Vicious Circle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
 
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Credits

Deze site is gemaakt door Abigail D. & Kiki. Tenzij deze u toestemming heeft gegeven om ideeën of concepten van deze site te gebruiken voor uw eigen doeleinden, mag u deze niet gebruiken. De afbeeldingen zijn bewerkt door een van de twee makers, maar de tekeningen zelf zijn niet door een van hun gecreëerd.
Laatste onderwerpen
» FACE CLAIMS
Shopping with your little sister Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:49 am van Spaz

» Dayum, hurrdurr en herpderp >.>
Shopping with your little sister Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:38 am van Spaz

» i threw you into the obvious to see what was behind your eyes
Shopping with your little sister Icon_minitimema apr 23, 2012 7:50 pm van Dave

» shake that bottom line.
Shopping with your little sister Icon_minitimeza apr 14, 2012 1:22 pm van Sawtooth

» 'Cos they can see that we've got it going on! ;D
Shopping with your little sister Icon_minitimevr feb 17, 2012 2:00 pm van Rin

» let it snow ♪
Shopping with your little sister Icon_minitimeza jan 21, 2012 3:02 pm van Dave

» It's not okay, but we're alright.
Shopping with your little sister Icon_minitimeza jan 21, 2012 6:36 am van Karkat

» I never forgot, I never forgot.
Shopping with your little sister Icon_minitimedi jan 17, 2012 8:09 am van Karkat

» ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.
Shopping with your little sister Icon_minitimeza jan 07, 2012 9:19 am van Sollux


 

 Shopping with your little sister

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Yuri

Yuri


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 21-10-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner:

Shopping with your little sister Empty
BerichtOnderwerp: Shopping with your little sister   Shopping with your little sister Icon_minitimevr okt 21, 2011 11:13 am

"Nayla, geef terug!" Een veertien jarig meisje rende met een ondeugende glimlach op haar gezicht door het huis heen, gevolgd door een blondharige jongen. Yuri werd bijna elke dag wel geplaagd door zijn jonger zusje en meestal kon hij er ook mee lachen, maar niet als het om zijn zonnebril ging. Die zonnebril had hij van zijn vader gekregen voor hij en zijn vrouw omkwamen in een ongeluk. Yuri was toen twaalf jaar, Yuri zelf dus zestien. Hij heeft zijn zusje helemaal alleen opgevoed, omdat ze weigerden om naar een weeshuis te gaan. "Als jij met mij mee naar de stad gaat, geef ik hem terug." Nog altijd gierend van het lachen liep het meisje rond de tafel heen en ontsnapte aan de greep van haar broer. Na nog zo'n paar tevergeefse pogingen liet Yuri zich met een zucht in de zetel vallen. "Ok, jij wint. Ik ga met jou naar de stad, maar je zoekt alleen dingen voor jezelf." even trok het meisje een pruillip, maar die veranderde meteen in een glimlach toen ze zag dat Yuri zijn zwarte jas aantrok en die van haar van de kapstok haalde.

Met een grimmige trek om zijn mond liet Yuri zich meesleuren door zijn zusje langs de talloze winkels. "Wanneer ga je eens iets anders aan je voeten doen dan die eeuwige all-stars?" vroeg Nayla toen ze naar de etalage van een schoenenwinkel liep. Yuri keek naar de versleten, beige alk-stars en haalde zijn schouders op. Ze waren niet rijk, maar doordat hij een bijbaantje gevonden heeft als zaalhulp in een restaurant verdient hij genoeg geld om zijn studies te betalen, eten te kopen en dingen zoals shoppen te doen. De jongen verloor bijna zijn gewicht toen Nayla hem mee de winkel introk en botste met een smak tegen iemand aan. "'S-sorry," mompelde hij terwijl zijn zusje bijna op de grond lag van het lachen.


Lily :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 20-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: ~

Shopping with your little sister Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shopping with your little sister   Shopping with your little sister Icon_minitimevr okt 21, 2011 11:26 am

Opeens zat ze rechtop in haar bed. Haar blonde haar zat door elkaar heen en hing erg voor haar gezicht. Ze zag dan ook maar met een oog wat. Ze draaide vermoeid haar hoofd richting haar nachtkastje met daarop de wekker. Ze snoof toen ze zag dat het 10 uur 's ochtends was. Ze had uitgeslapen, voor haar doen. Met een zucht verliet ze haar bed en liep ze naar haar kast met spiegel. In de spiegel was enkel haar ene zeeblauwe oog te zien. Met haar beide handen gooide ze haar haar naar achter waardoor haar gezicht weer vrij was. Uit een van de lades griste ze een borstel en begon ze haar haar te borstelen. Na eventjes zat het dan ook weer goed. Even wat mascara en dat was klaar. Het volgende onderdeel was de kleding. Met nog steeds een iet wat vermoeid gezicht trok ze haar kast open. 2 kledingsstukken en de rest werden uit de kast getrokken en vervolgens ook aangetrokken. Ze pakte een van haar tassen en stopte daar alle belangrijke spullen in. Het was tijd om te winkelen.

Eenmaal aangekomen bij Central, oftewel waar alle winkels te vinden waren. Wat slenterend liep ze langs alle winkels. Het was een mooie zonnige dag en ze had vrij dus het was een perfecte dag om te winkelen, maar op de een of andere manier vond ze het niet echt boeiend vandaag. Even later ging ze een van de vele kledingwinkels binnen. Natuurlijk kwam ze met een tas vol kleding de winkel uit. Het was haar volgens mij nog nooit gelukt om met lege handen een winkel uit te komen. Eenmaal verder gelopen viel haar aandacht op een jongen die samen met een klein meisje liep. Een glimlach verscheen op haar gezicht. Lily bleef even staan bij een van de etalages. Toen ze echter door liep botste ze tegen iemand op. Ze zette verward een stap achteruit en keek verbaasd op. Het was de jongen die ze enkele seconden geleden nog gezien had. Ze bleef hem even aan staren en schudde haar hoofd. "maakt niet uit.." glimlachte ze lichtjes. Haar aandacht werd vervolgens getrokken door het meisje wat zowat bijna lachend op de grond lag. Lily kon dan ook haar gegrinnik niet inhouden. Haar blik ging echter terug naar de jongen. Ze liet haar ogen over hem heen glijden. Hij was sowieso ouder dan haar, maar hoe oud precies wist ze niet. Met een glimlach keek ze de jongen aan "gezellig aan het winkelen met je zusje??" zei ze grinnikend. Lily was wat dat betreft best wel spontaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri

Yuri


Aantal berichten : 9
Registratiedatum : 21-10-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 18
Partner:

Shopping with your little sister Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shopping with your little sister   Shopping with your little sister Icon_minitimezo okt 23, 2011 3:52 am

Yuri keek recht in twee zeeblauwe ogen. "maakt niet uit.." Een glimlach verscheen op zijn gezicht terwijl hij een chagarijnige blik op zijn zusje wierp die al tranen in haar ogen had van het lachen. "Wat je leuk noemt. Winkelen met zo'n verwend nest als zij." Het Russische accent probeerde hij zo goed mogelijk verborgen te houden, maar slaagde er niet echt in. Meteen stopte Nayla met lachen en keek haar broer kwaad aan. Deze keer was het Yuri die bogon te grinniken. "Yuri Kaznikski," stelde hij zichzelf voor. "En dat kleine meisje daar heet Nayla." Nayla liet een geïrriteerde houmpf horen. Ze vond het nooit fijn als anderen haar klein noemde. Ze was klein voor haar leeftijd, anders dan haar broer die 1.90 m groot was, maar ze kon wel haar mannetje staan.

[ben een beetje inspiloos o_O]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lily

Lily


Aantal berichten : 243
Registratiedatum : 20-10-11
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: ~

Shopping with your little sister Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shopping with your little sister   Shopping with your little sister Icon_minitimezo okt 23, 2011 4:06 am

(1.80 O_O Lily is maar 1.68 ofzo hahahahaha XD enne maakt niet uit, ik hoop dat ik je inspiratie terug kan halen hahahaha)

De jongen moest glimlachen toen ze vertelde dat het niet uit had gemaakt. Haar blik ging toen echter naar het meisje en weer terug naar de jongen die in ieder geval niet zo blij keek naar zijn zusje. Tenminste ze dacht het zijn zusje was, was wel logisch, vond zij dan, zij vond broer(s) en/of zus(sen) altijd op elkaar leken. Ze vond zelf namelijk ook dat ze op Sara leek, haar kleine zusje, maar ja die zag ze ook bijna nooit meer. Die woonde bij haar opa en oma, omdat Lily niet voor haar zou kunnen zorgen, tenminste dat maakte haar ouders ervan. Ze zuchtte even diep en duwde de gedachte snel weg. Het was de bedoeling dat ze een leuke dag had. Ze vestigde haar aandacht weer op de jongen. Lily moest even zacht lachen om zijn woorden. Ze merkte een accent bij de jongen op, maar ze kon niet helemaal plaatste wat voor een accent het was, het maakte haar ook niet echt uit. Het maakt haar niet uit of je buitenlands of weet ik veel was. Het meisje stopte echter met lachen naar de woorden van de jongen. Ze bleef even naar het meisje kijken tot de jongen zich voorstelde als Yuri Kaznikski. Door zijn achternaam werd het haar nu duidelijk dat hij sowieso een Russische achtergrond had. Ze grinnikte nadat hij ook zijn zusje had voorgesteld als Nayla. Het meisje was het er echter niet mee eens hoe hij haar voorstelde. "aangenaam, allebei, mijn naam is Lily Staca Ina, maar noem me maar gewoon Lily" zei ze glimlachend. Het merkte haar echter nu pas op dat de jongen aardig groot was. Zij was maar net 1,68 ofzo. "ik ben ook niet de grootste hoor" zei ze glimlachend richting Nayla, hopend dat ze zich wat minder beledigd zal voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Shopping with your little sister Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shopping with your little sister   Shopping with your little sister Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shopping with your little sister
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vicious Circle :: OOST :: CENTRAL-
Ga naar: