Vicious Circle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
 
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Credits

Deze site is gemaakt door Abigail D. & Kiki. Tenzij deze u toestemming heeft gegeven om ideeën of concepten van deze site te gebruiken voor uw eigen doeleinden, mag u deze niet gebruiken. De afbeeldingen zijn bewerkt door een van de twee makers, maar de tekeningen zelf zijn niet door een van hun gecreëerd.
Laatste onderwerpen
» FACE CLAIMS
'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:49 am van Spaz

» Dayum, hurrdurr en herpderp >.>
'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimezo mei 06, 2012 3:38 am van Spaz

» i threw you into the obvious to see what was behind your eyes
'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimema apr 23, 2012 7:50 pm van Dave

» shake that bottom line.
'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimeza apr 14, 2012 1:22 pm van Sawtooth

» 'Cos they can see that we've got it going on! ;D
'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimevr feb 17, 2012 2:00 pm van Rin

» let it snow ♪
'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimeza jan 21, 2012 3:02 pm van Dave

» It's not okay, but we're alright.
'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimeza jan 21, 2012 6:36 am van Karkat

» I never forgot, I never forgot.
'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimedi jan 17, 2012 8:09 am van Karkat

» ;;But it's so hard for me to show, how I feel about you now.
'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimeza jan 07, 2012 9:19 am van Sollux


 

 'Cos they can see that we've got it going on! ;D

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rin

Rin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-10-11

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Partner: of all the things you explained, this is the one thing you never had to. this is the one thing i completely understood, without any help.

'Cos they can see that we've got it going on! ;D Empty
BerichtOnderwerp: 'Cos they can see that we've got it going on! ;D   'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimeza dec 10, 2011 7:18 am

Het was nog best koud buiten, vandaar dat er niemand te vinden was op het strand. Hij had alleen een sms of twee naar Mar gestuurd, meer nog niet. Maar ze waren ook pas twee dagen later. Hmn. Hoe kon de jongen boos op hem zijn geweest? De enige zin die zich steeds door zijn hoofd herhaalde was; 'Ik heb er toch niet voor gekozen?' Maar misschien dat hij zich er maar overheen moest zetten. Het was immers wel begrijpbaar dat Mar enige frustratie had. Maar toch? Waarom dan die.. Nee, waarom was die frustratie dan op hem gericht? Toegegeven. Nu dacht hij ook was ik maar nooit dronken geworden.
Natuurlijk was hij alleen dankbaar dat hij bij Mar mocht zijn, maar hij had eigenlijk niet verwacht dat de jongen boos op hem zou zijn geweest. Had hij dan niet kunnen liegen en zeggen dat hij nooit boos was geweest op hem? Dat was beter geweest. Veel beter. Hij kon het gewoon niet begrijpen. Als de situatie andersom was geweest, had hij vast ook gelogen. Gewoon voor Mar's bestwil en zodat hij niet boos op hem werd. Maar nee, dat was weer te ver gezocht.
Hij tikte Mar's nummer in op zijn mobiel en hield het ding tot zijn oor, terwijl ie over ging. Toen er opgenomen werd ging hij met een hand door zijn haar en zei hij dat hij het was. "Ik zit op het strand, kan jij hierheen komen of ik naar jou?"

[Marshall]
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 01-12-11

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: You're my everything..

'Cos they can see that we've got it going on! ;D Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cos they can see that we've got it going on! ;D   'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimeza dec 10, 2011 11:18 am

Twee dagen verstreken en het enige contact wat hij had gehad met de jongen was via twee smsjes, die hij had beantwoord, al was zijn stemming nogal erg omlaag gezakt. Hij moest alles weer verpesten, nietwaar? De jongen kon er ook niks aan doen, het kwam gewoon door het vreselijke gedoe wat er tijdens Rin’s afwezigheid was gebeurt. Hij wou er gewoon niet meer aan herinnerd worden, al zag hij elke keer als hij in de spiegel stond de littekens. Het was een wonder dat Rin ze nog niet had opgemerkt op dat moment dat het wel kon, maar die was vast afgeleid geweest. Niet dat hij dat zelf ook niet was.. En dat was ook weer zo’n stomme actie van hem: zo snel mogelijk seks hebben met de jongen. Ughe, kon hij niet eens een week zonder of zo? Nope, waarschijnlijk niet.
Verveeld zat hij onderuitgezakt op de bank, met een warme mok koffie in zijn hand. Zijn zus zat te praten over iets wat haar overkomen was, terwijl zijn ogen met lichte wallen voor zich uit staarden. Hij had niet echt veel geslapen, had eigenlijk alleen maar over de jongen gepiekerd. Opeens klonk de bekende ringtone van zijn telefoon en bijna liet hij de mok koffie vallen. Hij zette deze snel op de salontafel en zocht naar zijn telefoon, die hij uiteindelijk vond achter een kussen van de bank. Hij nam op, na diep ingeademd te hebben en hield het ding tegen zijn oor. Er verscheen een lichte glimlach toen hij de stem van de jongen hoorde.
“Hee,” mompelde hij op een relaxte toon, alsof hij die afgelopen dagen alleen maar zo was geweest. Dus niet.
"Ik zit op het strand, kan jij hierheen komen of ik naar jou?" Zijn glimlach werd wat groter.
“Ik kom naar jou toe, wacht op me,” zei hij en hij beëndigde het gesprek al snel, pakte zijn vest en stond op. “Ben weg,” riep hij terwijl hij de woonkamer uit liep en hij hoorde zijn zus nog grinniken. Tijdens het lopen trok hij zijn vest aan, deed hij zijn schoenen aan en deed hij de voordeur open, waarna hij die weer dicht deed, de veters in zijn schoenen propte en weer normaal ging lopen.
Het duurde niet lang en hij was bij het stad. Zijn blik ging meteen naar het gestalte dat in de verte te vinden was en hij moest moeite doen om niet te gaan rennen. En toen hij daar was sloot hij zijn armen om de jongen en drukte hij zachtjes een kus op zijn lippen. Wat was hij blij om hem te zien. Eindelijk geen depressief moment thuis.
“Hee,” mompelde hij zachtjes met een glimlach, maar zijn glimlach vervaagde een beetje toen hij dacht aan de vorige keer dat ze elkaar gezien hadden. “Ik ben niet boos op je..” Hij hield de jongen wat losser vast, zodat Rin hem makkelijk kon weg duwen als hij dat wou. Hij kon het niet uit leggen, want de jongen zou vast niet echt blij zijn om alles aan te horen. Tenminste, dat zou hij niet zijn als hij in zijn schoenen stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

Rin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-10-11

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Partner: of all the things you explained, this is the one thing you never had to. this is the one thing i completely understood, without any help.

'Cos they can see that we've got it going on! ;D Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cos they can see that we've got it going on! ;D   'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimezo dec 11, 2011 1:52 am

Marshall zei dat hij naar hem toe zou komen en dat hij op hem moest wachten. Ja, weinig keuze eh.. Maar goed. Rin haalde zijn telefoon bij zijn oor weg en vergrendelde hem weer, waarna hij het ding in zijn zak stook en nogal verveeld voor zich uit staarde. Ja, nu was het alleen nog wachten tot Marshall er eindelijk was. En hij had ook geen oortjes bij zich of zo om naar muziek te luisteren. Hoewel hij het wel op speaker kon zetten omdat er toch niemand was, maar om de een of andere reden deed hij dat niet.
Toen Mar er was kwamen er armen rond hem en kreeg hij een kus, voordat de jongen hem begroette met een kleine glimlach en meldde dat hij niet boos op hem was. Nee, hij niet. Dat was een jaar terug wel een ander verhaal geweest en to be honest was Rin nog niet zo goed gezind door het hele gedoe.
"Nee, nu niet meer nee." mompelde hij, proberend zijn toon neutraal te houden maar het kwam er vanzelf een beetje chagrijnig uit. Zijn hand ging langs de jongen zijn wang en dan door zijn haar, voordat hij weer ging zitten op het muurtje. Natuurlijk was hij nog lichtelijk chagrijnig, maar dat betekende niet dat hij niet van Mar hield. Oke, misschien was dat weer iets te veel. Recap; dat betekende niet dat hij niet om Mar gaf. Beter, veel beter zelfs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 01-12-11

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: You're my everything..

'Cos they can see that we've got it going on! ;D Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cos they can see that we've got it going on! ;D   'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimezo dec 11, 2011 10:03 am

Zijn eigen stemming leek met de minuut minder vrolijker te worden. Hij zuchtte zachtjes. Rij begreep het gewoon niet, dat was het probleem. Als je pijn had, dan mocht je iemand even haten, toch? Dat was dan wel zo logisch en ook wel eerlijk. Maar daarna hield hij gewoon weer van Rin zoals hij eerst deed, verlangde hij naar hem zoals hij altijd al deed. Zoals hij op dit moment ook deed, maar daar was het nu niet het juiste moment voor. Gelukkig had Marshall bij zichzelf voor sommige situaties ook grenzen gezet. Anders dan zou het echt een zooitje woorden.
"Nee, nu niet meer nee." Hij beet zachtjes op zijn lip en keek weg, aangezien het nogal kwetsend over kwam. Hij had altijd al van de jongen gehouden. Hij hield eigenlijk zelfs van hem, al haatte hij hem ook een beetje. Op van die momenten dat.. Pijn gebeurde. Zijn ogen vielen half dicht toen er een hand over zijn wang streek en zachtjes zijn haar in ging. Hij hief zijn blik een beetje op toen de handen hem los lieten en Rin weg liep en op een muurtje ging zitten. Hijzelf bewoog gewoon mee, al had hij de jongen al los gelaten. En aangezien lichaamscontact hem afleidde, ging hij een kleine meter voor de jongen staan, met zijn handen naast zich hangend.
"Rin," begon hij en hij beet weer even op zijn lip. Hij moest echt oppassen wat hij nu zou doen en zou zeggen. "Kijk.. Er zijn momenten geweest toen je weg was, dat er dingen gebeurden dat ik geen controle meer had over mijn gedachtes." Er ging een rilling over zijn rug heen toen hij er aan dacht en zijn gezicht vertrok een beetje. "En dan komt het voor dat zonder mijn bedoeling hatelijke gedachtes voorbij schieten.. Zegmaar.. Dingen die ik zelfs niet had kunnen voorkomen. Jij ook niet." Oké, dat klonk allemaal heel vaag. Weet je wat? Wat kon het hem schelen. Hij liet het gewoon zien. Hij trok zijn vest half uit en stroopte zijn mouw op. Over zijn onderarm en een gedeelte van zijn bovenarms liep een groot litteken, samen met wat minder grotere littekens. "Zulke dingen." Marshall slikte moeizaam, deed zijn mouw weer normaal en trok zijn vest weer aan. Hij keek ongemakkelijk weg, benieuwd hoe de jongen zou reageren. Dat die dat twee dagen geleden niet had gezien. Hij had er namelijk nog veel meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

Rin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-10-11

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Partner: of all the things you explained, this is the one thing you never had to. this is the one thing i completely understood, without any help.

'Cos they can see that we've got it going on! ;D Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cos they can see that we've got it going on! ;D   'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimezo dec 11, 2011 10:31 am

"Rin.." begon de stem van de jongen, waardoor Rin op keek. De jongen stond voor hem en leek niet erg op zijn gemak. Logisch natuurlijk, hoewel Rin zich ook alles behalve op zijn gemak voelde. En ook dat vond hij dat wel mocht. Als hij de keuze had gehad, was hij nooit weggegaan bij Marshall. Maar die keuze had hij nooit gehad, die keuze had hij nooit mogen maken. En hoewel dat hem destijds redelijk wat pijn had gedaan, was het idee dat de jongen boos op hem was geweest om iets waar hij niks aan had kunnen doen veel pijnlijker. Diepgaande relatie had je dan.
Hatelijke gedachten? Woah- een moment. Haat? Sprak de jongen nou echt over haten? Zijn ogen werden wat groter terwijl hij Mar aanstaarde. De woorden die de jongen sprak drongen nauwelijks tot hem door. Marshall stroopte een van zijn mouwen op en er waren verscheidene striemen zichtbaar op zijn huid met een ander pigment; littekens. Zonder er ook maar voor tien seconden over na te denken, ging hij ervanuit dat de jongen zichzelf - en nog slordig ook - sneed. En dat hij daar de schuld van kreeg.
"Back-up.. Je hebt me gehaat? Om iets wat niet eens mijn schuld is?" zei hij met ergenis in zijn stem terwijl hij de jongen met een diepe frons aankeek. Nee, het was zeker niet wat hij verwacht had. Hoewel Mar waarschijnlijk ook meer medeleven verwacht had.. Ach, Rin was nooit de slimste geweest. Als je wou dat hij wat begreep, moest 't allemaal een beetje direct.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 01-12-11

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: You're my everything..

'Cos they can see that we've got it going on! ;D Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cos they can see that we've got it going on! ;D   'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimezo dec 11, 2011 10:44 am

Aan de blik van de jongen te zien, dacht die iets heel anders dan dat hij wou duidelijk maken. Oh shit. Had hij zijn mond maar gehouden, was hij maar gewoon thuis gebleven. Maar nee hoor, hij moest perse de liefde van zijn leven weer opzoeken.
"Back-up.. Je hebt me gehaat? Om iets wat niet eens mijn schuld is?" Marshall zuchtte, schudde zijn hoofd en draaide zich om. Hij zei ook niet dat het Rins schuld was. Hij zei ook niet dat hij er- Oh, forget it.
"Laat maar," mompelde hij, proberend om niet zwaar geïrriteerd te worden. Hij liep even wat meters verder door en ging op het zand zitten. Hij wou het niet eens allemaal vertellen. Zelfs nu, kilometers weg van zijn vorige woonplaats, was hij bang dat de jongens hem terug zouden pakken als hij alles zou vertellen. Hij had niet eens aangifte gedaan, al was hij al een keer in het ziekenhuis beland. Marshall verborg zijn gezicht in zijn handen, wist even niet meer wat hij moest doen. Uitleggen had vast geen zin en hij wou er niet meer aan denken. Het was het toch niet waard. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

Rin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-10-11

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Partner: of all the things you explained, this is the one thing you never had to. this is the one thing i completely understood, without any help.

'Cos they can see that we've got it going on! ;D Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cos they can see that we've got it going on! ;D   'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimezo dec 11, 2011 10:59 am

"Laat maar." klonk er vanuit Marshall's mond. Lichtelijk ongelovig staarde hij de jongen aan. Alles leek opeens heel langzaam te gaan. De angst dat er iets zou gebeuren waardoor alle leven uit de aardbol zou druppelen kwam terug. De sensatie dat alles en iedereen om hem heen figuratief was, hield nooit op en leek met de seconde sterker te worden. Hij wou op de reset knop drukken. Alles vergeten. Minuten, uren of dagen uit zijn leven wegknippen. Maar nooit de tijd die hij met Mar had doorgebracht. Want zo zwak was hij niet. Hij haatte hem niet, hij was alleen verward.
"Heel overtuigend. Loop maar weg!" riep hij. De meeste klanken werden door de wind meegenomen en dempte zo zijn stem. Gefrustreerd plofte hij opnieuw neer op het muurtje, terwijl hij met zijn vingers speelde. Wat gebeurde er allemaal? Waarom werd het zo moeilijk gemaakt?
Nee, het werd hem niet moeilijk gemaakt.. Hij maakte het juist moeilijk. Maar de frustratie was de enige reactie die hij wist te geven. Hij kon haast niet onders. Hoewel het hem goed deed om zelfs maar een ding dat bekend was terug te hebben in zijn leven, zelfs als diegene hem haatte.
Waarom zou de jongen zichzelf snijden? Yukio had verteld dat mensen zichzelf sneden om dezelfde reden dat mensen anorexia ontwikkelde. Dan was er nog een ding in hun leven waar ze wel controle over hadden. Iets waar niemand anders over kon beslissen. Zou dat de reden zijn? Omdat hij geen controle had over het feit dat Rin was vertrokken? Of was het omdat hij gepest werd en daar ook geen enkele controle over had?
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 01-12-11

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: You're my everything..

'Cos they can see that we've got it going on! ;D Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cos they can see that we've got it going on! ;D   'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimezo dec 11, 2011 11:20 am

Zijn rug was naar de jongen toegekeerd en Marshall zat een paar meter van hem vandaan, verward en wanhopig. Kon hij niet eens een beetje medeleven krijgen, na alles wat hem was overkomen? Zijn lichaam trilde en hij haalde zijn handen voor zijn gezicht weg, staarde naar de grijsblauwe zee me zijn hoge golven. Het stormde een beetje en het was koud, daarom had hij een warm vest aangetrokken. Dan kreeg hij het wat warmer.
"Heel overtuigend. Loop maar weg!" klonk er, maar hij negeerde het maar. Als hij ging reageren, zou het bot en kil zijn en da wou hij juist niet. Minuten gingen voorbij en na een poosje stond hij op, liep naar de jongen toe en sloot zijn armen om zijn middel, leunde met zijn voorhoofd tegen Rin's schouder.
"Ik heb me dit niet zelf aan gedaan. Zoiets zou ik nooit doen, maar zij in tegendeel wel.  Begrijp me toch, ik hou zelfs nu nog even veel van je als ik altijd al heb gedaan." Waarom had hij de neiging om te huilen? Hij had geen idee en hij ging het mooi niet doen. Wat was zijn gedachtegang nu een chaos,  zeg. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

Rin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-10-11

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Partner: of all the things you explained, this is the one thing you never had to. this is the one thing i completely understood, without any help.

'Cos they can see that we've got it going on! ;D Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cos they can see that we've got it going on! ;D   'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimezo dec 11, 2011 5:57 pm

Terwijl de minuten verstreken, leek het of hij met een steeds sterkere frustratie naar het zand staarde. Dat was tot hij twee armen rond zijn middel gewikkeld kreeg. Hij keek omhoog, maar de jongen plaatste net zijn voorhoofd tegen zijn schouder. Wat was daar toch opeens mee? Och, waarom ook niet.. Het was niet alsof hij Mar van zich af ging duwen of zo. Dat kon hij makkelijk. Nou ja, fysiek gezien. Mentaal gezien waarschijnlijk niet.
"Ik heb me dit niet zelf aangedaan," begon Marshall's stem. Rin fronste even, terwijl hij nogal slapjes in Mar's armen lag. "Oh?" Vervolgens vertelde de jongen dat hij natuurlijk nooit zoiets zou doen. Eheh, ja, hoe kon Rin nou zo'n debiel zijn dat hij niet Mar's gedachtn had gelezen of in zijn tijdmachine was gestapt om te kijken hoe het er precies aan toe ging en of hij er wat aan had kunnen doen. Tfoe. En wie waren zij dan wel? Moest hij daarmee begrijpen wat er precies aan de hand was?
"Zij?" vroeg hij. Rin slaakte een zucht en duwde Mar van zich af, waarna hij ging zitten en Mar aankeek. "Ik.. ik weet niet of wij.. of ik wel in zoiets ingewikkelds wil-.." Pas toen realiseerde hij zich wat hij aan het zeggen was. Of eigenlijk, aan het doen was. Nee, zo wou hij het niet hebben. "Laat maar. "Zij"?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 01-12-11

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: You're my everything..

'Cos they can see that we've got it going on! ;D Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cos they can see that we've got it going on! ;D   'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimema dec 12, 2011 11:09 am

Zijn ademhaling was een beetje onregelmatig, zijn handen trilden en het voelde alsof hij kippenvel over zijn hele lichaam had. De rillingen gingen over zijn rug terwijl hij aan wat er gebeurt was dacht. De jongen die hij vast had, die op het muurtje zat, gaf hem wat hoop. Hoop dat hij nu het kleine happy end zou naderen. Het happy end waarbij hij al die pijn en gebeurtenissen had verwerkt en die vreselijke jongens niet meer hoefde te zien. Alsjeblieft niet.
"Oh?" Zijn gezicht vertrok even. Ja, de jongen had echt gedacht dat hij dat gewoon serieus zelf had gedaan. Kende Rin hem dan niet goed genoeg? Waarschijnlijk niet echt. "Zij?" Het was allemaal zo moeilijk om te vertellen. En hij deed zijn uiterste best. Hij voelde hoe hij achteruit werd geduwd en moeizaam nam hij wat afstand. "Ik.. ik weet niet of wij.. of ik wel in zoiets ingewikkelds wil-.." Hij staarde naar de grond, wist niet eens wat de jongen bedoelde. Eh.. "Laat maar. "Zij"?" Marshall zuchtte.
"Mijn vorige 'vrienden'. Je weet wel, de pissige sukkels daar op het strand." En dat van op het strand was niks vergeleken met wat er in die maanden daarna kwam. "Het is nogal moeilijk om het allemaal in één keer te vertellen, maar als je me niet gelooft en denkt dat ik me gewoon heb gesneden, wat ik overigens nooit zou doen, dan begrijp ik dat wel." Er ontsnapte nog een zucht en hij maakte wat meer afstand tussen hun. Toch had hij het liefst dat de jongen hem gewoon geloofde, al kon je zoiets natuurlijk niet dwingen. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

Rin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-10-11

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Partner: of all the things you explained, this is the one thing you never had to. this is the one thing i completely understood, without any help.

'Cos they can see that we've got it going on! ;D Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cos they can see that we've got it going on! ;D   'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimema jan 02, 2012 2:16 pm

"Mijn vorige vrienden. Je weet wel," en of hij het wel wist! "De pissige sukkels daar op het strand." Die groep was hij nooit vergeten. Door hun was hun geheim uitgelekt en was hij verhuisd. En die waren blijkbaar alles behalve lief geweest voor Marshall. Ja, goed, zonder Rin als bodyguard - zoals hij zichzelf zag - was het natuurlijk vrijspel.
"Klootzakken." was het enige wat hij eruit wist te krijgen. Hij kwam weer dichter bij Marshall en sloeg zijn armen rond zijn hals. "Ik twijfel nooit aan je." Hoe kon Mar denken dat hij hem niet zou geloven? Daar waren vrienden toch voor? Natuurlijk hadden ze een relatie en zou hij Mar nooit "een vriend van me" noemen, maar als je verkering had met iemand was er toch ook enige vriendschap vereisd? Tuurlijk wel.
"Ik ga weg en ze zijn er meteen van overtuigd dat ze van alles mogen uithalen. Pfoe." mompelde hij en onderdrukte een grijns. Hij gaf Mar een korte zoen waarvoor hij op zijn tenen moest staan, voordat zijn hielen weer op de grond kwamen en hij zijn gezicht in de jongen zijn borst begroef. Het idee alleen al van wat ze met hem uit hadden gevoerd irriteerde hem mateloos. Bastards. Durfde ze wel. Tsksk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 01-12-11

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: You're my everything..

'Cos they can see that we've got it going on! ;D Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cos they can see that we've got it going on! ;D   'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimedi jan 03, 2012 10:56 am

Nogal afwachtend stond hij daar, terwijl hij wachtte totdat het eindelijk tot de jongen door zou dringen. Misschien zou dat nooit wel gebeuren. Niet dat het hem niet iets uit maakte.. Maar het zou fijner zijn als de jongen toch gewoon het zou begrijpen.
"Klootzakken," klonk er zachtjes en hij glimlachte flauwtjes. Rin kwam dichter bij hem staan en sloeg zijn armen om zijn nek heen. Marshall deed zijn armen wat strakker om zijn middel heen. Hm, zo stond het wel lekker. "Ik ga weg en ze zijn er meteen van overtuigd dat ze van alles mogen uithalen. Pfoe." Tsja, dat was eigenlijk wel waar. Alsof Rin zijn bodyguard was ofzo. Maar nu was hij sterker, groter en-.. Nou ja, zijn ogen waren weer wat slechter maar hij had dankzij een paar vrienden geleerd hoe hij er mee moest om gaan in gevechten. Dus eigenlijk had hij rin niet echt meer nodig sinds hij hier was. Nou ja, niet voor gevechten maar wel voor zijn persoonlijke verlangen.. De jongen wou hem zoenen en hij boog voorover, zodat de ander niet zo op zijn tenen moest staan. Hun lippen lieten elkaar los en hij wou de jongen opnieuw zoenen, maar Rin verborg zijn gezicht in zijn borst. Marshall grinnikte zachtjes, drukte een zachte kus op het hoofd van de jongen. Hij hield de jongen wat beter vast bij zijn heupen en zuchtte zachtjes.
“Bedankt dat je het begrijpt, maar het gaat nu wel weer hoor,” mompelde hij zachtjes.

[OOC: Lol, ik snap nu wat je bedoelt met dat het er aan ligt waar je inspiratie voor hebt. xD]
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

Rin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-10-11

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Partner: of all the things you explained, this is the one thing you never had to. this is the one thing i completely understood, without any help.

'Cos they can see that we've got it going on! ;D Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cos they can see that we've got it going on! ;D   'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimedi jan 03, 2012 11:39 am

"Bedankt dat je het begrijpt, maar het gaat nu wel weer hoor," mompelde de jongen. Hij kreeg een kus op zijn hoofd en werd wat steviger vastgepakt. Ja, zo klopte het wel ongeveer. Heehummm. Er was een stilte, maar die was alles behalve ongemakkelijk. Omnomnom. Hij grinnikte zachtjes om iets dat zijn vader had gezegd, en realiseerde zich dat het misschien niet zo geweldig over kwam.
"Ehem," begon hij terwijl hij wat afstand nam van Marshall. Zijn blauwe ogen staarde de jongen aan met een glimlach rond zijn mond. Jup, hij was redelijk tevreden. "Wil je wat doen, of gewoon hier rondhangen?" Hij vond het allemaal niet erg, als hij maar bij Mar in de buurt was. Het was alles behalve ongemakkelijk zo. Hij liet zich vallen op het muurtje en staarde Mar nog steeds aan, wachtend op een antwoord. Zijn tanden speelde met de puntjes van zijn tanden, hoewel hij al gauw door zijn ogen veegde omdat er zand in zat. Ook zo praktisch. Dat was het enige wat hij niet zo geweldig vond aan het strand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 01-12-11

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: You're my everything..

'Cos they can see that we've got it going on! ;D Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cos they can see that we've got it going on! ;D   'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimedi jan 03, 2012 12:00 pm

Al vanzelf sloot hij zijn ogen en genoot hij van het moment. Alsof ze nu op een dansvloer stonden te schuifelen, zo voelde het gewoon. Marshall liet zachtjes een tevreden geluidje horen terwijl zijn oren luisterden naar de zee die brak op het strand, het geluid van hun ademhalingen en het zachte geklop van hun hartslagen, die bijna op hetzelfde ritme klopten. Hij wou dat hij hier altijd kon blijven staan, Rin voor altijd bij zich hebbend. Maar dat was zo onrealistisch.
"Ehem." Hij opende zijn ogen en hield de jongen wat losser vast toen deze wat afstand nam. Al meteen verzonk hij in de blauwe kijkers. Concentreer je Marshall, concentreer je. "Wil je wat doen, of gewoon hier rondhangen?" Hij dacht even na terwijl zijn handen van de heupen van de jongen af gleden toen deze op het muurtje ging zitten en deze hem afwachtend aan keek. Uiteindelijk haalde hij zijn schouders op en glimlachte hij lichtjes.
"Maakt me niet uit, zolang ik bij jou kan zijn." Hoe klef het ook klonk, zo voelde het wel voor hem. Hij wou gewoon niet weg van de jongen. Nu nog niet, tenminste. Natuurlijk was er een kans dat ze aan het eind van de dag weer uit elkaar moesten, mits hij een reden kon verzinnen zodat Rin weer bij hem zou slapen. Nou ja, niet op zo'n manier als eerst. Marshall maakte het eigenlijk niks ut, aangezien hij al volledig hersteld was, maar Rin's achterste waarschijnlijk nog niet. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

Rin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-10-11

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Partner: of all the things you explained, this is the one thing you never had to. this is the one thing i completely understood, without any help.

'Cos they can see that we've got it going on! ;D Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cos they can see that we've got it going on! ;D   'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimedi jan 10, 2012 10:37 am

"Maakt me niet uit, zolang ik bij jou kan zijn." zei Marshall met een kleine glimlach rond zijn mond. Rin's gezicht verwaterde nogal van cuteness en er kwam een "awww!<3" geluidje uit zijn mond. Pfff never ending. Zijn blauwe ogen staarde de jongen aan terwijl hij niet zo goed wist wat hij moest zeggen. Hij pakte Marshall's hand vast - terwijl hij nog zat op het muurtje - en trok hem schuin naar beneden, zodat hij ook op het muurtje moest zitten. In hoeverre dat mogelijk was, weet ik veel, maar als ik dat niet gedaan had was ik niet verder gekomen met dit onzinnige verhaaltje. Zijn hand krulde zich rond die van Marshall met een c:-hoofd, niet meer nodig dan dat.
Nope. Dit was het goede leven, om het zo te zeggen. Hij had maar geluk dat hij Marshall had ontmoet. Twee keer. Dan had je het echt getroffen, he? Hij wist nog dat hij met Kida was en het bijna tot zoenen was gekomen, maar hij toen was begonnen over Marshall en dat hij hem miste en dat Kida niet begreep dat het moeilijk was jekkerdejekjekjek. Hij kon heel lang doorkletsen over Marshall, hoewel het vanzelf super klef werd en vrij afgezaagd. Maar hoeveel woorden vielen er te zeggen? Hoeveel synoniemen waren er voor "dit is de persoon waar ik van houd"? Want dat was Marshall. Die was eigenlijk gewoon alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 01-12-11

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: You're my everything..

'Cos they can see that we've got it going on! ;D Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cos they can see that we've got it going on! ;D   'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimedi jan 10, 2012 11:00 am

De kleine glimlach die op zijn gezicht te vinden was, werd wat groter toen hij Rin's reactie zag. Zijn eigen ogen straalden helemaal en hij kon zijn blik niet van de jongen afwenden. Voor het eerst in een lange tijd voelde hij zich echt verliefd. Niet dat hij zich zo niet voelde toen hij nog niet verhuisd was en toen hij Rin weer zag, maar hij leek het zich nu pas te beseffen hoe blij hij was dat hij bij de jongen mocht zijn. Toen hij niet meer bij Rin en de tijd voor Rin, was hij constant meisjes aan het daten waarmee hij na een paar weken weer met een ander rond liep
"Awww!<3" klonk er uit de mond van de jongen en Marshall kon het hartje er echt bij bedenken. Het kriebelende gevoel in zijn maag werd een beetje heviger toen de jongen zijn hand vast pakte en hem op het muurtje trok. Nu hoefde hij zich niet zorgen te maken dat er mensen hem in elkaar zouden slaan. Hij kon zichzelf nu voldoende verdedigen en hij was niet bang om iemand het ziekenhuis in te slaan als deze bespottende-.. Oké, dat was weer een beetje teveel.
Marshall sloeg een arm om de jongen heen, overbrugde de afstand tussen de twee met gemak en begon een zoen, waarna een tongzoen startte. Halverwege liet hij een licht onderdrukte kreun horen. Oeps, dat was niet de bedoeling. Hun lippen lieten elkaar weer los toen het wat te veel voor beide begon te worden en Marshall glimlachte flauwtjes.
"Sorry," zei hij zachtjes op de kreun die hijzelf liet horen. Hij schaamde zich er nog steeds een beetje voor. Het was niet iets voor hen dat hij zo snel kreunde, in tegendeel: het was juist moeilijk om hem te laten kreunen. Vulzelfmaarinwat. Waarschijnlijk kwam het door al die kleffige gedachtes. Ofzo. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

Rin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-10-11

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Partner: of all the things you explained, this is the one thing you never had to. this is the one thing i completely understood, without any help.

'Cos they can see that we've got it going on! ;D Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cos they can see that we've got it going on! ;D   'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimewo jan 11, 2012 8:15 am

Er werd een arm om hem heengeslagen en Marshall zoende hem, waardoor een hele kleine glimlach rond zijn mond kwam toen hij zijn ogen sloot. Zijn handen plaatste zich in de jongen zijn nek toen er tongwisselingen kwamen - yay, tongwisselingen! Always fun! - en moest enige moeite te doen om niet te ver gegaan. In hoeverre tongzoenen op een openbare plek al te ver kon zijn, iets wat hij zelf wel vond yk. Pfff die zin klopte niet, maar dat boeide niemand. Nou ja, sommige. Maar het waren zijn gedachten. Hij mocht denken wat hij wou, al was het complete brabbeltaal. Hij begreep het toch wel.
Toen er een kreun klonk en Marshall losliet met een flauwe glimlach, moest Rin zachtjes lachen. Heel handig van 'm, of course. Maar hij kon ermee leven, het was niks nieuws. Ze hadden nog met elkaar geneukt dus ja, niks nieuws. "Pff, maakt niet uit." zei hij op een :3-toon. Want ik heb hem daar goed in gemaakt. De jongen liet zijn armen zakken in zijn eigen schoot en grinnikte zachtjes, waarna hij afwezig naar het strand staarde. Zee. Woehoe. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Marshall

Marshall


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 01-12-11

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Partner: You're my everything..

'Cos they can see that we've got it going on! ;D Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cos they can see that we've got it going on! ;D   'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimedo jan 12, 2012 10:17 am

Door het lichte schaamtemoment had hij Rin los gelaten. In bed was het wel acceptabel om te kreunen, maar hier midden op het strand tijdens een normale kus? En dan moest hij zich ook nog inhouden. Bah, dit gaat niet heel goed vandaag Marshall.
"Pff, maakt niet uit." Hij glimlachte zachtjes en sloot zijn en hand weer om de middel van de jongen, terwijl die hem juist los liet. Nee, hij kon gewoon niet van hem afblijven. Al snel volgde hij Rins blik naar de zee en keek hij er ook maar na. Natuurlijk begon hij zich al snel te vervelen en boog hij naar de jongen toe. Hij drukte een zachtjes kus in de zijkant van de nek en ging strelend over de huid met zijn lippen naar boven. Zijn tanden krasten zachtjes over de oorlel van de jongen heen, waarna zijn lippen zich al snel sabbelend om de kraakbenen rand van Rin's puntige oor vormden. Omnomnom. Een minuut later stopte hij en draaide hij het gezicht van de jongen naar hem toe, waarbij hij hem maar gewoon op de bek nam. Jup, hij was veel te hebberig vandaag. Maar dat was Rin de dag waarop ze elkaar zagen ook geweest, dus was het wel eerlijk genoeg. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Rin

Rin


Aantal berichten : 58
Registratiedatum : 22-10-11

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Partner: of all the things you explained, this is the one thing you never had to. this is the one thing i completely understood, without any help.

'Cos they can see that we've got it going on! ;D Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cos they can see that we've got it going on! ;D   'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitimevr feb 17, 2012 2:00 pm

"Goooooodmorning!" kierde hij door de telefoon, toen Marshall opnam. Vervolgens hing hij doodleuk op. Het was inmiddels een soort ritueel geworden. Hij belde Marshall altijd voordat hij naar school ging, want hij kreeg er een goede bui van, zelfs als Marshall niet de tijd kreeg om te antwoordden. Alleen in het weekend belde hij niet, want dan lag hij tot drie - misschien vier - uur in bed. Tenzij ze hadden afgesproken. Meestal kwam hij dan nog net op tijd aan. Hij haastte zich de deur uit. Hij had vandaag een lange dag school - tot het negende nog wel - dus hij was wel even bezig.

"Rin, je gaat er wel op vooruit he?" klonk de stem van de leerkracht, nadat de bel was gegaan en Rin op het punt stond het lokaal uit te lopen. Damn leraren. Damn every teacher in the world. Eigenlijk wou hij gewoon weg gaan, klaar. Maar goed, dat zat er blijkbaar ook niet in.
"Jup!" piepte hij en draaide zich om, maar de leraar liet weten dat hij nog niet klaar was door weer verder te gaan. "Hoe komt dat?" Marshall. Maar daar had hij het niet vaak over. Nooit zelfs. Niet omdat hij niet trots was op het feit dat hij de jongen zijn vriendje of whatever was, maar gewoon omdat niemand er ooit naar vroeg. En nu wel. Maar toch..
"Bijles van een vriend." vertelde hij. Het was niet eens een leugen. Hoewel hij eigenlijk had moeten zeggen bijles van m'n vriend, maar hij voelde zich er stom bij. Het was moeilijk uit te leggen. "En in feite moet ik daar nu heen. Dus ik zie u volgende week weer." En daarmee draaide hij zich om en maakte hij dat hij weg kwam. Hij knielde neer bij zijn locker - hij had ook heel handig het onderste lockertje gekregen van die bicka's - en kreeg een schop tegen zijn rug van diegene die boven hem zat, gevolgd door veel gelach. Negeren, negeren, negeren. Hij pakte de boeken die hij nodig had en propte ze zin zijn tas, waarna hij het dicht deed. Hij kreeg nog een schop tegen zijn rug en sloeg met zijn kop tegen de lockers, wat nog meer gelach wekte.
"OKE. Zo is het wel weer goed he?" gromde hij. Hij werd niet serieus genomen, ze lachte hem alleen maar uit en aapte hem na op spottende toon met stomme gebaren erbij. Ugh. Hij sloot zijn locker en deed zijn sleutel in zijn zak. Hij draaide zich om naar een van de jongens en sloeg hem vol op zijn gezicht, waarna er van weer een ander groepje gejoel klonk. Fuck, dat hoorde hij dus juist niet meer te doen. Voordat het uit kon lopen op een gevecht maakte hij opnieuw dat hij weg kwam. Hij liep de school uit en rende half tot om de hoek van de straat, waar hij pas weer echt adem haalde. Geen gevechten meer binnen school. Zo moeilijk mocht dat toch niet zijn? Hij pakte zijn mobiel en keek even snel hoe laat het was. Tien over half vijf. Zou Marshall thuis zijn? Ach, hij kon het altijd proberen. Hij begon naar de jongen zijn huis toe te lopen.

Op aankomst stond hij voor een seconde stil voor de deur. Hij deed zijn haar weer een beetje goed en trok zijn jas weer recht. Oke, zo, goedgekeurd. Fuck, wacht. Hij trok zijn broek weer wat op en zijn staart draaide zich weer wat meer rond zijn midden. Nu moest het goed zijn allemaal. Grote kans dat hij alsnog wat gemist had. Hij belde aan en wachtte geduldig bij de deur, tot Marshall of een familielid verscheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





'Cos they can see that we've got it going on! ;D Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Cos they can see that we've got it going on! ;D   'Cos they can see that we've got it going on! ;D Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
'Cos they can see that we've got it going on! ;D
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vicious Circle :: ZUID :: THE BEACH-
Ga naar: