrag voor Gamzee. Het was sowieso al zeldzaam dat hij kwaad werd, maar Karkat ging te ver. Hij stond op en keek Karkat aan. Serieus. Normaal was hij nooit serieus, maar die opmerking veranderde hem totaal. "Je kunt lekker terug gaan naar je Sollux." waren zijn enigste woorden, en Gamzee stormde daarna de trap af om daarna de voordeur woedend achter hem dicht te slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 07, 2012 8:08 am

Toen Gamzee zijn vuisten balde, trok Karkat wat ineen. Hij kon niet tegen een boze Gamzee, en dan meer omdat hij bang was voor hem. Gamzee was veel groter en sterker dan hem en hij wist dat hij geen schijn van kans maakte, mits hij hem wist te kalmeren. Waar hij goed in was, maar niet op het moment. So yeah.
"Je kunt lekker terug gaan naar je Sollux." werd er nijdig gezegd, waarna de jongen de deur open deed en Karkat achter hem aan rende. "Dat zal ik zeker doen!" riep hij keihard van de trap af, terwijl de jongen de voordeur uitliep. Godverdomme. Stomme klote kut jongen dat het was. Hij haatte hem soms zo erg.
"Kon je niet goed genoeg zuigen?" klonk er achter hem, waarna hij zich omdraaide en Terezi daar met een big smile stond. Oh ja, dat kutwijf was er ook nog. "Rot op!" schreeuwde hij en stompte naar zijn kamer, waar hij de deur van dichtsloeg. Hij zakte neer op bed en keek even bedenkelijk naar de muur. Oke, hij kon dus niet eens een dag een relatie in stand houden. Zijn gedachten gleden naar Sollux en hij liet zich neervallen op bed. Met hem had hij het bijna een jaar uitgehouden. Misschien was hij wel verdoemd tot de jongen, al wist hij niet hoe erg hij het vond. Hij gedroeg zich altijd alsof Sollux hem wat vreselijks had aangedaan, maar eigenlijk hadden ze gewoon dag en nacht ruzie. Maar ondanks dat, mocht hij hem nog wel. Soort van. Hij zuchtte even en pakte zijn mobiel, waarna hij staarde naar de contacten. Eridan - HAHAHA, John - mens, Terezi - bloedverwant en strontirritant, Gamzee - ouch, beter van niet, Vriska - dat wijf was eng, Sollux - ... Hmn. Hij staarde er voor twee volle minuten naar, voordat hij klikte op bellen. Toen er opgenomen werd, staarde hij afwezig naar het plafond, terwijl hij de trol zijn stem hoorde. "... Hee."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Sollux

Sollux


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 07-01-12

Character sheet
Leeftijd: 15
Partner: i don't need one. a22hole.

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 07, 2012 8:36 am

De jongen zat met de controller van zijn Playstation 3 in z'n handen. Zijn mobiel ging af, en hij negeerde die tot een paar keer. Hij was fucking een spel aan het spelen. Wie wilde er nu zo irritant zijn om hem te storen? Sollux drukte op de knop met een vierkantje tot al zijn vijanden vermoord waren. Zo. Hij drukte op 'start' en stond op. Hij pakte zijn mobiel en drukte op opnemen. "... Hee." Starend naar de muur wachtte hij. Het was Karkat. Hij had er niet echt op gelet toen hij z'n telefoon opnam, maar... Wat moest KK eigenlijk van 'm? "Ja?" vroeg hij, licht geïrriteerd. Het was dan al een tijd geleden dat ze iets hadden gehad, en hij had geen idee wat er nu weer was. Sollux had vernomen dat KK veel met Gamzee om ging. Als vrienden dan. Als dat weer was misgelopen, god. Het zou wel. KK was nu eenmaal zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karkat
Admin
Karkat


Aantal berichten : 294
Registratiedatum : 03-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 YEARS
Partner: Hercules has nothing to say to me, 'cos he's not the shining light that I need. But you're the saving grace of the galaxies «3

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 07, 2012 8:44 am

"Ja?" klonk de geïrriteerde stem van Sollux. Vreemd genoeg klonk het best fijn, hij was die irritatie gewend. Vooral omdat hij meteen al door had gehad dat Sollux een spel aan het spelen was. Dat om twee redenen. Een, hij reageerde pissig -- hij onderbrak hem. En twee, hij hoorde het geluid ervan op de achtergrond van het gesprek. So yeah, zo moeilijk om te raden was het niet. Hij twijfelde over wat hij moest zeggen en staarde daarom een beetje naar het plafond, terwijl hij niet sprak. Handig, heel handig. Maar wat viel er te zeggen? Hij wist niet eens waarom hij de jongen had gebeld. Wat wou hij eigenlijk van hem? Niet veel. Hij wist niet wat hij moest zeggen of wat hij kon zeggen. Hij kon wel zeggen dat hij en Gamzee hadden gehad en nu uit elkaar waren, maar dat boeide Sollux toch ook geen ene flikker? Het boeide hem zelfs al weinig. Natuurlijk was het klote, maar Gamzee zou er wel overheen raken en hij ook en dan zouden ze weer gewoon vrienden zijn, right? Ja toch? "Mag ik langskomen?" vroeg hij voordat hij het helemaal door had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://viciouscircle.actieforum.com
Sollux

Sollux


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 07-01-12

Character sheet
Leeftijd: 15
Partner: i don't need one. a22hole.

;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 07, 2012 9:19 am

Sollux staarde verveeld naar zijn tv-scherm dat op pauze stond. Karkat zei niets meer, blijkbaar. Zijn hand ging even langs zijn neus - hij werd altijd snel verkouden in de winter. Hij stond op en pakte de afstandsbediening, om naar het tv-kanaal te zappen en daar wat naar te staren. Kom op, hij ging ophangen als Karkat niet snel tot zijn punt kwam. "Mag ik langskomen?" Even verbaasde het hem, maar daarna realiseerde dat dat toch KK's enigste doel was geweest toen hij naar hem belde. "ii2 goed. je doet maar," klonk er, wel op een toon die het minder slecht maakte. Het kwam wel over als een 'het zal wel'-toon, maar niet zo erg. Er was niets interessants meer te zeggen, dus hij hing op en ging weer verder met het vermoorden van ventjes in zijn game.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.   ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vicious Circle :: WEST :: THE BORDER-
Ga naar: