Vicious Circle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
 
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Credits

Deze site is gemaakt door Abigail D. & Kiki. Tenzij deze u toestemming heeft gegeven om ideeën of concepten van deze site te gebruiken voor uw eigen doeleinden, mag u deze niet gebruiken. De afbeeldingen zijn bewerkt door een van de twee makers, maar de tekeningen zelf zijn niet door een van hun gecreëerd.
Laatste onderwerpen
» FACE CLAIMS
wow eten... Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:49 am van Spaz

» Dayum, hurrdurr en herpderp >.>
wow eten... Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:38 am van Spaz

» i threw you into the obvious to see what was behind your eyes
wow eten... Icon_minitimema apr 23, 2012 7:50 pm van Dave

» shake that bottom line.
wow eten... Icon_minitimeza apr 14, 2012 1:22 pm van Sawtooth

» 'Cos they can see that we've got it going on! ;D
wow eten... Icon_minitimevr feb 17, 2012 2:00 pm van Rin

» let it snow ♪
wow eten... Icon_minitimeza jan 21, 2012 3:02 pm van Dave

» It's not okay, but we're alright.
wow eten... Icon_minitimeza jan 21, 2012 6:36 am van Karkat

» I never forgot, I never forgot.
wow eten... Icon_minitimedi jan 17, 2012 8:09 am van Karkat

» ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.
wow eten... Icon_minitimeza jan 07, 2012 9:19 am van Sollux


 

 wow eten...

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Usui

Usui


Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 23-10-11
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd:
Partner:

wow eten... Empty
BerichtOnderwerp: wow eten...   wow eten... Icon_minitimema okt 24, 2011 12:17 am

Rustig liep Usui door de straten. Hij had zijn schoolkleren nog aan maar geen tas bij. Die had hij waarschijnlijk ergens neer gezet en vergeten mee te nemen. Het maakte hem weinig uit. Rustig keek hij rond tot hij oppeens een vreemd geluid hoorde. Eerst keek hij rustig om zich heen om iemand te zien. Maar toen hij het nog een keerde hoorde wist hij al waar het vandaan kwam. Zijn maag grommde als of het een week geen eten heeft gekregen. Wat ook best waar kon zijn, omdat Usui nooit zocht om te gaan koken. Rustig keek hij om zich heen en zag gelukkig al snel dat hij bij een restaurantje was. ´Jane´s diner´ las hij hard op voor van het bord. Na een paar minuten stil staan en na denken besloot hij naar binnen te gaan.
Binnen zag het er erg americaans uit. Hij wist het goed omdat hij wel een paar keer naar america was geweest. Rustig liep hij verder naar de bar en ging op een kruk zitten. Al was de kruk rood en paste bij de omgeving Usui vond het niet echt mooi. Dat zag je niet aan zijn gezicht omdat hij bijna altijd het zelfde keek. Maar hij dacht het wel.
´Kan ik je helpen´ vroeg de barman aan Usui. Usui keek even de barman onderzoekend aan en dacht daarna na. Tot zijn maag protesterend begon te grommen. Net als of die wou zeggen dat Usui moest op schieten. ´Doe maar iets te eten´ zei hij daarna rustig. De barman moest kort lachen om het harde geluid maar pakte al snel wat te eten. Hij zette het bord voor Usui neer. Usui staarde een paar minuten naar het eten. ´Wow eindelijk weer goed eten´ zei hij kort. De barman barste nu in lachen uit. ´Het is van het huis´ zei hij daarna voordat hij nog naar een andere klant ging.

(sorry als het heel verkeerd is, maar kom net terug van grote rpg pauze. Tips zijn altijd welkom Smile )
Terug naar boven Ga naar beneden
 
wow eten...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vicious Circle :: OOST :: JANE'S DINER™-
Ga naar: