Vicious Circle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
 
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Credits

Deze site is gemaakt door Abigail D. & Kiki. Tenzij deze u toestemming heeft gegeven om ideeën of concepten van deze site te gebruiken voor uw eigen doeleinden, mag u deze niet gebruiken. De afbeeldingen zijn bewerkt door een van de twee makers, maar de tekeningen zelf zijn niet door een van hun gecreëerd.
Laatste onderwerpen
» FACE CLAIMS
loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:49 am van Spaz

» Dayum, hurrdurr en herpderp >.>
loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:38 am van Spaz

» i threw you into the obvious to see what was behind your eyes
loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimema apr 23, 2012 7:50 pm van Dave

» shake that bottom line.
loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 14, 2012 1:22 pm van Sawtooth

» 'Cos they can see that we've got it going on! ;D
loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimevr feb 17, 2012 2:00 pm van Rin

» let it snow ♪
loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 21, 2012 3:02 pm van Dave

» It's not okay, but we're alright.
loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 21, 2012 6:36 am van Karkat

» I never forgot, I never forgot.
loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimedi jan 17, 2012 8:09 am van Karkat

» ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.
loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 07, 2012 9:19 am van Sollux


 

 loser city, inhabitants: one

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Rin

Rin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-10-11

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Partner: of all the things you explained, this is the one thing you never had to. this is the one thing i completely understood, without any help.

loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: loser city, inhabitants: one   loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 06, 2011 9:36 am

Rin kreunde klagend de volgende ochtend. Dan alleen omdat hij wakker moest worden, niet omdat hij het niet leuk had gehad. Hehe, alles behalve dat. Hij stoorde zich er niet aan dat hij wakker werd zonder kleren aan, helemaal niet zelfs. Hij zuchtte en draaide zich om naar een klok of zo (lol weet niet of die er is, zal wel). Nog geen eens zeven uur.. Je zou toch denken dat hij na dat gedoe moe was. Het was nog niet eens licht buiten. Kon hij het wel maken om Mar nou wakker te maken? Ach.. Hij bleef nog minstens twintig een beetje rommelen, voordat hij besloot dat dit geen manier was om te leven. Haha. Het was nog steeds donker buiten, in verband met de wintertijd. 'T werd ook pas licht rond half negen..
Stilletjes kroop hij wat meer tegen Mar aan. "Mar." zei hij, hard fluisterend. Waarom hij soort van fluisterde wist hij ook niet. Hij wou Marshall immers wakker hebben.. Derp derp derp. Niet slim, maar zo was hij ook niet echt. Hij pokete Mar in zijn wang. "Marrrrr." klaagde hij zachtjes. Nee, hij kon echt niet meer slapen. Normaal werd hij wel rond tien uur wakker, maar als hij bij andere mensen sliep was dat niet zo. Dat had te maken met 't feit dat het niet je gewende omstandigheden waren en je sliep dus minder diep, dat wist hij dan weer wel. Hij was misschien niet de slimste, maar zoiets wist hij dan weer wel te onthouden. Dan vooral omdat Yukio hem het uitgebreid ging uitleggen, onlangs. Joepie. Kuch kuch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 01-12-11

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: You're my everything..

loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: loser city, inhabitants: one   loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 06, 2011 10:20 am

Marshall was doodmoe. Ondanks dat ze alleen maar in bed en een beetje onder de douche gekloot hadden, was het serieus erger dan normaal. Zijn rug deed zeer, zijn hoofd bonkte en zelfs zijn lul deed zeer. Wauw, dat was ook een prestatie. Hoezo sarcasme. Daarom kon hij ook niet echt lang slapen en lag hij de hele tijd wakker te peinzen, denkend hoe de jongen zou reageren als die de volgende ochtend wat nuchterder was. Het was best wel raar voor hemzelf, omdat het de eerste keer met een jongen was. Hij had eigenlijk geen idee of Rij wel een keer met iemand naar bed was gegaan. Eigenlijk interesseerde het hem ook niet echt, aangezien hij straks anders groen van jaloezie werd. Het wakker liggen duurde heel lang, gepaard met af en toe korte dutjes. Hij kon vooral niet slapen omdat zijn Crush naakt naast hem lag. Dit was zijn eerste serieuze relatie met een jongen, dus was dat natuurlijk wel logisch. Vooral door het feit dat hijzelf ook naakt was.
Na een hele poos begon de jongen die in zijn armen lag te bewegen. Marshall negeerde het maar, probeerde te gaan slapen. Het hield niet echt op, de jongen was duidelijk wakker. Na een hele poos stopte het, alleen begon een stem tegen hem te praten.
"Mar." Een zachte hum kwam uit zijn mond, terwijl hij het deels probeerde te negeren en weer te gaan slapen. "Marrrrr." Er kwam een protesterende kreun uit zijn mond en hij rekte zich uit, waarbij verschillende botten kraakten. Daarna gingen zijn ogen open en keek hij de jongen even met een licht geïrriteerde blik aan, waarna hij wat ontspande en zuchtte.
"Tizzer?" mompelde hij zachtjes en zijn ogen vielen bijna weer dicht. Slaap, hij had slaap nodig..
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

Rin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-10-11

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Partner: of all the things you explained, this is the one thing you never had to. this is the one thing i completely understood, without any help.

loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: loser city, inhabitants: one   loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 06, 2011 10:32 am

Er klonk een wat protesterende kreun uit de jongen zijn keel, waarna hij zich wat uitrekte en Rin's blauwe ogen hem groot - en duidelijk klaarwakker - aankeken. Langzaam maar zeker opende ook Mar's ogen zich, met een duidelijk geïrriteerde uitdrukking. Nou, sorry hoor. Pfoe, als Mar chagrijnig werd van neuken, dan deden.. nee laat maar. Hij realiseerde zich pas net dat het natuurlijk abnormaal vroeg was en Mar waarschijnlijk niet gewend was om wakker gepord te worden door een naakte dude.
"Tizzer?" mompelde de jongen zachtjes. Hij was duidelijk nog heel moe, wat Rin eigenlijk een beetje irriteerde. Niet dat de jongen er veel aan kon doen, vrijwel niks zelfs. "Niks, ga maar weer slapen." zei hij, lichtelijk meelevend dat de jongen zo moe was. Hij drukte even een kus op de jongen zijn lippen en krabbelde daarna weg van bed. Hij viel alleen half op de grond - heel subtiel, Rin - waardoor zijn staart nog half op bed rustte maar hij zelf al op de grond lag. Hij kwam weer omhoog - staart prikkend met irritatie - en pakte zijn boxershort van de grond. Vervolgens trok hij het ding aan en besloot daarna een zoektocht af te leggen naar zijn T-shirt. Hmn. Hij liep naar de deur, draaide het van het sloot af, sloop naar de badkamer, pakte zijn T-shirt - douche avonturen, yay -, liep weer terug en draaide de deur weer op slot. Was 't nog hopen dat niemand 'm gehoord had. Was er eigenlijk iemand thuis, behalve Mar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 01-12-11

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: You're my everything..

loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: loser city, inhabitants: one   loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimedi dec 06, 2011 10:49 am

Wat kon hij er aan doen dat hij een lichte ochtendhumeur had als hij weinig had geslapen? Helemaal niks.
"Niks, ga maar weer slapen." Hij knikte zachtjes en glimlachte toen hij een kus op zijn lippen kreeg. Dus de jongen hield nog gewoon van hem. Gelukkig was het niet zo met zijn vorige onserieuze relaties dat het de volgende ochtend uit was. Hadden Rin en hij eigenlijk wel iets met elkaar? Hij had geen idee. Marshall had de jongen voor het eerst sinds meer dan een jaar gezien. Er klonk een lichte bonk toen de jongen op de grond viel, maar hij wist dat de jongen het wel zou redden. Hopelijk. De voetstappen stierven weg en de deur werd open gedraaid. Niet snel daarna werd de deur weer dichtgedraaid en ging de jongen weer naast hem leggen, waarna hij zijn armen zachtjes om hen heen krulde.
Toen hij wakker was, merkte hij dat hij duidelijk iets mistte. Rin. Het hele bed op hij na was gewoon leeg. Aangezien de zon door de ramen scheen, was het laat in de ochtend. Hij rekte zich uit en ging wat overeind zitten, hm. Leeg hoor. Hij ging weer normaal liggen en verborg zich in de dekens. Waar was Rin nou weer?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

Rin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-10-11

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Partner: of all the things you explained, this is the one thing you never had to. this is the one thing i completely understood, without any help.

loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: loser city, inhabitants: one   loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 07, 2011 5:53 am

Rin had niet veel geslapen - alleen een beetje zijn ogen dicht gehad en geïrriteerd heen en weer bewogen, gevolgd door slaperige geluiden van Mar waarna hij vernam dat hij beter stil kon liggen - maar hij vond het zo wel weer welletjes. Voorzichtig rolde hij uit bed zonder Mar wakker te maken, en zocht zijn broek op. Heehum.. Hij trok 'm aan en liep vervolgens de kamer uit, waarna hij naar beneden slofte. Zou er iemand thuis zijn? Hij twijfelde of die tweelingzus er al zou zijn.. Marceline of zo, toch? Ach, hij wist het niet eens meer. Ze zou bij een vriendin logeren, wat ze blijkbaar ook gedaan had. Duh.. Het was inmiddels ook pas negen uur, hij verwachtte niet dat Mar snel uit bed zou komen of zo. Kon hij hem ook niet kwalijk nemen.
Hij slofte de woonkamer in en keek rond, aangezien het geluid van de televisie aan stond. Een of ander journaal. Op dat moment was hij blij dat hij zijn broek en T-shirt aan had gedaan, want hij gokte dat die man op de bank Mar's vader was. Oh.. Ze hadden niet eens gezegd dat hij bleef logeren. Niet dat er veel geslapen werd. Wist Mar's vader eigenlijk van het hele gebeuren? Vast niet. No way dat hij Mar ging verraden. Straks was die hele familie zo achterbaks dat zijn vader hem ook uit huis gooide. "Eh, hallo," begon hij, ietwat nerveus. "Ik ben Rin.. Een vriend van Marshall." Al gauw ontstond er een gesprek en bleek dat het niet zo vreselijk was dat Rin was blijven logeren. En die vader was eigenlijk best oke. Hij probeerde maar in de smaak te vallen door ja te knikken op elk onderwerp waar de man wat positiefs of negatiefs op te zeggen, zo nu en dan zijn 'mening' uitend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 01-12-11

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: You're my everything..

loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: loser city, inhabitants: one   loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 07, 2011 9:29 am

Hij gromde en gooide een van de kussens naar een random plak van de kamer toe, waarna hij samen met de deken van het bed afrolde. Waar was dat joch nou weer heen gegaan? Spoorloos verdwenen, waarbij dit de laatste keer was dat ze elkaar hadden gezien? Nee, dat was wel het laatste wat hij had verwacht van Rin. Er ontsnapte een andere grom uit zijn mond waarna hij zuchtte. Er klonk tv beneden. Oh. Hij was bijna vergeten dat zijn vader er ook nog was. Wacht eens even. Was die er gisteravond ook nog? Nee wacht, die was buiten de stad en vast in een hotel gaan slapen, waarna die nu terug was. Moeizaam stond Marshall op en hij kraakte zijn rug even, trok daarna zijn ondergoed aan. Ughe.. Hij wierp een blik op zijn bed. Er zaten nogal wittige vlekken op. Ughe, dat kreeg je er van. Eigen schuld, Marshall. Met tegenzin verschoonde hij het bed, waarna hij even ging douchen en wat schone kleren aantrok. Hij pakte zijn pakje sigaretten en aansteker die nog in zijn andere broek zat en sjokte naar beneden. In de woonkamer trof hij zijn vader en Rin aan, druk pratend.
“Moggeh,” mompelde hij en hij plofte naast Rin op de bank neer. Hij stond op het punt zijn sigaret aan te steken, toen hem een nogal strenge blik werd toegeworpen.
“Marshall Lee Johnson! Hoe vaak heb ik je wel niet gezegd dat er in huis niet word geroken? En wees eens wat beleefder tegen je vader!” Hij rolde met zijn ogen en legde zijn sigaret samen met het pakje en zijn aansteker op de tafel neer.
“Fijn..” Hij wierp even een korte blik op de situatie in de woonkamer. Zijn vader zat in zijn loungestoel en Rin zat bij hem op een van de twee banken, terwijl de tv zachtjes aan stond. “Ik zie dat je mijn vriend hebt ontmoet.”
“Dat heb ik inderdaad. Je mag wel blij zijn met een normale vriend, in plaats van die gangstergasten die hier telkens weer over de vloer komen, terwijl ik laatst nog duidelijk heb gezegd dat ik ze hier niet wil. Moet je eens zien wat ze sinds je hier bent met je gedaan hebben! Ik zei toch dat ze-” Nu werd het hem een beetje teveel.
“Hou je mond, verdomme!” gromde hij en hij pakte zijn pakje sigaretten en aansteker, waarna hij de woonkamer uit liep. Hij liep naar de veranda toe en ging op een tuinbank zitten. Het was wat frisjes, maar hij had weer een vest aangetrokken die hij weer dichtritste. De veranda was aan de achterkant van het huis, dus was het lekker stil en hoefde hij die vreselijke stem van zijn vader en die kut tv niet te horen. Had hij net de liefde van zijn leven weer teruggevonden, moest zijn vader de situatie verpesten met zijn commentaar. Hij stak een sigaret op en nam er een trek van. Stomme vader. Zelfs zijn moeder was nog aardiger. Hier kreeg hij 24/7 gezeur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

Rin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-10-11

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Partner: of all the things you explained, this is the one thing you never had to. this is the one thing i completely understood, without any help.

loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: loser city, inhabitants: one   loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 07, 2011 9:55 am

"Moggeh," klonk er, dat gelukkig het gesprek verbrak. Niet dat die vader niet aardig was, maar hij wist gewoon niks van het onderwerp af. Mar was inmiddels naast hem op de bank geploft en wou een sigaret opsteken, maar werd al gauw verteld dat dat niet zou gebeuren. To be honest, dat begreep hij ook wel. Hij zou ook niet moeten hebben dat Marshall een sigaret opstak in zijn huis, dus waarom wel in dat van zijn vader? Hij zei er echter niks over, aangezien hij er niks mee te maken had. Vervolgens volgde er gezeik, maar het enige wat Rin hoorde was 'je mag wel blij zijn met een normale vriend'. Stukke beter dan toen Mar bij zijn moeder woonde, aangezien dat wijf hem niet mocht. Hoewel, die vader zou hem waarschijnlijk ook een stuk minder mogen als hij enige lucht kreeg van wat er precies tussen hun speelde.
"Hou je mond, verdomme!" gromde Mar, waarna Rin de jongen zag vertrekken. Hij excuseerde zich tegenover Mar's vader, aangezien hij ook maar achter Mar aanging. En zo begon zijn zoektocht. Nou ja, binnen drie minuten - en enkele deuren verder - had hij toch de veranda gevonden, waar Mar een sigaret in zijn bek had. Hij opende de deur, sloot deze achter zich en voegde zich bij Marshall. Hij sprak niet, aangezien hij niet wist wat hij moest zeggen. Hij pakte enkel Mar's vrije hand en staarde van de veranda af. Damn, 't was nog best fris buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 01-12-11

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: You're my everything..

loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: loser city, inhabitants: one   loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 07, 2011 10:55 am

Waarschijnlijk zou het een paar uur of een half uurtje in het gezelschap van Rin duren voordat zijn ochtendhumeur weg was. Zijn vader maakte er gewoon s' ochtends misbruik van, wat hem het bloed onder de nagels vandaan haalde. Hij wou hem gewoon op zijn tenen laten trappen, nietwaar? Stom zeikmens dat het was. De deur van de veranda ging open en hij keek op. Het was Rin, zijn vader zou waarschijnlijk nooit op dit soort momenten naar hem toe gaan. In plaats van dat hij wat troostende woorden kreeg, bleef de jongen naast hem stil en pakte hij alleen maar zijn vrije hand vast.
"Het spijt me van al dat gedoe. Mijn vader zeurt gewoon sinds ik hier ben de hele tijd tegen me. Zelfs mijn moeder is aardiger dan hij zou zijn." Dat paste niet echt in het verhaal dat zijn moeder hem het huis had uitgeschopt, maar dat interesseerde hem niet veel. "Het spijt me," mompelde hij nogmaals, ditkeer zachter. Ook wist hij niet of hij nog wel over de vorige avond moest praten. Normaal was hij altijd 's ochtends vroeg al weg als hij met iemand naar bed was geweest en vervolgde hij zijn leven dan maar gewoon. Hij deed zijn sigaret op de asbak en trok de jongen op schoot, sloot zijn armen om hen heen. Dit zat ook wel lekker, toch?  
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

Rin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-10-11

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Partner: of all the things you explained, this is the one thing you never had to. this is the one thing i completely understood, without any help.

loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: loser city, inhabitants: one   loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 07, 2011 11:11 am

"Het spijt me van al dat gedoe. Mijn vader zeurt gewoon sinds ik hier ben de hele tijd tegen me. Zelfs mijn moeder is aardiger dan hij zou zijn." zei Marshall, waarna Rin haast automatisch fronste. Hij zei echter nog steeds niks. Wat kon hij zeggen? Het was niet alsof er iets heel ergs was gebeurd of zo. Zoiets had je gewoon. Vader-zoon - nee - ouder-kind relaties, daar kwam ruzie in voor. Over stomme dingen. Hij wist niet eens of 't wel een ruzie te noemen was.
"Het spijt me," mompelde de jongen. Rin maakte een snort-achtig geluidje, waarna hij even naar Marshall keek. "Ik weet niet waarom jij je nou loopt te verontschuldigen. Die dingen gebeuren, bovendien was ik er nauwelijks bij betrokken." zei hij rustig. Hij wist niet of dat de jongen gerust zou stellen of niet, maar ja, je kon het altijd proberen. Aan de ene kant was het ook niet geweldig om Mar weer te zien schreeuwen, maar aan de andere kant, 't was niet naar hem gericht. En dat vond hij al goed genoeg. Hij werd op Mar's schoot getrokken, waarna een paar armen zich om hem heen sloten. Hij stonk lichtelijk naar rook, maar dat was niet iets waar hij niet aan kon wennen. Hopelijk.
"Dus.." begon hij, waarna ij even naar Mar's lichaam keek, in plaats van naar zijn ogen. "Is gisteren nog voor herhaling vatbaar, of niet?" vroeg hij, waarna hij zijn blauwe ogen weer wel op die van Mar richtte. Natuurlijk wou hij niet meteen weer - nee, dat was zo goed als anatomisch onmogelijk voor iemand zo lui als hem, haha - maar hij wou wel laten weten dat hij het niet erg zou vinden om het nog een keer uit te voeren. Zijn hand ging door de voorkant van Marshall's haar, terwijl een kleine grijns rond zijn mond speelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 01-12-11

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: You're my everything..

loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: loser city, inhabitants: one   loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 08, 2011 8:35 am

Er verscheen een frons op zijn hoofd toen de jongen een snortachtig geluidje maakte. Zo grappig was het ook niet. Waarom had hij steeds de neiging om heel gesloten tegen de jongen te gaan doen en hem te behandelen zoals hij meestal met andere mensen deed? Dat was gewoon oneerlijk voor Rin. Waarschijnlijk kwam het omdat hij nog moest wennen dat hij bij hem weer zijn gevoelens kon uiten, al wou hij zo min mogelijk huilen, al had hij dat gister wel gedaan. Nog steeds voelde het allemaal verwarrend. Hij zag de jongen voor het eerst in ruim een jaar, ze doken diezelfde avond nog het bed in en nu voelde het alsof de jongen hem op elk moment weer kon verlaten, hem opnieuw depressief achterlatend. Zijn ogen gingen even naar de sigaret die op de asbak lag. Ughe. Hij moest echt stoppen met roken, nietwaar?
"Ik weet niet waarom jij je nou loopt te verontschuldigen. Die dingen gebeuren, bovendien was ik er nauwelijks bij betrokken." Hij zuchtte.
“Dat is waar, maar jij moet er naar luisteren,” mompelde hij zachtjes. Het was nogal onbeleefd om die sigaret te pakken.
"Dus.." Er verscheen opnieuw een frons op zijn hoofd toen de jongen hem niet recht meer aan keek. Eh.. "Is gisteren nog voor herhaling vatbaar, of niet?" Ughe.. Hij dacht juist dat de jongen niet meer over dat onderwerp zou beginnen. Er ging een hand door zijn haar en bijna automatisch sloot hij zijn ogen.
“Tuurlijk,” zei hij zachtjes met een tevreden glimlach. Zijn ogen gingen weer open en hij keek de jongen weer aan, terwijl de glimlach op zijn gezicht bleef. Straks dan stonk zijn adem door de rook als ze gingen zoenen. Hij wist het niet eens zeker. Waarom deed hij eigenlijk zo onzeker? Hij had geen idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

Rin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-10-11

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Partner: of all the things you explained, this is the one thing you never had to. this is the one thing i completely understood, without any help.

loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: loser city, inhabitants: one   loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 09, 2011 10:02 am

Een kleine glimlach verscheen rond Rin's mond toen hij de jongen zijn antwoord hoorde. Natuurlijk bedoelde hij niet meteen, aangezien dat voor iemand zo lui als hem gewoon anatomisch onmogelijk was. En voor je het wist was Marceline - zo heette ze, toch? - thuis en die vader was er ook al. Nee, dat zou gewoon gigantisch onhandig zijn.
"Hmmn, mooi." Het was wel echt gigantisch afgezaagd, maar elke dag die hij met Mar doorbracht was een nieuwe beste dag van zijn leven. En iedereen die naar hun keek zou waarschijnlijk wegdraaien in walging. Ach, we've got it going on. Wenkbrauwwiebel. Als iemand hem een beter persoon kon maken, moest dat Mar wel zijn. Hij moest iets goeds hebben gedaan in zijn leven om de jongen te verdienen. Al die kleffe en afgezaagde gedachten hield hij echter in zijn hoofd, puur en alleen omdat ze stom waren.
"Zeg, Mar," begon hij weer en liet zijn hand uit de jongen zijn haar zakken en in zijn eigen schoot, waarna hij de jongen weer aankeek (zijn blik was automatisch naar het uitzicht gegleden). "Was je boos op mij toen mijn gezin verhuisde?" Hij ging met zijn tanden en tong over zijn lippen, omdat ze nogal schaal werden en dan ging dat automatisch. Hij keek de jongen aan, lichtelijk benieuwd naar het antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 01-12-11

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: You're my everything..

loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: loser city, inhabitants: one   loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 09, 2011 10:59 am

Hij vroeg zich eigenlijk af wanneer zijn zus thuis zou zijn. Vast tegen de middag of zelfs aan het eind van de middag, als ze echt een kater had opgelopen. Of ze kwam pas morgen terug. Ook vroeg hij zich af wat zijn vrienden zouden zeggen als hij hun weer tegen kwam. Nou ja.. vrienden. Het liefst wou hij alle tijd van zijn leven doorbrengen met de jongen die nu bij hem op schoot zat en daardoor alle andere vriendschappen te laten verwateren. Hij had laatst nog een mailtje van zijn moeder gekregen met een foto van zijn zusje die meedeed aan een musical. Dat was een van de momenten dat hij glimlachte, voordat Rin er weer was. Al was ze geen direct zusje van haar, toch hield hij op een of andere manier van haar. Hij gaf niet eens meer om de bijnaam Mar, aangezien Rin hem ook altijd zo noemde. Marshall glimlachte terug toen de jongen dat deed.
"Hmmn, mooi." Waarom niet? Hij was al met zoveel mensen naar bed gegaan, al was dit natuurlijk zijn eerste keer met een jongen. Het wennen zou wel lukken, voor de rest maakte het hem niet zoveel uit met welk geslacht het was. Als het maar Rin was. Zijn blik ging weer naar de asbak, waar zijn sigaret er in was gevallen. Ughe, die ging hij er ook niet meer uithalen. Dan maar geen sigaret, al was het verlangen er naar nog steeds. "Zeg, Mar." Zijn blik ging nieuwsgierig weer naar de jongen op zijn schoot. Wat was er? "Was je boos op mij toen mijn gezin verhuisde?" Marshall snakte een beetje naar adem en keek weg. Pijnlijk moment. Hij legde zijn voorhoofd tegen de jongen zijn schouder aan en zuchtte. Hij wou zijn gezicht even niet laten zijn. Er was inderdaad een paar keer de gedachte geweest dat hij de jongen zelfs de schuld gaf van al het slecht wat hem was overkomen, maar toen waren zijn gedachtes zelf niet eens helder geweest aangezien het vaak de momenten waren waarop hij in elkaar werd geslagen. Het waren niet echt gedachtes die bleven, hij veranderde dan al snel van gedachtes.
“Ik wil er het liefst niet over praten,” fluisterde hij en Marshall sloot zijn ogen, beet zachtjes op zijn lip terwijl hij probeerde om er niet meer aan te denken. Dankzij de vraag van de jongen, herinnerde hij zich nu al die ellendige momenten weer en zakte zijn stemming tot bijna depressief. Konden ze het gewoon niet achter hun laten? Dat was gewoon veel beter
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

Rin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-10-11

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Partner: of all the things you explained, this is the one thing you never had to. this is the one thing i completely understood, without any help.

loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: loser city, inhabitants: one   loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 10, 2011 2:54 am

"Ik wil er het liefst niet over praten," fluisterde de jongen nadat hij zijn voorhoofd op Rin's schouder had geplaatst. Dus hij was wel boos op hem geweest?! Pfoe, het was niet alsof hij gekozen had om weg te gaan! Een beetje gefrustreerd schoof hij van de jongen af en ging hij voor hem staan.
"Ik moet maar 's gaan. Mijn ouders vragen zich vast af waar ik ben. Ik bel je nog wel, goed?" zei hij en ging met een hand door Mar's haar, waarna hij van de veranda afliep, het huis in. Hij stapte naar de woonkamer bij de televisie. "Ik ga nu. Bedankt voor de gastvrijheid." zei hij en na een antwoord te hebben ontvangen pakte hij zijn vest en liep hij de deur uit.
Terwijl hij naar huis liep gingen er enkele gedachten door zijn hoofd. Had Mar hem nou seriously ooit de schuld kunnen geven van zijn verhuizing? Het was niet alsof Rin ooit weg had willen gaan. Zijn ouders hadden die keuze genomen. Het was of naar Vicious gaan, of zwerver worden. En dat laatste beviel hem al helemaal niet. Hij snoof een keer en liep verder, tot hij weer bij zijn huis was. Gefrustreerd pakte hij zijn sleutel en opende hij de deur, waarna hij naar binnen liep en de deur achter zich dichtdeed. Eindelijk thuis. Niet dat hij het zo vreselijk had gehad bij Marshall, hoewel het einde wel nogal naar de kut liep. Maar hij zou hem nog wel bellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: loser city, inhabitants: one   loser city, inhabitants: one - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
loser city, inhabitants: one
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vicious Circle :: NOORD :: DOWNTOWN-
Ga naar: