Vicious Circle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
 
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Credits

Deze site is gemaakt door Abigail D. & Kiki. Tenzij deze u toestemming heeft gegeven om ideeën of concepten van deze site te gebruiken voor uw eigen doeleinden, mag u deze niet gebruiken. De afbeeldingen zijn bewerkt door een van de twee makers, maar de tekeningen zelf zijn niet door een van hun gecreëerd.
Laatste onderwerpen
» FACE CLAIMS
The person behind Myra Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:49 am van Spaz

» Dayum, hurrdurr en herpderp >.>
The person behind Myra Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:38 am van Spaz

» i threw you into the obvious to see what was behind your eyes
The person behind Myra Icon_minitimema apr 23, 2012 7:50 pm van Dave

» shake that bottom line.
The person behind Myra Icon_minitimeza apr 14, 2012 1:22 pm van Sawtooth

» 'Cos they can see that we've got it going on! ;D
The person behind Myra Icon_minitimevr feb 17, 2012 2:00 pm van Rin

» let it snow ♪
The person behind Myra Icon_minitimeza jan 21, 2012 3:02 pm van Dave

» It's not okay, but we're alright.
The person behind Myra Icon_minitimeza jan 21, 2012 6:36 am van Karkat

» I never forgot, I never forgot.
The person behind Myra Icon_minitimedi jan 17, 2012 8:09 am van Karkat

» ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.
The person behind Myra Icon_minitimeza jan 07, 2012 9:19 am van Sollux


 

 The person behind Myra

Ga naar beneden 
+2
Lily
Myra
6 plaatsers
AuteurBericht
Myra

Myra


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 21-10-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Drenthe

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: -

The person behind Myra Empty
BerichtOnderwerp: The person behind Myra   The person behind Myra Icon_minitimevr okt 21, 2011 10:12 am

Hallo mensen!

Ik denk dat welgeteld twee mensen mij hier kennen, dus stel ik me even voor. Mijn naam is Carla, ik ben 18 jaar en ben eerstejaars student aan de Academische Opleiding voor Leerkracht Basisonderwijs (afgekort de AOLB, ook wel bekend als de academische PABO). Ik ben een Noordeling, geboren en getogen in Drenthe. Niet dat ik gelovig ben trouwens. Ik woon in een heel klein dorpje (met c.a. 80 inwoners) waar de meeste mensen nog nooit van gehoord hebben. Het bestaat uit wat huizen, boerderijen en één restaurant en daar, daar woon ik! Dat restaurant is al 21 jaar in handen van mijn ouders. Hier leef ik samen met mijn 20 jaar oude zus, onze twee honden (Hollandse en Duitse herder), onze paarden (3 stuks) en een vijvers vol koi karpers.

Wat ik hier doe? Geen idee. Het is helemaal niet slim om me hier aan te melden, heb het namelijk al druk genoeg. Ben actief op mijn eigen RPGs BBRPG en KE en op de RPGs HJ en Prpg. Jullie zullen ze wel niet kennen. Het idee van een 'vrije' RPG sprak me gewoon erg aan, dus hier ben ik! Ik heb al iets van drie jaar (geloof ik.. Moet het echt eens uitzoeken) RPG ervaring, so I know the drill!

Goed, ik zal nog even over mijn andere hobby's vertellen voordat jullie me helemaal levenloos vinden. Ik lees graag, vooral fantasy boeken, en teken ook heel veel. Dit varieert van Pokémon, naar manga, naar draken, naar realistische dieren. Gewoon waar ik zin in heb dus. Dit is mijn DA account, voor de mensen die nieuwsgierig zijn.
Verder ga ik graag uit met vrienden, zowel samen ergens zitten als uit dansen gaan vind ik super leuk! Ook heb ik een ontzettend lieve vriend waar ik al drie jaar verkering mee heb. Ik ga volgend jaar waarschijnlijk met hem een appartementje kopen, verheug me er heel erg op!

Anyway, ik verwacht niet echt dat mensen dit gaan lezen, so if you did: applaus voor jezelf. Dit was een oppervlakkige, korte beschrijving van mijn leven. Enjoy (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Lily

Lily


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 20-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: ~

The person behind Myra Empty
BerichtOnderwerp: Re: The person behind Myra   The person behind Myra Icon_minitimevr okt 21, 2011 10:15 am

Nou zo oppervlakkig vind ik het niet =D
voor mij heb je een geweldig leven Razz
oeee je hebt ook paardjes, ik heb 2 pony's Very Happy

en natuurlijk, welcome Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri

Yuri


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 21-10-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner:

The person behind Myra Empty
BerichtOnderwerp: Re: The person behind Myra   The person behind Myra Icon_minitimevr okt 21, 2011 10:16 am

Ik teken zelf ook graag fantasy beestjes zoals draken, griffioenen etc.

Maar swat
Welkom!! :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Myra

Myra


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 21-10-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Drenthe

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: -

The person behind Myra Empty
BerichtOnderwerp: Re: The person behind Myra   The person behind Myra Icon_minitimevr okt 21, 2011 10:28 am

Danku, danku xD En zo klinkt mijn leven heel.. cliché xD Maar nee, ik heb geen lastige ouders, sterfgevallen, stiefvaders of iets anders wat mijn leven ingewikkeld zou kunnen maken. Het enige wat mijn leven soms ingewikkeld maakt is mijn eigen hoofd. Ik heb een raar hoofd, echt.

@ Lily: Technisch gezien hebben we twee pony's en een jaarling die wel een paard word Razz Maar ik noem ze gewoon paarden. Ze zijn ook niet super klein ofzo, het zijn D en E pony's.

@ Yuri: Ik zou graag eens wat van je tekeningen zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Yuri

Yuri


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 21-10-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner:

The person behind Myra Empty
BerichtOnderwerp: Re: The person behind Myra   The person behind Myra Icon_minitimevr okt 21, 2011 10:31 am

Ik post ze ooit wel eens, maar dat gaat alleen als de scanner gemaakt is (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 20-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: ~

The person behind Myra Empty
BerichtOnderwerp: Re: The person behind Myra   The person behind Myra Icon_minitimevr okt 21, 2011 10:34 am

Myra schreef:
Danku, danku xD En zo klinkt mijn leven heel.. cliché xD Maar nee, ik heb geen lastige ouders, sterfgevallen, stiefvaders of iets anders wat mijn leven ingewikkeld zou kunnen maken. Het enige wat mijn leven soms ingewikkeld maakt is mijn eigen hoofd. Ik heb een raar hoofd, echt.

@ Lily: Technisch gezien hebben we twee pony's en een jaarling die wel een paard word Razz Maar ik noem ze gewoon paarden. Ze zijn ook niet super klein ofzo, het zijn D en E pony's.

@ Yuri: Ik zou graag eens wat van je tekeningen zien!

haha ik heb dus ook totaal geen ingewikkeld leven, het enige is dat ik vroeg heel erg ben gepest, maar ja daar heb ik bijna geen last meer van ^^
hahaha, ja ik heb een Epony en een shetlander, dus Peer is wel een echte pony Razz ja mijn shetlander heet Peer, mijn epony heet Joly's Casanova :3

ik zag trouwens dat je een DA acc hebt, ik heb er ook een, heb je trouwens gewacht Very Happy ik heb heel veel getekend, maar de inspi is een beetje weg, jammer genoeg Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Myra

Myra


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 21-10-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Drenthe

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: -

The person behind Myra Empty
BerichtOnderwerp: Re: The person behind Myra   The person behind Myra Icon_minitimevr okt 21, 2011 10:39 am

Ik rij zelf geen paard meer. heb het 9 jaar gedaan, maar ben al dik twee jaar gestopt. Zit nu op volleybal (: Onze paarden heten E-Corina, Twister en Fay Sayo. Heb je ook even gewatched Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Lily

Lily


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 20-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: ~

The person behind Myra Empty
BerichtOnderwerp: Re: The person behind Myra   The person behind Myra Icon_minitimevr okt 21, 2011 10:43 am

ik doe het nu 8 jaar, en ga nog lang niet stoppen, rijd intensief dressuur + wedstrijden dus ja Razz ik heb ook nog op hockey gezeten, maar daarbij was ik keeper hahaha XD
oeee volleybal, vind ik leuk om te doen (met gym hahhaa) maar zou zelf niet zelf op de sport gaan, en als ik het wel zou willen had ik toch geen tijd vanwege mijn pony XD
wat een leuke namen Razz
okeeetjes ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 19-10-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Shibusen! :3

Character sheet
Leeftijd: 17 Jaar
Partner: In fact, I was afraid of loneliness anytime...

The person behind Myra Empty
BerichtOnderwerp: Re: The person behind Myra   The person behind Myra Icon_minitimevr okt 21, 2011 9:44 pm

*Denkt na* *Denkt na* Jij bent Matsui @ Ws, right? xD

Anywayz, welkom hier, veel plezier etc. etc. etc. xD

x Quinty :3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://shibusenacademy.actieforum.com
Myra

Myra


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 21-10-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Drenthe

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: -

The person behind Myra Empty
BerichtOnderwerp: Re: The person behind Myra   The person behind Myra Icon_minitimevr okt 21, 2011 10:25 pm

Haha, dat had ik nog gezegd in het kletstopic! Anyway, dankje Quinty Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Dash

Dash


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 20-10-11

Character sheet
Leeftijd: 14
Partner: He needs to be about.. 20% cooler.

The person behind Myra Empty
BerichtOnderwerp: Re: The person behind Myra   The person behind Myra Icon_minitimevr okt 21, 2011 11:43 pm

Hee Carla! Leuk dat je je geregistreerd hebt c: Duitse Herders zijn awesome <3 Ik wil er later een ;x; Je tekeningen zijn erg leuk, trouwens ^^ Ik wens je veel plezier toe op Vicious c:

Rin/Dash/Bon
Terug naar boven Ga naar beneden
Myra

Myra


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 21-10-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Drenthe

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: -

The person behind Myra Empty
BerichtOnderwerp: Re: The person behind Myra   The person behind Myra Icon_minitimeza okt 22, 2011 12:10 am

Yeah, ik hou van herders <3 Alleen een beetje jammer dat mijn vriend later geen hond wil >__< En ben blij dat je mijn tekeningen leuk vind!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Alyss

Alyss


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 20-10-11

Character sheet
Leeftijd: 15 years 'ld
Partner: I'll kick the boys and make them fall.

The person behind Myra Empty
BerichtOnderwerp: Re: The person behind Myra   The person behind Myra Icon_minitimeza okt 22, 2011 1:38 am

Carla, eh? Van PokéRPG? Nice. xd

Welkom hier, veel plezier, je kent het rijtje wel..

xTutu. |
Terug naar boven Ga naar beneden
Myra

Myra


Aantal berichten : 110
Registratiedatum : 21-10-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Drenthe

Character sheet
Leeftijd: 17
Partner: -

The person behind Myra Empty
BerichtOnderwerp: Re: The person behind Myra   The person behind Myra Icon_minitimeza okt 22, 2011 3:05 am

Hee Tutu! Tijd niet meer gezien Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ccdragon-93.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud





The person behind Myra Empty
BerichtOnderwerp: Re: The person behind Myra   The person behind Myra Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The person behind Myra
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~♥~ Myra Frazer ~♥~
» This Unknown person... I guess xD

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vicious Circle :: Off-game :: Real life, personages :: Real life-
Ga naar: